Het heet officieel pas diarree als het 5 keer (achter elkaar) dunne ontlasting is geweest oidquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:14 schreef Isabeau het volgende:
Nee hoor, diarree wil namelijk zeggen dat je frequent naar de wc moet voor je ontlasting. Het kan ook brijig zijn.
Maar idd: eten wat je wilt en liever geen appelsap drinken maar gewoon lekker veel water of thee.
Ik heb de ziekte van crohn en ik heb er echt wel baat bij wanneer ik dingen als bananen eet.. Het is niet beter dan iets anders maar vezels en dergelijke zorgen toch echt voor dikkere ontlasting.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:41 schreef Lienekien het volgende:
Het maakt niks uit wat je eet. Al die tips over wat juist wel en wat juist niet te eten, zijn achterhaald. Gewoon eten wat je wil, dus.
Even langs de apotheek is wel verstandig.
Sterkte ermee wel is verhaal over gehoord is idd niet fijnquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:50 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik heb de ziekte van crohn en ik heb er echt wel baat bij wanneer ik dingen als bananen eet.. Het is niet beter dan iets anders maar vezels en dergelijke zorgen toch echt voor dikkere ontlasting.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |