Wil je svp stoppen met vloeken?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:04 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Is dat dat tripje naar Old Trafford waar Dokkie het overhad?
Die jongen is niet helemaal bij zijn positieve, hij woont niet voor niets inde saaiste stad van Nederland.quote:
trein 98 euroquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:38 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
AEK wint tochNouja, PSG kan ook wel winnen
![]()
Hoeveel betaal je nou in totaal voor die reis?
Dan is dat die trip met Ron Snellen die hij gaat maken.quote:
Ik heb nog nooit in Almere gewoond.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die jongen is niet helemaal bij zijn positieve, hij woont niet voor niets inde saaiste stad van Nederland.
Wolves, daar hoop ik 11 maart naartoe te gaan. Dat lijkt me, samen met Villa Park, de leukste ground daar. Ik denk alleen niet dat het gaat lukken. Het is dan namelijk ook de kwartfinale FA Cup. West Bromwich Albion heeft die 1x gehaald in de afgelopen 25 jaar en net dit seizoen zullen ze het ook wel weer gaan doen. Komt nog bij dat de ticketoffice ook erg lastig aan het doen is.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:59 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Mja, ik ga volgende week all naar Wolves en ff later naar Birmingham dus wil ze alle 4 eigenlijk kunnen afvinkenHeel misschien nog Walsall maar ik denk niet dat dat er nog van komt.
Hmm, tickets voor WBA zijn ook wat duurder. Ik kijk nog wel ff wat we doen.
Valt op zich nog wel mee voor zo'n mooi reisjequote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
trein 98 euro
kaarte 24 euro
hotel zit vol, kut zooi...
Sunday 11th March 2007quote:Op zondag 18 februari 2007 10:23 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Wolves, daar hoop ik 11 maart naartoe te gaan. Dat lijkt me, samen met Villa Park, de leukste ground daar. Ik denk alleen niet dat het gaat lukken. Het is dan namelijk ook de kwartfinale FA Cup. West Bromwich Albion heeft die 1x gehaald in de afgelopen 25 jaar en net dit seizoen zullen ze het ook wel weer gaan doen. Komt nog bij dat de ticketoffice ook erg lastig aan het doen is.
Beetje late reactie, maar was erg leuk. Stadion vind ik geweldig en sfeer van beide kanten erg goed. Zaten tegenover het uitvak van Fiorentina. Hebben filmpjes en fotos maar die heb ik nog niet gehad.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:21 schreef Afunados het volgende:
[..]
![]()
Hoe was het?
Wel jammer van de 0-0
Maar die wedstrijd wordt uit het programma gegooid als W.B.A. wint van Boro. Op 10 & 11 maart is het namelijk ook de kwartfinale van de FA Cup. Ik vrees dus dat WBA gaat winnen en dat Wolves v WBA eruit gegooid gaat worden.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:19 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Sunday 11th March 2007
Coca-Cola Championship Bet
Wolves v West Brom 12.00
Gewoon competitie toch
Ja, die TO is fuckin traag met replyen, je kan ze beter ff bellen. Als je wilt kan ik volgende week wel ff vragen?
Inderdaad, iemand al eens meegegaan met die gasten?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Laat me raden, met de Belgian Villans?
Ik zit met die gast op een ander forum en als ik het zo las is alles wel OK geregeld.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:20 schreef Sandstorm_81 het volgende:
[..]
Inderdaad, iemand al eens meegegaan met die gasten?
quote:Op maandag 19 februari 2007 15:49 schreef Roynaldinho het volgende:
Een wedstrijd in de Bundesliga lijkt me wel cool. Het liefste Schalke 04 maar volgens mij zijn die elke wedstrijd totaal uitverkocht. Dus dan gaat het waarschijnlijk maar Dortmund worden.
Deze kaartjes zijn volgens mij gewoon via de website van Dortmund te bestellen of niet?
Wij zijn naar Milaan gevlogen en vanuit daar naar Turijn gegaan, dag later Genoa en maandag weer Milaan. Treinreizen zijn ongeveer 15 EUR per keer en tussen de 1,5 en 2 uur. Dit gedaan vanwege de goedkope vlucht Charerloi-Milaan Bergamo (iets van 35 EUR).quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:18 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Transavia Amsterdam - Genova.
Doet een Italiaanse collega van me ook tig keer per jaar.
En Genova is een mooie stad, mooie haven, leuk centrum, Columbus z'n huis, goed eten (Pesto, vis)
Volgens mij bestaat dat niet eensquote:Op maandag 19 februari 2007 16:47 schreef Erasmusch het volgende:
Komt hij weer met zn top secret forum![]()
Zou balen zijnquote:Op maandag 19 maart 2007 11:30 schreef Public_NME het volgende:
Ik ga in April naar West Ham- Everton als het goed is. Moet nog ff kaarten regelen. Zeer waarschijnlijk gaan ze er toch uit ...
Dat zijn gewoon winkels in de stad daar?quote:Op maandag 19 maart 2007 15:40 schreef Erasmusch het volgende:
Ik ben naar Fener geweest. Had bij zo'n biletix-filiaal kaarten gehaald. Vond Gala leuker.
Laat me raden, bij de kerk?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 05:36 schreef Sandstorm_81 het volgende:
op uitzondering van enge vrouwtjes die geld inzamelen.
Doordeweekse wedstrijden zijn altijd drama qua support in mijn beleving...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 05:36 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Gisteren Villa - Liverpool bezocht. K*twedstrijd. Stadion was wel de moeite. Qua sfeer vond ik Liverpool een enorme ontgoocheling. Villa support viel wel mee. Stevie G, kreeg een welgemeende: Where were you in Germany. De Liverpool fans kregen een: Your support is f*cking shit naar de oren.
Wel grappig dat er bij: Stand up if you love Villa amper een kat ging rechtstaan. Iedereen bleef gewoon zitten.
Verder een gigantische achterbuurt waar echt niets te beleven valt, op uitzondering van enge vrouwtjes die geld inzamelen.
Ikzelf niet, maar de mensen die ik ken die er zijn geweest waren er niet positief over. Matige sfeer en het stadion wordt verbouwd (of is al klaar tegenwoordig?).quote:Op maandag 19 maart 2007 17:51 schreef Erasmusch het volgende:
OK, als je nog iets weten, vraag maar. Was er hier iemand naar Orient geweest?
Sorry, maar in de Championship wordt dus echt wel goed gevoetbald! Vaak beter dan wat er bij ons te zien is in het 'linker rijtje'. Sfeer zit bij een aantal clubs ook wel snor, ook volle stadions.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:06 schreef Corksterr het volgende:
*kickt
Ik ga dus begin volgend seizoen een keer naar een buitenlandse wedstrijd. Wat is de beste club om heen te gaan? Het moet een gave sfeer zijn, dat staat voorop. Aangezien ik wel een beetje voetbal van niveau zou willen: geen lower divisions.
Alvast bedankt voor de tips.
Sterker nog, de Championship is zelfs de leukste competitie van de 4 hoogste niveaus.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:23 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Sorry, maar in de Championship wordt dus echt wel goed gevoetbald! Vaak beter dan wat er bij ons te zien is in het 'linker rijtje'. Sfeer zit bij een aantal clubs ook wel snor, ook volle stadions.
Inderdaad. Gatver wat een spuuglelijke stad. Was geen ruk te beleven rond het stadion.quote:
Geweldige stad, ruk sfeer.quote:Op woensdag 21 maart 2007 02:29 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Naar het schijnt is Newcastle wel goed qua beleving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |