Ik heb er sinds gisteravond al 4 gehadquote:Hoi allemaal,
Music Top 50, een nieuw tv-programma dat binnenkort op SBS6 komt, deelt
gratis I-pods uit! Wanneer je dit mailtje doorstuurt naar ten minste 15
vrienden(of kennissen) krijg je een gratis I-pod thuisgestuurd.
Je moet het mailtje ter controle ook naar bart@musictop50.com sturen, administratief
medewerker Bart van Domburg die registreert wie er allemaal een gratis I-pods moeten
krijgen.
Music Top 50 doet dit om aan meer naamsbekendheid te komen. Stuur je dit
mailtje door naar 15 vrienden maak je dus reclame voor Music Top 50 en krijg je
een gratis i-pod. Als je het zelfs doorstuurt naar 50 vrienden, dan krijg je alle singles
uit de Top 50 bijgeleverd met I-pod! Stuur het door!
p.s. zouden jullie het bericht willen kopieeren, en daarna plakken?
anders
komen
er van die pijltjes [>>] voor te staan!
ze halen dat wegquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:16 schreef __Saviour__ het volgende:
stel dan zo'n filter in. iets van
als het onderwerp 'FW' bevat, dan verwijderen
Ik ook dusquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:23 schreef MLF het volgende:
is al een topic over
http://www.sophos.com/virusinfo/hoaxes/musictop50.html
http://www.virusalert.nl/?show=hoax&id=161
hoax dus
ik haat die achterlijke doorstuur mails
die link is uit 2003quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:25 schreef MLF het volgende:
ik heb ze nog niet gekregen gelukkig
dus:quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:26 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
die link is uit 2003achja verander discman in Ipod en tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
heb jij je ipod ook al binnen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Die ik ook gekregen en doorgestuurd
drie ipods? goed manquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:06 schreef Ratt het volgende:
ik heb die ook al 3 binnenmensen die doorstuurmailtjes doorsturen zijn irritant
terug sturen en zeggen dat ze dat niet meer moeten sturenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:06 schreef Ratt het volgende:
ik heb die ook al 3 binnenmensen die doorstuurmailtjes doorsturen zijn irritant
een programma dat niet besttaat en nooit zal gaan bestaan ook nogquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:58 schreef Gelderland het volgende:
echt dom dat mensen dit nog doorsturen ookdit is toch gewoon duidelijke SPAM.... veel domme dozen sturen dit door en zo wordt die naam van die site/bedrijf wel bekend ja
ideale spam dat zichzelf gewoon verspreidt door domme gasten die werkelijk een Ipod denken te krijgen
![]()
nee, dat bedrijf gaat ff paar duizend ipod weggeven omdat jij zo aardig bent geweest om reclame te maken (voor 15 mensen)![]()
![]()
![]()
Ja zoveel mensen hebben een ipod maar niet hierdoorquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:06 schreef zoalshetis het volgende:
mijn tante heeft al een i-pod, en nog veel meer mensen.
nee ik bedoel hierdoor. het is volgens mij geen hoax.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:08 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ja zoveel mensen hebben een ipod maar niet hierdoor
Daarom is die mail al uit 2003quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee ik bedoel hierdoor. het is volgens mij geen hoax.
het is eerder een slim commercieel plan. profiteer daarvan!
ja nadat je hem gekocht had in een online webshopquote:
Iemand die wil kijken hoeveel mensen zo ontzettend dom en naief zijn en het wel geloven, en die zich dan kapot lacht omdat het heeeeel veeeel mensen zijnquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:48 schreef Gi1337 het volgende:
Wat ik nooit snap van die mailtjes is:
Waarom lijkt het dat ik de enige ben die snapt dat die dingen nooit waar zijn/nooit uitkomen/nooit zullen gebeuren???
Welke retard verzint deze dingen???
Waarom ????
Of iemand heeft het Top50 domein gekocht, en oogst dagelijks gruwelijke hoeveelheden gratis emailadressen, én een kleine hoeveelheid domeinadressen. Die in grote hoeveelheden weer veel geld waard zijn voor spammers.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:12 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Iemand die wil kijken hoeveel mensen zo ontzettend dom en naief zijn en het wel geloven, en die zich dan kapot lacht omdat het heeeeel veeeel mensen zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |