Lijkt me stug. Voor smelten heb je hitte nodig.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:35 schreef Klonk het volgende:
en je smelt door wat druppels ?
Nee T typfoutquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:36 schreef Slikchick het volgende:
Met een d?
Het regent hier best hardquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:35 schreef Klonk het volgende:
en je smelt door wat druppels ?
En toen spoelde ook gelijk je spellings- en grammatica kennis weg?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:34 schreef -DizzeL- het volgende:
En dat vind ik zwaar kut wilde een wandeling gaan maken maar dat gaat nu dus niet door
BAAL BAAL BAAL![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:38 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
oh dus als het echt hard regent smelt je wel![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:36 schreef Slikchick het volgende:
[..]
Lijkt me stug. Voor smelten heb je hitte nodig.![]()
Niks beters te doenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En toen spoelde ook gelijk je spellings- en grammatica kennis weg?
ja joh, pas zelf ff je TT aanquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:38 schreef Slikchick het volgende:
[..]
Pas ff aan dan, dit staat ook niet.
Nee dat niet maar dan word ik zeiknatquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:38 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
oh dus als het echt hard regent smelt je wel![]()
Voor smelten heb je niet per se hitte nodig hoorquote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:40 schreef -DizzeL- het volgende:
[..]
Nee dat niet maar dan word ik zeiknat
en daarna misschien ziek
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:36 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
paraplu? regenjack? laarzen?
Ja en zie je me dan lopen met een kinderwagenquote:
Klinkt als grootspraak, maar de Vandale online is écht niet altijd accuraat en/ of juist.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Voor smelten heb je niet per se hitte nodig hoor
smel·ten1 (onov.ww.)
1 door verhitting vloeibaar worden
2 oplossen in een vloeistof
3 slinken
Nee sorry. Is niet mijn subforum... en zolang er geen wereldrampen ontstaan zet ik niet zomaar een gastslotje.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:39 schreef -DizzeL- het volgende:
Misschien dat je even een slotje kan plaatsen
wat zeik je dan? blijf dan lekker thuis als je geen moeite voor je kindje wilt doenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:42 schreef -DizzeL- het volgende:
[..]
Ja en zie je me dan lopen met een kinderwagen
Het moet wel leuk zijn ..Geen moetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |