Litso - Slarioux - Jackson.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:31 schreef Stofje het volgende:
LSJ. Praat me bij.
Jackson blijkt bij Slari en mij op school te zitten, in zelfs dezelfde vleugelquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:31 schreef Stofje het volgende:
LSJ. Praat me bij.
De nerd-lounge bedoel je?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:31 schreef Slarioux het volgende:
Ok we nemen de open ruimte als neutraal terrein, mkay?![]()
*spoorboekje paktquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Jackson blijkt bij Slari en mij op school te zitten, in zelfs dezelfde vleugel
Die speeltuin waar je met je laptop kan zitten ?!quote:
Ok, we doen hetquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Nouja dan delete ik je notes ook niet.
Ik ben 7April pas weer op schoolquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:33 schreef Litso het volgende:
[..]
om 2 voor half en 2 voor heel gaat er een naar Arnhem.
En ik wilde ervoor springenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:33 schreef Litso het volgende:
[..]
om 2 voor half en 2 voor heel gaat er een naar Arnhem.
Ik ben die gast die nooit op school komtquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:33 schreef Litso het volgende:
Ik ben trouwens die gast die elke dag op skates naar school komt.
En we gaan bier hakken in lokaal 99 een keerquote:
Dat is nog eens een plan.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:34 schreef jackson het volgende:
[..]
En we gaan bier hakken in lokaal 99 een keer
Jup... ik kan wat bar-figuren.. dus dolle pretquote:
Doe dat!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:38 schreef Litso het volgende:
Zo, en nu ga ik even naar de lounge en dan skate ik richting huis
HAN Arnhemquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:42 schreef Misstique het volgende:
Minimeet? Waar?
Gemeen.quote:
Sorry, ik kon het niet laten.quote:
Zeg dat wel ja!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hoi!
In je glas ?!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:17 schreef cerror het volgende:
Haar.
Schaam~? ~spray?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:17 schreef cerror het volgende:
Haar.
Onduidelijk is C vandaagquote:
Master Yodaquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:28 schreef jackson het volgende:
Ik ga stoppen met mijn opleiding denk ik![]()
Want??quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:28 schreef jackson het volgende:
Ik ga stoppen met mijn opleiding denk ik![]()
quote:
Lietsho en slarioeks zitten bij mij op schoolquote:
Huilliequote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:32 schreef Janetje het volgende:
Koppijn.
Dat is niet zo mooi!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:32 schreef Janetje het volgende:
Koppijn.
Dat hoor ik vaker.quote:
Shit... ik heb een kleine letterquote:
Maar dan gaat het over je uiterlijkquote:
Je dag was toch al naar de klote!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Shit... ik heb een kleine letter
Wat een kutdag
So true... dan maar helemaal kapotquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je dag was toch al naar de klote!
Missquote:
Al in je nieuwe kamer?quote:
Uiteraard.quote:
Alles kan...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:48 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb net iemands complete project gejat.
In m'n kamer rondparaderen in een roze outfit met een kroontje op m'n hoofd terwijl m'n huisgenoten me toejuichen??quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vanavond dan maar weer prinsesje spelen, zeker
Roze.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
In m'n kamer rondparaderen in een roze outfit met een kroontje op m'n hoofd terwijl m'n huisgenoten me toejuichen??
Hell yeah..![]()
Ja ik dacht ook al.. wie ga ik nou weer meeten..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Shit... ik heb een kleine letter
Wat een kutdag
quote:
True, alleen zwart.quote:
Oohja.. ook dat. Foutje in TTquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook al.. wie ga ik nou weer meeten..
Ahuh..quote:
Slijmen bij de boas?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ahuh..
En rood.
Bah.. k ga morgen ook werken.. heb me nog wel vrijwillig opgegeven ook..![]()
Niet slim... wel leukquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:54 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Je D schijf compleet delen met een dir "PROJECT SCHOOL".!
Och jee, we hebben een ongepolijste diamant in ons midden.quote:
quote:
Onderschat mijn phohezie nietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Och jee, we hebben een ongepolijste diamant in ons midden.
Ik ben er toch positief over!quote:
Mijn PI was toch ook tofquote:
Oh. Ja.quote:
Ik niet... het vrijdagmiddag gevoel is los hierquote:
Geen productief dagje, hm?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:18 schreef cerror het volgende:
Ik een .mod tune maken van 3 en een half minuut lang voor een Atari Falcon diskmagazine.
Damn, ik heb nog niet eens samples.
Dus jij snel je arm onder het bureau steken. "Ja wat?! Ik heb m'n pen laten vallen!"quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:19 schreef Misstique het volgende:
Shit.. ik zit hier de laatste 5 uur helemaal alleen. Leg 3 seconden mn hoofd op t bureau en prompt komt er een collega binnen wandelen..
Juist!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dus jij snel je arm onder het bureau steken. "Ja wat?! Ik heb m'n pen laten vallen!"
Jat mijn Jupiler_Galore. Maak daar een Cerror&Bioslock versie van. Hoppa.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:18 schreef cerror het volgende:
Ik een .mod tune maken van 3 en een half minuut lang voor een Atari Falcon diskmagazine.
Damn, ik heb nog niet eens samples.
Dat had ik gedaan dan, hè. Want alle topics waar Chowi in post zijn immers puikend.quote:
Ík zou het nooit gebruiken. Maar ik quote Misstique enkel.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:27 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
Wie heeft dat "puikend" toch bedacht? Dat klinkt toch voor geen meter?
Het raakt kant noch wal.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ík zou het nooit gebruiken. Maar ik quote Misstique enkel.
Moet ik je aan gaan moedigen om online te komen of zo?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:28 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
[..]
Het raakt kant noch wal.
Is al geweest. Een beetje aan de late kant, hè?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:30 schreef mcDavid het volgende:
waar en wanneer?
Ik heb geen internet.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Moet ik je aan gaan moedigen om online te komen of zo?
...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:31 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
[..]
Ik heb geen internet.
en als ik eens een meet probeer te organiseren, meldt niemand zich aan!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is al geweest. Een beetje aan de late kant, hè?
Jij houdt van Heineken, daarom is het.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en als ik eens een meet probeer te organiseren, meldt niemand zich aan!
je kúnt te ver gaanquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij houdt van Heineken, daarom is het.
Och.quote:
Heul niet.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is al geweest. Een beetje aan de late kant, hè?
Jackson heeft lichtblonde krulletjes! Hij moet heel erg opvallen. Ik zoek wel mee.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:36 schreef Litso het volgende:
[..]
Heul niet.
Althans, ik heb Slari nog even gezien... hij kwam vragen hoe Jackson eruit ziet maar ik wist het ook niet.
En Jackson wilde niet verklappen waar hij zat.
oh, in dat geval kan ik wel in zijn plaats gaanquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jackson heeft lichtblonde krulletjes! Hij moet heel erg opvallen. Ik zoek wel mee.
Hij loopt nu stage toch? Hij is helemaal niet aanwezig op die school.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jackson heeft lichtblonde krulletjes! Hij moet heel erg opvallen. Ik zoek wel mee.
Whehe. Er staat "David B" op je rijbewijs.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
oh, in dat geval kan ik wel in zijn plaats gaan
Ja, dat bedacht ik me ook net.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hij loopt nu stage toch? Hij is helemaal niet aanwezig op die school.
benjaminquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Whehe. Er staat "David B" op je rijbewijs.
Ah, je bent zo'n Bijbelse.quote:
Oh, dan klopt de TT dus helemaal niet.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:46 schreef Litso het volgende:
Owja, hij was 7 april pas weer op school.
Mijn verjaardag
Waarom niet? Er kan toch gespeculeerd worden?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, dan klopt de TT dus helemaal niet.
Ah, ja, dat wel!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:49 schreef Litso het volgende:
[..]
Waarom niet? Er kan toch gespeculeerd worden?
Ook puick.quote:
Speculaas.quote:
Jum.quote:
In de thee soppen.quote:
In de warme chocolade!quote:
[Richtlijn]. Interpunctiepunten. Versie 1.01.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:10 schreef Chowi het volgende:
PC-FR34K, JE NEEMT MIJN PUNTJES-ACHTER-JE-SMILEY-PRINCIPE OVER.
Alsof jij het hebt verzonnenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:10 schreef Chowi het volgende:
Jóuw?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:10 schreef Chowi het volgende:
Het is me werkelijkwaar nooit opgevallen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
[Richtlijn]. Interpunctiepunten. Versie 1.01.
Toen ik dit topic las ergens in 2003 postte ik al een punt achter een smiley!.
Dat niet. Maar dat was mijn punt niet. Hè!quote:
Voel je 'm? Mijn punt?!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat niet. Maar dat was mijn punt niet. Hè!
En net was het nog wel jóuw punt!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat niet. Maar dat was mijn punt niet. Hè!
Ja, maar dat is historie!quote:
Net niet.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:15 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
Vier op een rij.
quote:
Dude! You're pointless.quote:
Ik kan nog wel even doorgaan met "punt", maar volgens mij hebben we dat al eens gedaan.quote:
Dat idee, ja.quote:
Zoiets, maar dan met een ander woord meen ikquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kan nog wel even doorgaan met "punt", maar volgens mij hebben we dat al eens gedaan.
Het was "punt". Honderd procent.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Zoiets, maar dan met een ander woord meen ik
Of was het toch ook punt?
Woordspelen, altijd leuk.
Nee, punten zijn juist tof. En komma's ook wel een beetje. Behalve als je ze in plaats van punten gebruikt, wat alle breezers doen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:23 schreef mcDavid het volgende:
dat gezeik over die punten en komma's altijd....
ok,quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, punten zijn juist tof. En komma's ook wel een beetje. Behalve als je ze in plaats van punten gebruikt, wat alle breezers doen.
quote:
Goed kommagebruik is inderdaad iets dat te weinig voorkomt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, punten zijn juist tof. En komma's ook wel een beetje. Behalve als je ze in plaats van punten gebruikt, wat alle breezers doen.
Die gebruiken vaak helemaal geen punten aan het einde van een zin, aan het begin van een zin geen hoofdletter maar wel midden in een woord.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Goed kommagebruik is, inderdaad iets, dat te weinig voorkomt.
Én ze drinken b:reazer!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die gebruiken vaak helemaal geen punten aan het einde van een zin, aan het begin van een zin geen hoofdletter maar wel midden in een woord.
Idd, doe het dan, als je veel komma's wilt, zo:quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:28 schreef Litso het volgende:
Of zoals ik serieus mensen op Fok wel eens zinnen heb zien schrijven:
[..]
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Goed kommagebruik, is inderdaad, iets dat te weinig voorkomt.
Een tijdje geleden ben ik erachter gekomen dat ik dat wel lust. Naja, 1 keer die roze geprobeerd, die was goor. Die groene lustte ik wel, maar ik was al dronken toen ik het aannam.quote:
Ne3jj,, ma4r zUh h3bbuh iietSz m3t h3t gebRuiikUhw v4n t3kunSz Op dUh v3rkEerduH pLa4tSzZz,,quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die gebruiken vaak helemaal geen punten aan het einde van een zin, aan het begin van een zin geen hoofdletter maar wel midden in een woord.
Ik zo tegenstribbelen. Nee man, ik drink dat niet!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een tijdje geleden ben ik erachter gekomen dat ik dat wel lust. Naja, 1 keer die roze geprobeerd, die was goor. Die groene lustte ik wel, maar ik was al dronken toen ik het aannam..
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een tijdje geleden ben ik erachter gekomen dat ik dat wel lust. Naja, 1 keer die roze geprobeerd, die was goor. Die groene lustte ik wel, maar ik was al dronken toen ik het aannam..
Tekens en cijfers op de verkeerde plaatsen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ne3jj,, ma4r zUh h3bbuh iietSz m3t h3t gebRuiikUhw v4n t3kunSz Op dUh v3rkEerduH pLa4tSzZz,,
Het wordt erger, ik dronk er ámstel, úit blik.quote:
Oui. Daarom ben ik een pure Franse mademoiselle.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Tekens en cijfers op de verkeerde plaatsen.. Hebben ze afgepakt van de 1337-ers.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oui. Daarom ben ik een pure Franse madam.
heb je al emigratieplannen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het wordt erger, ik dronk er ámstel, úit blik.
van kwaad naar ergerquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Tekens en cijfers op de verkeerde plaatsen.. Hebben ze afgepakt van de 1337-ers.
Óf ménsen díe óvermátig áccénten pláátsen óp wóórden, óók zó írritánt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het wordt erger, ik dronk er ámstel, úit blik.
Dat heb ik van Mt. overgenomen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Óf ménsen díe óvermátig áccénten pláátsen óp wóórden, óók zó írritánt.
Ik doe het ook veel hoor, die accenten, maar niet overmatig!quote:
Én op de goede plek!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik doe het ook veel hoor, die accenten, maar niet overmatig!
Juíst!quote:
Ik wilde het nét zeggen!quote:
Goed accent.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:43 schreef JDude het volgende:
Bíer.
Híer!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:43 schreef JDude het volgende:
Bíer.
Goede topickill.quote:
Topickiller!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Leuk persbericht van onze regering!
Is dit het NK-Topickillen-topic?quote:
Dat is dus van zaterdag op zondag neem ik aan?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Leuk persbericht van onze regering!
Janetje heeft nog steeds het record.quote:
Waar?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Janetje heeft nog steeds het record.
Nu geen zin om uit te loggen enzo, maar dank je.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:40 schreef Slarioux het volgende:
Werk ze Listo!
"Ja ik wil"quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:41 schreef Litso het volgende:
Nog nagedacht over mijn vraag van laatst trouwens?
Ik kwam toevallig voorbij en ik zag dat je moest werken straks, dus ik denk ik zeg het maar vastquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:41 schreef Litso het volgende:
Nog nagedacht over mijn vraag van laatst trouwens?
Veel is 512 of echt een gig doen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:46 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik kwam toevallig voorbij en ik zag dat je moest werken straks, dus ik denk ik zeg het maar vast.
Ik zou sparen en gaan voor veel ram, en een goede videokaart. Het ding moet lang meegaan, een btje investering loont de moeite want upgraden kan niet. Een vidkaart met weinig ram kan in principe best voor Half-Life, maar shared memory (controleer dat goed) is eik een no-go. Een "echte" aparte videokaart vreet relatief veel stroom (maar dat kan je uitzetten), maar is de moeite waard voor zowel oude games als nieuwe. Veel RAM is een aanrader voor de apps die je moet draaien. Photoshop, flash, the lots.
Het eerste Fok! homo moderator huwelijkquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:47 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dát zou pas een FOK! huwelijk zijn.
Ik zou voor de gig gaan. Hoewel je RAM makkelijker kan uitbreiden, dus eventueel kan je sparen om later ram bij te kopen, ook naar behoefte.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:47 schreef Litso het volgende:
[..]
Veel is 512 of echt een gig doen?
Vid kaart had ik sowieso 128 in gedachten.
Waarvan de beide bruidegommen elkaar ook via FOK! ten huwelijk vragenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:48 schreef Litso het volgende:
[..]
Het eerste Fok! homo moderator huwelijk
Ja want los een gig ram kwam (incl btw) al rond de ¤200 zag ik tot mijn schrikquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:48 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik zou voor de gig gaan. Hoewel je RAM makkelijker kan uitbreiden, dus eventueel kan je sparen om later ram bij te kopen, ook naar behoefte.
Ga shoppen bij winkels; Dynabite, paradigit, Computerland. Het merk Jewel zou ik mee uitkijken, dat is de Aldi van de laptops,(behalve de aldi zelfquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:49 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja want los een gig ram kwam (incl btw) al rond de ¤200 zag ik tot mijn schrik
Ik heb een budget van tussen de 800 en 1000 euro.
Ok.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:51 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ga shoppen bij winkels; Dynabite, paradigit, Computerland. Het merk Jewel zou ik mee uitkijken, dat is de Aldi van de laptops,(behalve de aldi zelf), die proppen B-onderdelen in een goedkope plastic hoes.
In principe is niet "hoe duurder hoe beter", want laptops ontlopen elkaar nauwelijks. Processorsnelheden liggen tussen 1,7 en 2.0 Mhz, al zal je dat op de accumodus nauwelijks merken:quote:
En volgens de specs van dxdiag:quote:Processor(s): 1 Processor(s) Installed.
[01]: x86 Family 6 Model 13 Stepping 8 GenuineIntel ~
797 Mhz
Heh ok, nee ik hoorde idd al dat CPU minder belangrijk is, dat ik vooral een goede combi van RAM en viodeokaart moest hebben.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:55 schreef Slarioux het volgende:
[..]
In principe is niet "hoe duurder hoe beter", want laptops ontlopen elkaar nauwelijks. Processorsnelheden liggen tussen 1,7 en 2.0 Mhz, al zal je dat op de accumodus nauwelijks merken:
[..]
En volgens de specs van dxdiag als je op de accu draait:
[afbeelding]
Had niet anders verwacht.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:56 schreef Litso het volgende:
[..]
Heh ok, nee ik hoorde idd al dat CPU minder belangrijk is, dat ik vooral een goede combi van RAM en viodeokaart moest hebben.
Komt goed
Ik heb nog USB ontvangers. Zou dat werken?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:57 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht.Ingebouwde wireless is een pre must op de HAN, anders loop je constant met zo'n kaart te kloten.
Een hele tijd terug in BeF.quote:
Mt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:05 schreef Misstique het volgende:
Good evening!
Ga je nog wat doen vanavond?quote:
Weinig, tot ik mn vriend moet halenquote:
Nou, veel plezier dan.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Weinig, tot ik mn vriend moet halen.
Gaat wel lukkenquote:
Wat is dat?quote:Ik ga straks naar 5 years back 2 school..
Over 9 minuten vertrek ik.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:21 schreef Misstique het volgende:
Moest jij niet werken trouwens Lits?
Tof feest in outland(club) fucking veel dj's, van 8 tot 8. Maar we zijn er, zoals je aan de tijd al kan zijn, na 8en pasquote:
Wat is de line-up?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Tof feest in outland(club) fucking veel dj's, van 8 tot 8. Maar we zijn er, zoals je aan de tijd al kan zijn, na 8en pas.
Komt goed.quote:
Enjoy!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:25 schreef pc-fr34k het volgende:
Ok, ik ga weg moeten eerst nog langs de shop.
Morgen ben ik er niet om je bij te staan, maar ik zal aan je denken.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Komt goed.
Als ik morgen om 19:00 uit mijn bed kom gerold met het vooruitzicht van nóg zo'n nacht werken zal ik het harder nodig hebben.
Insgelijksquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Morgen ben ik er niet om je bij te staan, maar ik zal aan je denken..
Moet werken in principequote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:58 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb nog USB ontvangers. Zou dat werken?
Waarover?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:55 schreef Chowi het volgende:
Oh ja, ik was hier hè. Sorry, ik zit wat te dromen.
quote:
Whehehehequote:
'Nuff said!quote:
Ik ken je te goed.quote:
Zo blijkens het is.quote:
Feitelijke juistheden.quote:
Ik weet niet of ik blij moet zijn met die "feitelijke juistheden" van je!quote:
Dat is irrelevant.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik blij moet zijn met die "feitelijke juistheden" van je!
Ongesteld?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:39 schreef Janetje het volgende:
Waarom gaat toch in godsnaam ALLES fout?!
Nee. Familielid in het ziekenhuis.quote:
Heb het niet zo op R&P.quote:
Ik merk hetquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:21 schreef mcDavid het volgende:
zo, de bier/frituur avond is een succes!!
staat er iets lomps?quote:
Langzaamaan mag die naam weer.quote:
Vooruit, omdat jij het bent.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ook als het niet mag, doe ik het toch
Ik heb geen idee, wilde je een lief berichtje bij me achterlaten??quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:54 schreef JDude het volgende:
Wat is er met het Feauteauxbouque aan de hand?
In ieder geval even m'n eigen FoBo checken.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik heb geen idee, wilde je een lief berichtje bij me achterlaten??
Krijg je dan niet een mailtje als er een berichtje voor je is?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:59 schreef JDude het volgende:
[..]
In ieder geval even m'n eigen FoBo checken.
Niet dat daar zoveel in wordt geschreven, overigens
Neuh, dat heb ik nooit geactiveerd.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Krijg je dan niet een mailtje als er een berichtje voor je is?
Zoiets.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Dus hoop jij stiekem elke keer weer dat er een berichtje is?
Nope.quote:
Mwah, ik betwijfel het. De laatste was van 1,5 week geledenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Misschien staan er morgen dan wel twee!!
Je kan zelf ook eens wat bij iemand plaatsen, wellicht dat je antwoord krijgt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Mwah, ik betwijfel het. De laatste was van 1,5 week geleden.
Och, zo erg zit ik er niet op te wachten hoorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Je kan zelf ook eens wat bij iemand plaatsen, wellicht dat je antwoord krijgt.
Nou, dan doe jij nietquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, zo erg zit ik er niet op te wachten hoor
En ik heb echt een hekel aan van die fotoboekrukkers die bij werkelijk alles met tieten moeten reageren metposts.
Die zijn al even rampzalig.quote:
Doe maar niet te grondig..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Die zijn al even rampzalig.
Ik pas eerst een grondige selectie toe.
Soms mogen ze zelfs in m'n MSNquote:
Jatochquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Wow! Weten ze al dat dat een hele eer is??
Uiteraard.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Dat vermeld je toch wel duidelijk??
Alleen die doen er niets mee zeker??quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Uiteraard.
En dan zijn er natuurlijk nog de echte uitzonderingen die m'n telefoonnummer hebben.
Van eentje heb ik al weken niks meer gehoordquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Alleen die doen er niets mee zeker??
Nummer 1 kan je dus schrappenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Van eentje heb ik al weken niks meer gehoord.
De andere van de week nog, die heb ik ook een paar keer in het echt gezien zelfs.
En nummer drie heeft 'm pas 1 dag, en ik ben vergeten háár nummer te vragen [afbeelding]
quote:
Neh, ik ben Chowi niet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Moet jij wel met namen komen, natuurlijk, anders weten wij nog niets
In het geval van Chowi zijn het dan ook users die iedereen hier kent.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Chowi komt niet met namen, die komt met suggesties
Doet ze goed, toch!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:49 schreef JDude het volgende:
[..]
In het geval van Chowi zijn het dan ook users die iedereen hier kent.
Och, of je blij moet zijn met een tonks...quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, of je blij moet zijn met een tonks...
Zullen we gewoon geen nieuwe openen als deze vol is en gaan slapenquote:
Slapen?? O, shit, dat moet vandaag ook nogquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Zullen we gewoon geen nieuwe openen als deze vol is en gaan slapen
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:53 schreef Pluto_Nium het volgende:
Hoi ik ben bezopen en ik heb zin in sex
vrijwilligers ?
Daar drinken we op!! Proost!!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:57 schreef cerror het volgende:
Zo, nummer af en bier.
Precies, mijn laatste opdracht van de laatste tijd, eindelijk af.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Daar drinken we op!! Proost!!
Ik ben trots op je!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Precies, mijn laatste opdracht van de laatste tijd, eindelijk af.
4 nummers in 1 en een half week tijd.quote:
Anderhalfquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:01 schreef cerror het volgende:
[..]
4 nummers in 1 en een half week tijd.
Mén, hoe lang doet een band doorgaans over een album?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Anderhalf
Maar c, ik weet niet of dat veel of weinig is![]()
De ene band ook soms wat langer dan de andere.. Bij kwaliteit wordt er toch niet op de klok gekeken??quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Mén, hoe lang doet een band doorgaans over een album?
Me dunkt.
Gewoon in m'n eentje verzinnen binnen 4 uur.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
De ene band ook soms wat langer dan de andere.. Bij kwaliteit wordt er toch niet op de klok gekeken??
En daarna lekker bieren!!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Gewoon in m'n eentje verzinnen binnen 4 uur.
Van bedenken en uitvoeren.
jep, maar nog niet gevondenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hey, daar zocht jij toch al om??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |