Ik snap 'm niet..quote:Op maandag 1 mei 2006 11:31 schreef Hilzillah het volgende:
Werk in de haven (buiten) met alleen maar mannen. Worden met een bus naar de kraan gebracht...
Collega man: Hee Hilmar, ben je zwanger...
Ik: Ehm nee ??
Collega man: Ha ha ha je bent de bus nog niet uit
Ik:![]()
Ik eerst ook niet, maar volgens mij bedoelt die gozer dat hij d'r nog wel even zwanger maakt voordat ze de bus uit gaatquote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 13:38 schreef bigben04 het volgende:
[..]
Ik eerst ook niet, maar volgens mij bedoelt die gozer dat hij d'r nog wel even zwanger maakt voordat ze de bus uit gaat![]()
Correct!quote:Op maandag 1 mei 2006 13:38 schreef bigben04 het volgende:
[..]
Ik eerst ook niet, maar volgens mij bedoelt die gozer dat hij d'r nog wel even zwanger maakt voordat ze de bus uit gaat![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 04:49 schreef VinnieJones het volgende:
Toen ik nog stage liep bij een computerwinkel, moest ik een printer repareren voor een klant.
Klant komt winkel binnen:
eehm is mijn printer al klaargekomen
Ik:
Ja die is zeker klaargekomen.. Was een makkie![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 19:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Kickje...
Boekhouder belt op: "Ja, hallo. Ik wilde gisteravond even inloggen, maar de VPN werkte niet."
Ik: "Heb je het nieuwe adres gebruikt? Je hebt een week of 2 terug een mailtje gehad waarin stond dat je het adres moest aanpassen omdat de oude VPN oplossing opgedoekt wordt."
Boekhouder: "Eh.. Dat heb ik niet gezien! Wat is het nieuwe adres?"
Ik: "172.16.112.68"
Boekhouder: "Ho! Kun je dat nog eens herhalen, dat ging me te snel."
Ik: "Oh, je bent niet zo goed met getallen begrijp ik?"
Boekhouder:...
....
!!
quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:21 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Ik werk op een ziekenhuis, waar ik voor het centraal magazijn de goederen wegbreng.
Kom ik aan bij een willekeurig secretariaat of poli met een pakketje, krijg ik de vraag: "Wat zit er in?".
Ik: Als ik dat zou weten, zou ik dwars door de doos heen kunnen kijken, op de Radiologie werken en bovendien veel meer verdienen.
Als ik aankom met een zelfbestelde zending: "Is dat echt voor ons?"
Nee troela... ik heb lukraak wat uit het magazijn meegenomen om jouw verbaasde blik te kunnen aanschouwen.
Collega heet van achteren Arts... als hij moet aftekenen bij chauffeurs voor ontvangst... iedere dag weer de vraag:
"sta je dan niet op de verkeerde afdeling?"
Hij: "ja... je moet onderaan op de ladder beginnen hé!".
Hoorde er ook eentje van de hartafdeling.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:43 schreef 2cv het volgende:
2cv vraagt aan de cardioloog die d.m.v. een stethoscoop z'n hart beluistert: 'Doet 'ie het nog?'
Reactie cardioloog 'Het zou wel een redelijk unieke manier zijn om zo een hartstilstand te ontdekken'
Alles uit de dozen halen en zijn of haar auto inbouwen met lege dozen...quote:Op donderdag 28 september 2006 08:52 schreef Gunner het volgende:
Als je in de IT ergens met een lading computers komt:
"Mijn auto staat daar" (wijst naar parkeerplaats)
![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 18:19 schreef LaZZ het volgende:
Bij mij op het werk hielden we huurders soms voor dat alleen de even nummers mochten bellen voor reparatieverzoeken. Velen hingen dan ook gewoon weer op. Ook leuk is doorverbinden door de hele vestiging bij vervelende huurders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |