Litso - Slarioux - Jackson.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:31 schreef Stofje het volgende:
LSJ. Praat me bij.
Jackson blijkt bij Slari en mij op school te zitten, in zelfs dezelfde vleugelquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:31 schreef Stofje het volgende:
LSJ. Praat me bij.
De nerd-lounge bedoel je?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:31 schreef Slarioux het volgende:
Ok we nemen de open ruimte als neutraal terrein, mkay?![]()
*spoorboekje paktquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Jackson blijkt bij Slari en mij op school te zitten, in zelfs dezelfde vleugel
Die speeltuin waar je met je laptop kan zitten ?!quote:
Ok, we doen hetquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Nouja dan delete ik je notes ook niet.
Ik ben 7April pas weer op schoolquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:33 schreef Litso het volgende:
[..]
om 2 voor half en 2 voor heel gaat er een naar Arnhem.
En ik wilde ervoor springenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:33 schreef Litso het volgende:
[..]
om 2 voor half en 2 voor heel gaat er een naar Arnhem.
Ik ben die gast die nooit op school komtquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:33 schreef Litso het volgende:
Ik ben trouwens die gast die elke dag op skates naar school komt.
En we gaan bier hakken in lokaal 99 een keerquote:
Dat is nog eens een plan.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:34 schreef jackson het volgende:
[..]
En we gaan bier hakken in lokaal 99 een keer
Jup... ik kan wat bar-figuren.. dus dolle pretquote:
Doe dat!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:38 schreef Litso het volgende:
Zo, en nu ga ik even naar de lounge en dan skate ik richting huis
HAN Arnhemquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:42 schreef Misstique het volgende:
Minimeet? Waar?
Gemeen.quote:
Sorry, ik kon het niet laten.quote:
Zeg dat wel ja!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hoi!
In je glas ?!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:17 schreef cerror het volgende:
Haar.
Schaam~? ~spray?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:17 schreef cerror het volgende:
Haar.
Onduidelijk is C vandaagquote:
Master Yodaquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:28 schreef jackson het volgende:
Ik ga stoppen met mijn opleiding denk ik![]()
Want??quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:28 schreef jackson het volgende:
Ik ga stoppen met mijn opleiding denk ik![]()
quote:
Lietsho en slarioeks zitten bij mij op schoolquote:
Huilliequote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:32 schreef Janetje het volgende:
Koppijn.
Dat is niet zo mooi!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:32 schreef Janetje het volgende:
Koppijn.
Dat hoor ik vaker.quote:
Shit... ik heb een kleine letterquote:
Maar dan gaat het over je uiterlijkquote:
Je dag was toch al naar de klote!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Shit... ik heb een kleine letter
Wat een kutdag
So true... dan maar helemaal kapotquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je dag was toch al naar de klote!
Missquote:
Al in je nieuwe kamer?quote:
Uiteraard.quote:
Alles kan...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:48 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb net iemands complete project gejat.
In m'n kamer rondparaderen in een roze outfit met een kroontje op m'n hoofd terwijl m'n huisgenoten me toejuichen??quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vanavond dan maar weer prinsesje spelen, zeker
Roze.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
In m'n kamer rondparaderen in een roze outfit met een kroontje op m'n hoofd terwijl m'n huisgenoten me toejuichen??
Hell yeah..![]()
Ja ik dacht ook al.. wie ga ik nou weer meeten..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Shit... ik heb een kleine letter
Wat een kutdag
quote:
True, alleen zwart.quote:
Oohja.. ook dat. Foutje in TTquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook al.. wie ga ik nou weer meeten..
Ahuh..quote:
Slijmen bij de boas?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ahuh..
En rood.
Bah.. k ga morgen ook werken.. heb me nog wel vrijwillig opgegeven ook..![]()
Niet slim... wel leukquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:54 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Je D schijf compleet delen met een dir "PROJECT SCHOOL".!
Och jee, we hebben een ongepolijste diamant in ons midden.quote:
quote:
Onderschat mijn phohezie nietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Och jee, we hebben een ongepolijste diamant in ons midden.
Ik ben er toch positief over!quote:
Mijn PI was toch ook tofquote:
Oh. Ja.quote:
Ik niet... het vrijdagmiddag gevoel is los hierquote:
Geen productief dagje, hm?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:18 schreef cerror het volgende:
Ik een .mod tune maken van 3 en een half minuut lang voor een Atari Falcon diskmagazine.
Damn, ik heb nog niet eens samples.
Dus jij snel je arm onder het bureau steken. "Ja wat?! Ik heb m'n pen laten vallen!"quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:19 schreef Misstique het volgende:
Shit.. ik zit hier de laatste 5 uur helemaal alleen. Leg 3 seconden mn hoofd op t bureau en prompt komt er een collega binnen wandelen..
Juist!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dus jij snel je arm onder het bureau steken. "Ja wat?! Ik heb m'n pen laten vallen!"
Jat mijn Jupiler_Galore. Maak daar een Cerror&Bioslock versie van. Hoppa.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:18 schreef cerror het volgende:
Ik een .mod tune maken van 3 en een half minuut lang voor een Atari Falcon diskmagazine.
Damn, ik heb nog niet eens samples.
Dat had ik gedaan dan, hè. Want alle topics waar Chowi in post zijn immers puikend.quote:
Ík zou het nooit gebruiken. Maar ik quote Misstique enkel.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:27 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
Wie heeft dat "puikend" toch bedacht? Dat klinkt toch voor geen meter?
Het raakt kant noch wal.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ík zou het nooit gebruiken. Maar ik quote Misstique enkel.
Moet ik je aan gaan moedigen om online te komen of zo?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:28 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
[..]
Het raakt kant noch wal.
Is al geweest. Een beetje aan de late kant, hè?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:30 schreef mcDavid het volgende:
waar en wanneer?
Ik heb geen internet.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Moet ik je aan gaan moedigen om online te komen of zo?
...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:31 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
[..]
Ik heb geen internet.
en als ik eens een meet probeer te organiseren, meldt niemand zich aan!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is al geweest. Een beetje aan de late kant, hè?
Jij houdt van Heineken, daarom is het.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en als ik eens een meet probeer te organiseren, meldt niemand zich aan!
je kúnt te ver gaanquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij houdt van Heineken, daarom is het.
Och.quote:
Heul niet.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is al geweest. Een beetje aan de late kant, hè?
Jackson heeft lichtblonde krulletjes! Hij moet heel erg opvallen. Ik zoek wel mee.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:36 schreef Litso het volgende:
[..]
Heul niet.
Althans, ik heb Slari nog even gezien... hij kwam vragen hoe Jackson eruit ziet maar ik wist het ook niet.
En Jackson wilde niet verklappen waar hij zat.
oh, in dat geval kan ik wel in zijn plaats gaanquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jackson heeft lichtblonde krulletjes! Hij moet heel erg opvallen. Ik zoek wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |