In de categorie Erg Flauw: tegen nieuwe ambtenaren vertellen dat ze kleine glazen flesjes moeten gaan kopen.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:25 schreef Elseetje het volgende:
Nog even een ambtenarengrap:
Jij, dat je direct zo overtrokken reageert terwijl je geeneens weet om welk bedrijf het gaat.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:58 schreef piepster het volgende:
Ach, gelukkig weten wij precies bij welk bedrijf jij werkt, wat daar de regels zijn, en wat jouw baan is.
Wie is er hier nou dom dan?
Niet zo piepen johquote:Op donderdag 28 september 2006 20:13 schreef piepster het volgende:
Volgens mij maakt dat niet zoveel uit. Ik vind het gewoon heel raar dat je zo op klanten reageert. Je mag echt blij zijn dat ik je niet aan de telefoon had.
Bovendien, als je een half verhaal post, kan je verwachten dat mensen raar reageren.
En wat was er gebeurd dan als ik jou aan de telefoon had?quote:Op donderdag 28 september 2006 20:13 schreef piepster het volgende:
Volgens mij maakt dat niet zoveel uit. Ik vind het gewoon heel raar dat je zo op klanten reageert. Je mag echt blij zijn dat ik je niet aan de telefoon had.
Bovendien, als je een half verhaal post, kan je verwachten dat mensen raar reageren.
Die huurders betalen wel jouw salaris. Jij werkt daar alleen maar voor en dankzij die huurders.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:20 schreef LaZZ het volgende:
[..]
En wat was er gebeurd dan als ik jou aan de telefoon had?![]()
Naam van de manager kun je krijgen hoor, denk je nu echt dat ze ook maar iets doen met een huurder die een grote bek heeft terwijl die een woning huurt onder de marktprijs?
Als jij denkt dat een woningbouwvereniging alleen daar z'n geld mee verdient mag je je wat dieper in de materie verdiepen. En inderdaad, zij betalen een groot deel van mijn salaris, samen met de afdeling Toeslagen van de Belastingdienst. Maar wat wil je daar nou precies mee zeggen?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Die huurders betalen wel jouw salaris. Jij werkt daar alleen maar voor en dankzij die huurders.
Mwoah, ik spreek niet vaak een huurder hoor. Ik ben er dan ook niet voor de huurders, zit in de backoffice.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:50 schreef k_man het volgende:
Dat je je wel eens wat klantvriendelijker op mag stellen. Jij bent er voor de huurders, niet andersom.
Jij snapt er weinig van hè?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:54 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Mwoah, ik spreek niet vaak een huurder hoor. Ik ben er dan ook niet voor de huurders, zit in de backoffice.
Ik denk dat jij er weinig van snapt. Jij doet aannames terwijl je totaal niet weet waar je over praat.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Jij snapt er weinig van hè?
Dat je in jouw functie weinig contact hebt met huurders is het punt helemaal niet.
Zo, en als jullie nou fijn even ergens anders ruzie gaan maken, dan kunnen wij doorgaan met de grappen en grollen op kantoor.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:32 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er weinig van snapt. Jij doet aannames terwijl je totaal niet weet waar je over praat.
Ow ja, dat is ook zo. jij bent de enige op Fok die iets van corporaties weet.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:32 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er weinig van snapt. Jij doet aannames terwijl je totaal niet weet waar je over praat.
Meneer is gefrustreerd?quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Ow ja, dat is ook zo. jij bent de enige op Fok die iets van corporaties weet.![]()
- "wat kost dat?"quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:23 schreef leonieke het volgende:
Toen ik vroeger een vakantiejob had als kassierster en een productcode niet in de computer zat waardoor ik iemand moest roepen om in de winkel te kijken hoeveel het precies kost:
Willekeurige klant: "oh dat zal voor niets zijn zeker"
Echt waar, verschrikkelijke mop als je die zo vaak achter elkaar hoort![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |