quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:23 schreef LENUS het volgende:
Uit pure armoede heb ik maar wat watten in mijn oren gestopt en daarnaast heb ik mijn jonge heer nog maar eens door het vuistje laten razen.
Nee, want dat is geen stationsklok. Die koekjes wellicht welquote:
Uit pure armoede heb ik maar wat watten in mijn oren gestopt en daarnaast heb ik mijn jonge heer nog maar eens door het vuistje laten razen.
*Op idee brengtquote:
Daarnaast heb ik mijn jonge heer nog maar eens door het vuistje laten razen. Deze maatregelen hielpen deels, waardoor ik uiteindelijk wel een paar uurtjes heb kunnen slapen.
en daarnaast heb ik mijn jonge heer nog maar eens door het vuistje laten razen.
quote:ga ik die buurman zometeen even aan de tand voelen.
Nee, dat is zijn strafquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:41 schreef Samcali het volgende:
[..]
[..]
Je hebt je handen toch wel gewassen hoop ik voor je buurman?![]()
True, maar dit is zon klassieker. Zo eentje die waanzinnig luid "tikt". Snap uberhaubt niet dat mensen dergelijke klokken in hun slaapkamer hangen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:55 schreef veldmuis het volgende:
Hallo helder licht stationsklokken tikken niet maar schuiven gewoon rond. <--schuiven = draaien zonder tikken
Je hebt ze ook die tikken, vooral de oude en de imitatie..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:55 schreef veldmuis het volgende:
Hallo helder licht stationsklokken tikken niet maar schuiven gewoon rond. <--schuiven = draaien zonder tikken
Verkapt ik-neuk-topicquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:58 schreef LENUS het volgende:
Noot van de redactie: vanavond komt een scharreltje langs en zij schreeuwt nogal onder de daad, dus hij krijgt zijn portie "nachtrust" wel terug
Nee veldmuis, dit is pas een latere post. Mijn intentie was om te klagen over die buurman.quote:
Nou ja als hij door dat gehij van die klok door kan slapen zal hij van dat scharreltje niet echt wakker liggen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:58 schreef LENUS het volgende:
Noot van de redactie: vanavond komt een scharreltje langs en zij schreeuwt nogal onder de daad, dus hij krijgt zijn portie "nachtrust" wel terug
Ik vrees dat ik hierop "eensch" moet zeggenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja als hij door dat gehij van die klok door kan slapen zal hij van dat scharreltje niet echt wakker liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |