Ik schrok me wild toen ik de oude keuken zag, op de eerste pagina. Niet omdat het zo lelijk is, maar omdat een vriendin van me precies hetzelfde had. (Of juist andersom).quote:
Dat meen je toch zeker niet? Doet me denken aan het oh zo clichématige voorval dat een professor zijn bril zoekt die uiteindelijk op zijn eigen hoofd zitquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ah, gevonden!!
Hij lag achter me!!
Nou, ik meen het wel. Maaruh, ik heb geen ogen in m'n achterhoofd he. Dus zo gek is het niet dat ik hem niet zagquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat meen je toch zeker niet? Doet me denken aan het oh zo clichématige voorval dat een professor zijn bril zoekt die uiteindelijk op zijn eigen hoofd zit.
Erger nog....ik had dat vroeger een keer, toen ik mijn bril gewoon op mijn neus hadquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat meen je toch zeker niet? Doet me denken aan het oh zo clichématige voorval dat een professor zijn bril zoekt die uiteindelijk op zijn eigen hoofd zit.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Erger nog....ik had dat vroeger een keer, toen ik mijn bril gewoon op mijn neus had![]()
Ja, nu je het zo zegt.... We 'weten' nu de leeftijd van wyccie, maar nu ben ik wel benieuwt naar een foto van jou.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Zover zal het bij mij niet komen. Vooral omdat ik geen bril heb.
Een foto van mij? Nou, ik ben niet zo van de foto's, en een fotoboek is al helemaal niet aan mij besteedquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, nu je het zo zegt.... We 'weten' nu de leeftijd van wyccie, maar nu ben ik wel benieuwt naar een foto van jou.
Waarom heb jij geen fotoboek???
Gewoon, een beetje 'leer de ttk users kennen'- denkwijze.. best logisch toch??quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En hoe kom je trouwens van "de leeftijd van wyccie" naar "een foto van mij".
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
.
Dankzij het van CKV zijn deze voortgekomen.
Welke van de vier ben jij?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
.
Dankzij het van CKV zijn deze voortgekomen.
Bowiequote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:02 schreef wyccie het volgende:
En ook nog Bowie-posters!
Mooie spulletjes hoor. Wil jij mijn klusvriendje zijn?![]()
De opdracht was om een metamorfose met licht te maken, blijkbaar geluktquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Welke van de vier ben jij?![]()
Ze lijken allemaal zo verschillend.
Weer dat vroeger he.., ik begin nu toch weer te twijfelen over de leeftijd...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Welke van de vier ben jij?![]()
Ze lijken allemaal zo verschillend.
Leuke projecten, dat hadden wij vroeger niet. Wij moesten nog gewoon 25 boeken voor onze lijst lezen.
Zo lang is de tweede fase er toch nog niet? 22, kan best. Ik weet niet precies wanneer de lange boeken-verplichtinge-lijst is afgeschaft eigenlijk, was dat bij die tweede fase?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:05 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Weer dat vroeger he.., ik begin nu toch weer te twijfelen over de leeftijd...
Ik wil iets hebben, jij maakt het voor mijquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:04 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wat houd 'klusvriendje' in??? [afbeelding]
Zeker goed gelukt. De laatste foto vind ik erg goed. Je kijkt een beetje bang....zou zomaar een still uit een horrorfilm kunnen zijn.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De opdracht was om een metamorfose met licht te maken, blijkbaar gelukt
En dat wordt vergoed neem ik aan??quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:08 schreef wyccie het volgende:
Ik wil iets hebben, jij maakt het voor mij![]()
Ik de volksmond ook wel slaaf of bediende genoemd.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wil iets hebben, jij maakt het voor mij![]()
[..]
Die laatste was eigenlijk fout, want je moest een neutrale gezichtsuitdrukking hebbe, maar ik vond de foto zo mooi (en dat denk ik niet vaak bij foto's van mijzelf) dat ik 'm gewoon ook heb ingeleverd.quote:Zeker goed gelukt. De laatste foto vind ik erg goed. Je kijkt een beetje bang....zou zomaar een still uit een horrorfilm kunnen zijn.
Geen idee, zal ook wel van je opleiding afhangen. Ik heb nooit een boekenlijst gehad voor dat CKV gedoequote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo lang is de tweede fase er toch nog niet? 22, kan best. Ik weet niet precies wanneer de lange boeken-verplichtinge-lijst is afgeschaft eigenlijk, was dat bij die tweede fase?
Hmm, ik ben maar een arme student. Ik heb kartonnen dozen, handig voor je verhuizing! Verder heb ik ook nog oude stukken tapijt, kiwi's en nog meer 'diversen'.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
En dat wordt vergoed neem ik aan??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |