We zijn gezakt naar de 3de plaats. ![]()
edit: typo
[Dit bericht is gewijzigd door Angel_Dust op 15-12-2001 16:14]
quote:ook weer gestemd
Op vrijdag 14 december 2001 18:26 schreef Danny het volgende:
Gestemd.. Nog slechts 6000 stemmen om op de eerste plaats te komen
nu weer op de derde plaats
Deze is trouwens behoorlijk kansloos
quote:
ik wil voor mijn broertje een ps2 kopen maar is te duur.........en ij wilt het dolgraag!! ik heb op zijn verjaardag niks gekocht en sinterklaas bracht hem maar 1 chocoletter (kleintje) dus daarom doe ik deze wens
quote:Dat zelfde, vroeg ik mij ook al af!!!
Op maandag 17 december 2001 19:36 schreef keeper het volgende:
<knip> Kunnen ze niet de 1e 3 vervullen ofzo?
*Ook weer gestemd heeft!!!*
quote:Daarom vond ik deze dus idd de beste
Op maandag 17 december 2001 19:57 schreef DarkElf het volgende:
Ik vind persoonlijke wensen ook heel nobel maar met deze wens bereik je zoveel mensen, daarom vind ik dat deze wens moet winnen. Is natuurlijk wel persoonlijk he?
(en ik blijf me maar steeds weer afvragen.. WAAROM wil iemand perse een hulphond, opgeleid door Martin Gaus?
)
quote:Of een knalfeest voor iemand die verleden jaar ziek was? Heel lief hoor maar zo eenzijdig. Dit is juist de kans om veel mensen te bereiken.
Op dinsdag 18 december 2001 13:40 schreef jerney het volgende:[..]
Daarom vond ik deze dus idd de beste
(en ik blijf me maar steeds weer afvragen.. WAAROM wil iemand perse een hulphond, opgeleid door Martin Gaus?)
quote:Precies ja
Op dinsdag 18 december 2001 13:41 schreef DarkElf het volgende:[..]
Of een knalfeest voor iemand die verleden jaar ziek was? Heel lief hoor maar zo eenzijdig. Dit is juist de kans om veel mensen te bereiken.
quote:IDD!! Rtificial en ik hebben het er ook eens over gehad en kwamen tot dezelfde conclusie, net als die oma die een reisje nar disney wilt voor haar dochter en kleinkinderen. Niet zo moeilijk, even sparen
Op dinsdag 18 december 2001 13:43 schreef jerney het volgende:[..]
Precies ja
Die vond ik ook nogal vreemd.. Tuurlijk is het leuk voor die persoon, maar niet echt iets waar ik op zou stemmen, aangezien je dat zelf ook vrij makkelijk kan vervullen.. lijkt mij tenminste.
(neej hij was niet zo lam om asml der helemaal voor op te laten draaien, hij heeft software gekocht, de boel fatsoenlijk geīnstalleerd, een printer (ouwe van ons) gegeven, en geluidskaarten in de pc's laten zetten.)
quote:oeh yay
Op donderdag 20 december 2001 01:51 schreef keeper het volgende:
Ik heb de link ook ff op GoT gepost, dus meer stemmen volgen spoedig hoop ik!
*ook weer gestemd heeft*
quote:jah
Op donderdag 20 december 2001 09:31 schreef Catootje het volgende:
Echt zo irri, de afgelopen dag(en?) staan 'we' steeds op drie!!*stemt zich gek*
En als ik naar het aantal stemmen kijk voor het knalfeest (1e plaats
), word ik helemaal moedeloos
quote:*moppert wat voor zich uit*
Op donderdag 20 december 2001 09:41 schreef jerney het volgende:[..]
jah
En als ik naar het aantal stemmen kijk voor het knalfeest (1e plaats), word ik helemaal moedeloos
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |