Jaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Alsof leeftijd eigenljik iets uitmaakt. Het is echt niet zó belangrijk.
Of zeg ik dit alleen omdat ik zo jong ben![]()
Je ziet zo vaak dat er iemand op 't forum wordt benadeeld op z'n leeftijd.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:27 schreef wyccie het volgende:
Leeftijd kán iets uitmaken. Is natuurlijk helemaal afhankelijk van de situatie.
Bah...wat is dit nou voor antwoord.
Nee, want ik stop het altijd weer terug op de plaats waar het hoort.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat je nooit een rolmaat kan vinden als je die nodig hebt??
En waar hoort een rolmaat dan te liggen?? Misschien dat ik hem daar ook heb liggenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, want ik stop het altijd weer terug op de plaats waar het hoort.
Oh wacht...ik heb een meetlint en geen rolmaat. Is toch wat makkelijker om terug te vinden (als het niet is opgerold).
Hangt natuurlijk van de mening afquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je ziet zo vaak dat er iemand op 't forum wordt benadeeld op z'n leeftijd.
"Puberaal gedrag" schijnt een excuus te zijn voor mensen onder een bepaalde leeftijd die ergens een eigen mening over hebben ofzo.
Goed punt!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk van de mening af![]()
Door het 'puberale gedrag' van die anderen valt de mening van een normale tiener in positieve zin op. Ik vind jou daar een goed voorbeeld van.
Bij mij is dat de bovenste la van mijn bureau. Maar de keukenla is natuurlijk ook een goed alternatief.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
En waar hoort een rolmaat dan te liggen?? Misschien dat ik hem daar ook heb liggen
Ik weet dat ie bij m'n moeder thuis in de keukenla ligt.., maar of ie daar ook hoort
Goed gesprokenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk van de mening af![]()
Door het 'puberale gedrag' van die anderen valt de mening van een normale tiener in positieve zin op. Ik vind jou daar een goed voorbeeld van.
Bij mij is het altijd gewoon de laatste plaats waar ik hem neergelegd heb..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bij mij is dat de bovenste la van mijn bureau. Maar de keukenla is natuurlijk ook een goed alternatief.
Dat laatste natuurlijk!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Goed gesproken.
Ik ben een voorbeeld ergens van. Maar is het nou zo dat ik een voorbeeld ben van een tiener met 'puberaal gedrag' waardoor de mening van normale tieners opvalt, of ben ik nou juist de normale tiener die opvalt door de meningen van 'puberale gedragingen' van anderen?
Mijn vader heeft een rolmaat die in zijn gereedschapskist ligt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Bij mij is het altijd gewoon de laatste plaats waar ik hem neergelegd heb..
Nu ja, daar ligt ie nu natuurlijk ook, alleen ik heb pas opgeruimt, en dan weet ik nooit meer waar ik hem neergelegd heb
Ah, dan is het goedquote:
Heb je een atelier of werkkamer? Daar zou je je gereedschappen een eigen plek kunnen geven, met etiketjes op de plankjes etc.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Bij mij is het altijd gewoon de laatste plaats waar ik hem neergelegd heb..
Nu ja, daar ligt ie nu natuurlijk ook, alleen ik heb pas opgeruimt, en dan weet ik nooit meer waar ik hem neergelegd heb
Ik heb ook een gereedschapskist. Alleen die is vrijwel leeg, omadt het gereedschap door m'n hele woning ligt. Net zo als pennen en potloden die ik ook nooit kan vinden trouwens.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een rolmaat die in zijn gereedschapskist ligt.
Woon je niet pas in een nieuw onderkomen? Want dan is het aan de ene kant niet gek dat je dingen als rolmaten kwijt bent, omdat je aan het klussen bent en het niet eenmalig nodig hebt, maar aan de andere kant moet je juist in die tijden orde proberen te houden, anders raak je in de chaos dingen kwijt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:38 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik heb ook een gereedschapskist. Alleen die is vrijwel leeg, omadt het gereedschap door m'n hele woning ligt. Net zo als pennen en potloden die ik ook nooit kan vinden trouwens.
Nu ik opgeruimt heb verbaasde ik me hoeveel pennen en potloden ik eigenlijk heb
Rolmaten moet ik trouwens ook een stuk of 3 hebben..
Je klinkt nu net als Claudia_x vanochtendquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je een atelier of werkkamer? Daar zou je je gereedschappen een eigen plek kunnen geven, met etiketjes op de plankjes etc.
Dat heb ik met sokken.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:38 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nu ik opgeruimt heb verbaasde ik me hoeveel pennen en potloden ik eigenlijk heb
Zou het een kenmerk zijn van 't vrouwelijk geslacht?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Je klinkt nu net als Claudia_x vanochtend [afbeelding]
Daar kan ik in meekomen.quote:Orde.., tja, ik vind chaos functioneler dan orde..
Maar aan de andere kant lijkt het mij wel plezierig dat je een pen, potlood of rolmaat gewoon kan vinden als je het nodig hebt..
De meeste dingen raak ik kwijt in orde, zoals nu. In choas red ik me prima over het algemeen (het mistery van het verdwijnen van pennen en potloden uitgezondert dan..)quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Woon je niet pas in een nieuw onderkomen? Want dan is het aan de ene kant niet gek dat je dingen als rolmaten kwijt bent, omdat je aan het klussen bent en het niet eenmalig nodig hebt, maar aan de andere kant moet je juist in die tijden orde proberen te houden, anders raak je in de chaos dingen kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |