Ja dat wilde ik nog vragenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:17 schreef Jaguarized het volgende:
Spice Girls - 2 Become 1
Het is hier erg lekker weer, beter dan in NL.
Men At Work - Down Underquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:20 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik nog vragen. Heb je het naar je zin?
Frankie Goes To Hollywood - Relax
[afbeelding]
Gek! Hoe kom je aan dat plaatje?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Men At Work - Down Under
[afbeelding]
Het is hier super, echt een fantastisch land. Auckland is een superstad alhoewel sommigen het maar grijs en grauw vinden.Uni gaat ook goed en m'n appartement is top.
Madonna - The power of goodbyequote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:24 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Gek! Hoe kom je aan dat plaatje?
Ede Staal - Zo moutve t holden
Goed om te horen. Hoe is het uitgaan daar?Blijf je trouwens daar of ga je ook nog naar een andere stad?
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Madonna - The power of goodbye
Ja dat plaatje kan iedereen wel vinden met Google Afbeeldingen.Uitgaan is hier best goed maar ook best druk. Veel bars zijn een wachtrij en voor sommige wat exclusievere bars moet je entree betalen. Daar krijg je dan ook een leuke ambiance voor terug. Ik blijf hier tot 23 juni en ga dan rondtrekken voor 3 weken. Daarna nog een week naar Zuid Korea en in april zit ik naar alle ws een week in Australie/Sydney.
Ik nietquote:Ja dat plaatje kan iedereen wel vinden met Google Afbeeldingen.![]()
Lul!quote:
Tuurlijk, ik ga ze er thuis helemaal uit pwnen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:43 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Lul!![]()
. Maar goed dat het bevalt
. En dan straks thuis opscheppen
Donavon Frankenreiter - Differently The Same
Donovan Frankenreiter
"Je weet toch dat ik in Nieuw-Zeeland geweest ben he?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ga ze er thuis helemaal uit pwnen.![]()
Nu nog een kiwichick scoren en ik ben helemaal happy. Poging 1 was al mislukt.
Naja, ik heb nog geen succes behaald, wat best wel kut is eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:48 schreef Tha_T het volgende:
[..]
"Je weet toch dat ik in Nieuw-Zeeland geweest ben he?"
.
Kiwi-chicks
. Zit dat een beetje goed ja?
Whigfield - Saturday Night
[afbeelding]
Prutser!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Naja, ik heb nog geen succes behaald, wat best wel kut is eigenlijk.Eigenlijk heb ik gewoon zwaar de behoefte aan een vriendin.
![]()
![]()
Ja hejje we zijn niet allemaal zo'n hendig knappe gozer als jij he?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:55 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Prutser!"I am from Holland
![]()
" dan zit je ge-bei-teld zeg ik je
Bomfunk MC's - Sky's The Limit (Radio Edit feat. K rtsy)
Dat kan ik niet anders als beamenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja hejje we zijn niet allemaal zo'n hendig knappe gozer als jij he?
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:00 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat kan ik niet anders als beamen
Linkin Park - Wish (Live)
Geheim van de kok (cock?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Geef mij eens wat hendig handige tips dan.
![]()
Jouw kernwoord is cock?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:06 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Geheim van de kok (cock?) he maar ze vallen voor het kernwoord spontaan nowadays
Matchbox 20 - 3am
[afbeelding]
Uhuhquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jouw kernwoord is cock?Nah das ook een tip waar ik niks aan heb he?
![]()
Ik ben altijd mezelf maar dat is kennelijk niet genoeg.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:12 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Uhuh![]()
![]()
. Dan: Wees jezelf! *insert emiel
Acda en de Munnik - 15 Jaren Ver Van Hier
We gaan niet R&P'en hier hequote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben altijd mezelf maar dat is kennelijk niet genoeg.Wtf is emiel? Van tsjakka?
![]()
Sinds wanneer heb jij een probleem met R&P?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:15 schreef Tha_T het volgende:
[..]
We geen niet R&P'en hier heIk bedoel iig niet de duitse emiel nee
Soulwax - NY Lipps
Nooooitquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een probleem met R&P?Hebben we ook een duitse emiel?
![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:38 schreef ondeugend het volgende:
Pink Floyd - A Pillow of Winds
Meesterlijke muziek.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:50 schreef Tha_T het volgende:
Pink Floyd - Goodbye Cruel World
En dan:
Pink Floyd - Run Like Hell
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |