Om maar is een voorbeeld te noemen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:57 schreef LasTeR het volgende:
Ja, probeer je te slapen, gaat er een kutringtone naast je af, en je hebt van die mensen die dan keihard praten en dan zo'n irritante lach hebben.
Nee dus.
Of van die mensen die van Kelly houden.quote:
goed idee; inderdaad, een afgesloten ruimte voor max. 5-6 personen zou een goede oplossing zijn !quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:22 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Als ze een toilet inrichten als telefooncel vind ik het prima...
Stel je voor dat je op een lange vlucht naast een obsessief beller zit..
Neem aan dat dit ook niet de bedoeling is...
Zijn Avatar, dat meisje.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:33 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
goed idee; inderdaad, een afgesloten ruimte voor max. 5-6 personen zou een goede oplossing zijn !
ik begrijp de opmerking over Kelly hierboven niet![]()
In veel toestellen kun je al bellen, alleen niet mobiel. Dus zo'n telefooncel biedt niet veel meerwaarde, lijkt me.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:22 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Als ze een toilet inrichten als telefooncel vind ik het prima...
het verschil:quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:41 schreef k_man het volgende:
[..]
In veel toestellen kun je al bellen, alleen niet mobiel. Dus zo'n telefooncel biedt niet veel meerwaarde, lijkt me.
ja, of je gaat de godganse reis in dat hokkie staan, voor de zekerheid ...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:55 schreef k_man het volgende:
Dan zou je dus van tevoren al moeten weten dat je gebeld gaat worden?
Heb jij wel eens geprobeerd je netwerk te vinden op 10 kilometer hoogte?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:00 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
ja, of je gaat de godganse reis in dat hokkie staan, voor de zekerheid ...
het lijkt me trouwens voornamelijk relevant bij zakelijke gesprekken; privé gesprekken lijken me nou niet zo urgent
maar wat betreft het huidige verbod op bellen: ik begrijp nog steeds niet waarom dit is, vooral omdat de KLM zelf toegeeft dat het niet gevaarlijk is (oftewel: die straling hierboven genoemd is blijkbaar niet waar / niet gevaarlijk)
Nou, op een intercontinentale vlucht zou ik het er wel voor over hebben hoor!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:56 schreef Douwe het volgende:
Je kunt wel internetten in veel SAS en Lufthansa (bijvoorbeeld) vluchten, bijvoorbeeld. Kost je iets van $30 dollar voor de hele vlucht, je moet alleen zelf nog je laptop mee nemen
Als je zo'n 12 uur in het vliegtuig moet zitten is dat echt geen strafquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |