helemaal niet! ik heb uitermate genoten van de vorige aflevering, en van de afleveringen van seizoen 9 (ookal waren die stukke minder dan de eerdere).quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:15 schreef Kipman het volgende:
Ik denk dat als je de laatste afleveringen niet zoveel meer aan vind, dat je gewoon een beetje uitgekeken bent op dit soort humor.
"I can't concentrate."quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is gewoon te flauwe humor. Southpark was eerst veel harder, vooral Cartman
quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:49 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
"I can't concentrate."
"Maybe we should send you to a concentration camp."
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:01 schreef Quyxz_ het volgende:
Wanneer en hoe laat gaat Southpark on The Box komen?
(Vast al 32 keer gevraagd.)
OK, dan ga ik kijken.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:27 schreef Erwtensoep het volgende:
12 april, ze beginnen bij seizoen 6
quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:05 schreef slindenau het volgende:
![]()
Geniaal ja. Dat waren nog eens tijden.
"Tunnel of tolerance"
aan het eind: cartman: "I wanna go again!"
Zo is ie ook in het regenwoud machtig grappig bezigquote:Op zondag 2 april 2006 11:13 schreef Evil_Jur het volgende:
Maar laten we de echte klassierkers zoals bijvoorbeeld "Chickenlover" en "Gnomes" niet vergeten.
[..]
Cartman: Bad! [whacks the gnome with a stick]
Kyle: Cartman!
Cartman: What?!
Kyle: Why do you always have to hit stuff with a stick?!
Cartman: Well, look at him. He's all, you know, uh luh look at him. [whacks him again]
welke is dat? Met die hele Cartman familie en die oom die uit de gevangenis komt?quote:Op zondag 2 april 2006 22:38 schreef Evil_Jur het volgende:
Of wanneer ie zijn neefje hersenbeschadiging mept in de supermarkt![]()
Geniaal ja, -thats a bad snake!quote:Op zondag 2 april 2006 22:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zo is ie ook in het regenwoud machtig grappig bezig
Jup, "Merry christmas, Charlie Manson" dacht ikquote:Op zondag 2 april 2006 22:39 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
welke is dat? Met die hele Cartman familie en die oom die uit de gevangenis komt?
Cartman vs Kylequote:Cartoon Wars
Original air Date: 2006-04-05
Cartman and Kyle are at war over the popular cartoon, "Family Guy."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |