Lijkt me stug. Voor smelten heb je hitte nodig.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:35 schreef Klonk het volgende:
en je smelt door wat druppels ?
Nee T typfoutquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:36 schreef Slikchick het volgende:
Met een d?
Het regent hier best hardquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:35 schreef Klonk het volgende:
en je smelt door wat druppels ?
En toen spoelde ook gelijk je spellings- en grammatica kennis weg?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:34 schreef -DizzeL- het volgende:
En dat vind ik zwaar kut wilde een wandeling gaan maken maar dat gaat nu dus niet door
BAAL BAAL BAAL![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:38 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
oh dus als het echt hard regent smelt je wel![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:36 schreef Slikchick het volgende:
[..]
Lijkt me stug. Voor smelten heb je hitte nodig.![]()
Niks beters te doenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En toen spoelde ook gelijk je spellings- en grammatica kennis weg?
ja joh, pas zelf ff je TT aanquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:38 schreef Slikchick het volgende:
[..]
Pas ff aan dan, dit staat ook niet.
Nee dat niet maar dan word ik zeiknatquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:38 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
oh dus als het echt hard regent smelt je wel![]()
Voor smelten heb je niet per se hitte nodig hoorquote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:40 schreef -DizzeL- het volgende:
[..]
Nee dat niet maar dan word ik zeiknat
en daarna misschien ziek
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:36 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
paraplu? regenjack? laarzen?
Ja en zie je me dan lopen met een kinderwagenquote:
Klinkt als grootspraak, maar de Vandale online is écht niet altijd accuraat en/ of juist.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Voor smelten heb je niet per se hitte nodig hoor
smel·ten1 (onov.ww.)
1 door verhitting vloeibaar worden
2 oplossen in een vloeistof
3 slinken
Nee sorry. Is niet mijn subforum... en zolang er geen wereldrampen ontstaan zet ik niet zomaar een gastslotje.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:39 schreef -DizzeL- het volgende:
Misschien dat je even een slotje kan plaatsen
wat zeik je dan? blijf dan lekker thuis als je geen moeite voor je kindje wilt doenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:42 schreef -DizzeL- het volgende:
[..]
Ja en zie je me dan lopen met een kinderwagen
Het moet wel leuk zijn ..Geen moetje
Zal ik hem maar naar WFL schoppen dan? Kunnen ze je daar uitleggen dat smelten ook echt wel kan zonder extreme hitte...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:42 schreef Slikchick het volgende:
Klinkt als grootspraak, maar de Vandale online is écht niet altijd accuraat en/ of juist.
Zoals nu ook imho, oplossen is iets totaal anders dan smelten.
Ze zal veel zien met een be regendekapquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
wat zeik je dan? blijf dan lekker thuis als je geen moeite voor je kindje wilt doen![]()
een mod met principesquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee sorry. Is niet mijn subforum... en zolang er geen wereldrampen ontstaan zet ik niet zomaar een gastslotje.
Ze zal nog even met deze blamage moeten leven dus.
Je kan het ook zien als een goede eigenschapquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:44 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
een mod met principes
een goede zaak![]()
blijf daarom dus ook lekker thuis. ga stofzuigen, afstoffen, eten koken, je baby voorlezen, maar ga ons niet lastig vallen met zo'n kuttopicquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:44 schreef -DizzeL- het volgende:
[..]
Ze zal veel zien met een be regendekap
Dat mag. Maar daarom staat er ook 'imho' bij, na het stukje uit de Vandale.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zal ik hem maar naar WFL schoppen dan? Kunnen ze je daar uitleggen dat smelten ook echt wel kan zonder extreme hitte...
Dank uquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zal ik hem maar naar WFL schoppen dan? Kunnen ze je daar uitleggen dat smelten ook echt wel kan zonder extreme hitte...
Dat alles is al gedaan.Nu was het zo dat dat wandelen ook in de planning stondquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:46 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
blijf daarom dus ook lekker thuis. ga stofzuigen, afstoffen, eten koken, je baby voorlezen, maar ga ons niet lastig vallen met zo'n kuttopic
ja klaagt anders wel in een verkeerd subforumquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:47 schreef -DizzeL- het volgende:
[..]
Dat alles is al gedaan.Nu was het zo dat dat wandelen ook in de planning stond
en aangezien dat nu niet door gaat..Kom ik hier even klagen en het wandelen vervangen
dan ga het nog maar een keer doenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:47 schreef -DizzeL- het volgende:
[..]
Dat alles is al gedaan.Nu was het zo dat dat wandelen ook in de planning stond
en aangezien dat nu niet door gaat..Kom ik hier even klagen en het wandelen vervangen
Als ik in klaagbaak dit topic had geopend was het geschopt naar onzinquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:47 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ja klaagt anders wel in een verkeerd subforum![]()
ben liepeloewietje nietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:48 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dan ga het nog maar een keer doen
als extra oefening zeg maar![]()
quote:
nee hoor. daar is hij waarschijnlijk op slot gegaanquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:48 schreef -DizzeL- het volgende:
[..]
Als ik in klaagbaak dit topic had geopend was het geschopt naar onzin
Dat kunnen ze hier als nog doenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:50 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
nee hoor. daar is hij waarschijnlijk op slot gegaan![]()
met zo'n TT en OP? ja dat denk ik ookquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:51 schreef -DizzeL- het volgende:
[..]
Dat kunnen ze hier als nog doen
ben er bijna zeker van dat ze het verplaats hadden
erg indrukwekkendquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:51 schreef Aurelianus het volgende:
AAAAAAAHAHAHAHHAHAHA 'REGEND'!!!!11 OMFG MONGOOL!!
Dat denken moet je aan een paard overlatenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:51 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
met zo'n TT en OP? ja dat denk ik ook![]()
Je bent alleen al triest omdat je dat denkt als dat zo was had ik je hier namelijk ook al sukkeltje genoemd om daar naar te verwijzenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:49 schreef Slikchick het volgende:
[..]
Meneer is in zijn eer aangetast, omdat ik hem een sukkeltje noemde en is nu druk bezig zijn superioriteit te bewijzen
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je bent alleen al triest omdat je dat denkt
Waarom zou ik iemand niet gewoon mogen bedanken voor het verdedigen van mijn standpunt?
Bij ieder ander had ik het ook gedaan
Whehehe. Het zit je schijnbaar toch dwars, waarom zou je anders editten?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je bent alleen al triest omdat je dat denkt als dat zo was had ik je hier namelijk ook al sukkeltje genoemd om daar naar te verwijzen
Waarom zou ik iemand niet gewoon mogen bedanken voor het verdedigen van mijn standpunt?
Bij ieder ander had ik het ook gedaan
Bij sommige mensen zal je bedoelenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:55 schreef Slikchick het volgende:
Is je trouwens opgevallen, dat je bij iedere post in dit topic een smiley nodig had om je mening duidelijk te maken?
je had er zeker ook hard over nagedacht toen je dit topic ging openen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:53 schreef -DizzeL- het volgende:
[..]
Dat denken moet je aan een paard overlaten
die heeft een veel grotere kop
En je punt is?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:55 schreef Slikchick het volgende:
Is je trouwens opgevallen, dat je bij iedere post in dit topic een smiley nodig had om je mening duidelijk te maken?
Nee was niet nodig het hielt me bezigquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:56 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
je had er zeker ook hard over nagedacht toen je dit topic ging openen?![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:51 schreef Aurelianus het volgende:
AAAAAAAHAHAHAHHAHAHA 'REGEND'!!!!11 OMFG MONGOOL!!
hieltquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:57 schreef -DizzeL- het volgende:
[..]
Nee was niet nodig het hielt me bezig![]()
Jawel hoor waarom niet? Zonder die smilies is het toch ook duidelijk?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:58 schreef Slikchick het volgende:
[..]
Dat taalvaardigheid schijnbaar niet je sterkste punt is, maar dat geeft niet.
mij is altijd geleerd dat een paard een hoofd en benen heeft...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:53 schreef -DizzeL- het volgende:
[..]
Dat denken moet je aan een paard overlaten
die heeft een veel grotere kop
En ook dat sinterklaas bestond!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:59 schreef mista het volgende:
[..]
mij is altijd geleerd dat een paard een hoofd en benen heeft...![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:59 schreef mista het volgende:
[..]
mij is altijd geleerd dat een paard een hoofd en benen heeft...![]()
Waarom laat je ze dan niet weg?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jawel hoor waarom niet? Zonder die smilies is het toch ook duidelijk?
Ik het echt zonder dat je veilig achter je computertje zit kun je dat verduidelijken met gezichtuitdrukkingen/lichaamstaal, hier met smilies!
Kijk mama zonder smilies!
Koop een suikerspin en zet die gewoon in je woonkamer in een plantenpot of zo. En ga dan zitten wachten.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:46 schreef Slikchick het volgende:
Dat mag. Maar daarom staat er ook 'imho' bij, na het stukje uit de Vandale.
Smelten = oplossen in water staat er.
Oplossen en smelten zie ik als twee totaal verschillende dingen, dus ik snap niet dat ze dat linken.
Ik vind smelten: Veranderen van substantie door verhitting en oplossen: Samen laten gaan met een vloeistof.
Door die online Vandale ben ik niet echt overtuigd moet ik zeggen...
Erg zwak om mensen op hun taalfouten tepakkenquote:
Ik weet dat je niet weet at voor topics te openen in ONZ. Maar lees je even in voor je topics gaat openen. Dit soort topics zijn bagger, dus raad ik je af voor elke scheet en regenbui een topic te openen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:34 schreef -DizzeL- het volgende:
En dat vind ik zwaar kut wilde een wandeling gaan maken maar dat gaat nu dus niet door
BAAL BAAL BAAL![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |