Ze wonen in een hoekje van de rijtjeshuizenwijk op een lapje grond van zo'n 200 bij 150 meter met een stuk of 40 twee-onder-een-kap en vrijstaanden woningen.quote:
da's behoorlijk kak jaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:54 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
in zo'n kakstraat met twee-onder-een-kap woningen.
alleen lieve lekkere vrouwelijke natuurlijkquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:59 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral van die lieve lekkere vrouwlijke.![]()
![]()
Ze DENKEN dat ze van adel zijn omdat ze een garage naast hun huis hebben! Zo gedragen ze zich wel in ieder geval. En nee, dit was niet hun eerste kakactie, zo wilden ze een politiepost in hun straat, camerabewaking, en zat er een de hele dag voor het raam om het verkeer te tellen.quote:
OMGquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:01 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Ze DENKEN dat ze van adel zijn omdat ze een garage naast hun huis hebben! Zo gedragen ze zich wel in ieder geval. En nee, dit was niet hun eerste kakactie, zo wilden ze een politiepost in hun straat, camerabewaking, en zat er een de hele dag voor het raam om het verkeer te tellen.
Echt, serieus!quote:
Inderdaad, hier (in Enschede) is een kakker toch minimaal grootgrondeigenaar en heeft een vrijstaand huis van minimaal ¤ 750.000,-quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:08 schreef quo_ het volgende:
Kakkers in een 2-onder-1 kapwoning?
Welk deel van het land hebben we het dan over?
Ik heb ook een garage naast het huisquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:01 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Ze DENKEN dat ze van adel zijn omdat ze een garage naast hun huis hebben!
Laat me raden, jij hebt toen gebeld. Kon je eindelijk iets terug doen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:09 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Echt, serieus!
Ook willen ze elk jaar het oranjefeest (met tent en optredens enzo) op koninginnedag boycotten. Die wordt zegmaar achter hun staatje (idd zonder R) gehouden.
Ook bellen ze voor elk lullig dingetje de politie, zovaak zelfs, dat de politie niet meer komt, en hen adviseerd om het via een advocaat te regelen.
Wat heb ik me kostelijk vermaakt toen ze een aantal jaren geleden met hun straat een BBQ hielden, toen iemand () na 1.00u de politie een keer op HEN afstuurde, waardoor ze onder toeziend oog van de politie de zooi konden inpakken.
![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:16 schreef Aurelium het volgende:
Kak is goed. Die hebben (meestal) wel stijl.
schorriemorriequote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:22 schreef donnahvh het volgende:
pepitaaaaa???
nou het is toch wat , in deze wijk!
schande![]()
moet altijd aan de buuf van flodder denken bij kaklui
Amaliastein, en dan de Margaretha van Daunstraat.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:23 schreef TheUnreal het volgende:
Over welke wijk van Vianen heb je het ?
Whehe, die namen alleen al. Geweldigquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:24 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Amaliastein, en dan de Margaretha van Daunstraat.
Ja, alleen jammer dat het hun eigen stijl niet isquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:16 schreef Aurelium het volgende:
Open je eigen topic lemming.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:29 schreef Mustard_Man het volgende:
niet te geloven he! zit ik te rustig naar mn favoriete klassieke muziek(Bach) te luisteren in mn 2 onder 1 kap mansion, komen er een stel van die josti's de straat in karren met de sirenes loeihard aan! dat kunnen ze toch zeker niet maken?! ik zei nog tegen Gertjan: "waarom moeten ze zonodig sirenes en zwaarlampen gebruiken?" mijn lieve vrouw heeft vervolgens een klacht ingediend.
Voor dit soort geintjes zijn we hier niet komen wonen zeker! schorum!
hahahaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:29 schreef Mustard_Man het volgende:
niet te geloven he! zit ik te rustig naar mn favoriete klassieke muziek(Bach) te luisteren in mn 2 onder 1 kap mansion, komen er een stel van die josti's de straat in karren met de sirenes loeihard aan! dat kunnen ze toch zeker niet maken?! ik zei nog tegen Gertjan: "waarom moeten ze zonodig sirenes en zwaarlampen gebruiken?" mijn lieve vrouw heeft vervolgens een klacht ingediend.
Voor dit soort geintjes zijn we hier niet komen wonen zeker! schorum!
Dat doet er niet toe. Stijl is stijl. Veel kakkers hebben alleen ook de stijl niet goed.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:27 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat het hun eigen stijl niet is
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:33 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Veel kakkers hebben alleen ook de stijl niet goed.
van Toto?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:33 schreef BobbyB het volgende:
Dat soort mensen mogen ze in Africa neerzetten, die kakkers dan he.
Nepperts dus. Die proberen kak te zijn, maar eigenlijk zijn het paupers. Ook kwa stijl.quote:
Ik ook, dus volgens TS ben ik ook van adelquote:
Inderdaad, pure vorm van generalisatie dit.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:33 schreef Mustard_Man het volgende:
wat een kakker-haat hier trouwens, ik heb jullie toch niks misdaan?! jaloezie is het!
Ben ik nu een kakker?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:54 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
twee-onder-een-kap woningen.
Ja jezus vind je het heel gekquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:47 schreef Maikuuul het volgende:
KakkersZoeen gaar volk
Yes zaterdag op stap, en ik denk dat we ook ff langs de Printemps gaan
Wat een volk staat daar allemaal, en ze blijven je ook nog lang aankijken als je met een mooie ketting binnenkomt
kak is misplaatstquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:16 schreef Aurelium het volgende:
Zo vetquote:
Jij kan er ook niets aan doen dat je IQ aan je uiterlijk is af te lezen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:47 schreef Maikuuul het volgende:
KakkersZoeen gaar volk
Yes zaterdag op stap, en ik denk dat we ook ff langs de Printemps gaan
Wat een volk staat daar allemaal, en ze blijven je ook nog lang aankijken als je met een mooie ketting binnenkomt
ik neem nog een wijntje, frits, wat jij?quote:
quote:
In Limburg lukt dat wel jah.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zo vet
Ja ik zal het verhaal nog eens vertellen waar ik trots op ben![]()
Week 1 ik had geen ketting aan en kwam daar binnen, het was erg druk en moest me langs iedereen wurmen,
Week 2 ik had mijn ketting aan, bij iedereen waar ik langsliep keken ze me aan en het was tering druk, en wat zag ik voor meeen hele lege weg
schitterend
De meeste kakkers zijn nép omdat ze alleen maar een pa hebben die ze een auto, kleding, etc gevenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:20 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Van die nép-kakkers zijn inderdaad het ergste. Vinden zichzelf helemaal tof enzo, terwijl het eigelijk gewoon een stel paupers zonder geld zijn die gewoon ergens bij willen horen.
Dank u..wij wonen ook in in de door jou zo genoemde kakwijkquote:
Jij praat niet kakkerig, hebt een groot huis, en doet normaal. En draagt geen gaye kleren maar relaxte sexy shit van niet kak-merken, zoals het hoort dusquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:09 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Dank u..wij wonen ook in in de door jou zo genoemde kakwijk![]()
Ben ik dan ook meteen een kutkakker![]()
![]()
kuch* draagt wel lacoste en iceberg hoorquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:19 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jij praat niet kakkerig, hebt een groot huis, en doet normaal. En draagt geen gaye kleren maar relaxte sexy shit van niet kak-merken zoals het hoort.
iceberg is geen kak!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:20 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
kuch* draagt wel lacoste en iceberg hoor,maar dank u het is je vergeven
daarom.. blijkbaar van nietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:23 schreef Richard_dubbelB het volgende:
alsof het die brandweerlui wat boeit wat die kakkers denken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |