Download ff de laatste episode ofzo. Als je die ff kijkt weet je iig welke typetjes er in spelen.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:48 schreef Steve.Porter het volgende:
Fuck, ik ken "Family Guy" niet.. hoop niet dat het essentieel is
Timmmmmehquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Weer aflevering bezig op The Box
Die met stamcellenonderzoek en Reeve. En Jimmy in de hoofdrol
Lijkt me wel, kijk gewoon wat afleveringen, spijt zul je er zeker niet van hebben!quote:Op woensdag 5 april 2006 00:48 schreef Steve.Porter het volgende:
Denk het niet, ik vermoed dat deze aflevering een reactie zal zijn op de fans/haters van "South Park" zelf. Vanwege die eerste aflevering, sommigen vonden die fantastisch, sommigen vonden het helemaal niks. En nu gaan ze dat hele fanboy gebeuren uitbeelden met Cartman en Kyle.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:48 schreef Steve.Porter het volgende:
Ja ik ook maar dit verzacht het wachten een beetjequote:Op woensdag 5 april 2006 11:20 schreef Takje het volgende:
Ik wacht nog altijd op mooie dvd edities van de seizoenen
Alleen season 1?quote:Op woensdag 5 april 2006 11:15 schreef Even het volgende:
South Park Episode 1-9 in the pocket![]()
9 x 12 x 20 = 2160 minuten south park lol![]()
meer nog, want een aantal seizoenen heeft meer afleveringenquote:Op woensdag 5 april 2006 11:15 schreef Even het volgende:
South Park Episode 1-9 in the pocket![]()
9 x 12 x 20 = 2160 minuten south park lol![]()
Dan moet er Season 1-9 staan en niet Episodes 1-9.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
meer nog, want een aantal seizoenen heeft meer afleveringen
de amerikaanse seizoen 1 tm 7 boxen zijn anders wel redelijk te doen.quote:Op woensdag 5 april 2006 11:20 schreef Takje het volgende:
Ik wacht nog altijd op mooie dvd edities van de seizoenen
Typfoutquote:Op woensdag 5 april 2006 13:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan moet er Season 1-9 staan en niet Episodes 1-9.Want zoals het nu eruit ziet is het maar 1 seizoen.
*Nu alvast The Box aanzet...quote:Op woensdag 5 april 2006 16:30 schreef Erwtensoep het volgende:
over 40 minuten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |