Jij laat wel erg makkelijk over je heen lopen...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:44 schreef Piemol het volgende:
Ik heb een rijk gevulde kledingkast met daarin alles en nog wat.
Ik woon in een flat waar een kameraad ook woont en, daar ga ik een aantal x na werktijd even over de vloer,relaxen...
Ik had van de week mijn kast flink uitgespit en vond een aantal kledingstukken die ik dus niet meer droeg , oa. 3-kwart broek , korte zomerbroek, tshirt...
Ik zo die stukken meenemen omdat ik het toch niet meer draag en deze overhandigd aan mijn kameraad.
Nu was ik daarstraks weer op bezoek en had een redelijk nieuw soort vest van Adidas aan en trok deze uit en hing um op , waarop mijn kameraad deze van de hanger pakte en het aantrok.
Zegt ie van : ' Ja, deze is voor mij.....dankjewel.... ik wil iets van je hebben wat JIJ op dit moment leuk vind en draagt, ipv die kledingstukken die je me pas geleden nog gaf, want deze vest heeft meer waarde voor je dan die oude meuk....dus ik wil deze nu hebben'
ik:'dat meen je niet "
Ik kreeg deze dus echt niet meer terug en zit weer thuis.....zonder de vest.
Ik laat het wel zo maar even, moet even denken hoe ik die vest terug ga vorderen ; vragen of confisceren,,,
Wat zijn dankbare mensen toch een genot zo af en toe....![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:45 schreef TC03 het volgende:
Wtf? Ik geloof hier niks van.
Ik kan me niet voorstellen dat je gewoon je vest daar laat?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:46 schreef Piemol het volgende:
[..]
![]()
Tuurlijk... ik ga even 3 minuten mijn tijd verkwisten over iets wat niet plaatsgevonden heeft
![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je gewoon je vest daar laat?Ga terug en neem z'n 40" LCD TV mee.
Jij hebt ook geen ruggegraat, pff. Kan me echt niet voorstellen dat je zoiets toelaat.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:49 schreef Piemol het volgende:
Het is een aardige gast en voelde me meer verbaast dan kwaad oid.
Ik ga niet beuken en geen andere dingen meenemen, das kinderachtig
Aan de goodwill komt zo in ieder geval snel een einde![]()
Ik ben wel gefascineerd door deze logica.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:44 schreef Piemol het volgende:
ik wil iets van je hebben wat JIJ op dit moment leuk vind en draagt, want deze vest heeft meer waarde voor je dan die oude meuk....dus ik wil deze nu hebben'
Ik vind hem ook heel sterk. Hele wetenschappelijke benadering van die gastquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik ben wel gefascineerd door deze logica.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik ben wel gefascineerd door deze logica.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |