Whehhequote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:26 schreef Rewimo het volgende:
Misschien nog een tipje voor een volgende meeting
Ik bedoelde meer voor jullie zelfquote:
Miss_d onder voorbehoud.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:00 schreef Rewimo het volgende:
Ow ik ging het pannenkoekenhuis bellen, zijn we met zijn zevenen, klopt dat? En om een uur of 5? Voor ons een mooie tijd in verband met school de volgende dagIsabeau Octopussy Rewimo Troel teigan Pandorah Christan
Huh? Geen stufi? Ben je dan gestopt met je studie ofzo? Zit je vier jaar erop?quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:54 schreef ymme het volgende:
![]()
Weer kan ik eens niet mee.![]()
Geen chocolade voor mij.
In die maand krijg ik geen studiefinanciering, en een paar weken later heeft vriendje lief vakantie, en dan wil ik graag wat dingen samen met hem doen.
Sorry![]()
Schop dat voorbehoud lekker de deur uit, miss_d, ik wil je graag weer eens zienquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:18 schreef Troel het volgende:
Miss_d onder voorbehoud.
Mij zie je welquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Schop dat voorbehoud lekker de deur uit, ik wil je graag weer eens zien
Vier jaar? Het is toch vijf jaar?quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Huh? Geen stufi? Ben je dan gestopt met je studie ofzo? Zit je vier jaar erop?
vier jaar studiefinanciering.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:33 schreef ymme het volgende:
[..]
Vier jaar? Het is toch vijf jaar?
Nee in de maand juli geen stufi.
Kijk maar op www.ib-groep.nl. Ik vind het ook nergens op slaan. Een student heeft dus in de vakantie geen geld nodig![]()
Ymme, je krijgt on principe 4 jaar stufi hoor (tenzij je van MBO naar HBO gaat). Maar waar zie jij staan op de website dat je in juli geen stufi krijgt? Ik kreeg altijd gewoon het hele jaar duur stufi! Alleen de OV kaart is niet geldig in de zomervakantie.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:33 schreef ymme het volgende:
[..]
Vier jaar? Het is toch vijf jaar?
Nee in de maand juli geen stufi.
Kijk maar op www.ib-groep.nl. Ik vind het ook nergens op slaan. Een student heeft dus in de vakantie geen geld nodig![]()
Ik was het ook al aan het opzoeken, het klonk me zo vreemd in de oren. Maar ik kom inderdaad ook tot de zelfde conclusie.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:37 schreef Troel het volgende:
[..]
vier jaar studiefinanciering.
En ik weet niet waar je het vandaan haalt, maar op mijn ib-groep.nl staan wel gewoon 12 maanden.
betaaldata 2006
[knip]
Het komt op mij een beetje over alsof je een smoesje wilt verzinnen omdat je niet naar de meet wil komen. Prima dat je niet wilt, maar dat kan je ook gewoon zeggen dan
Maarja, ik zal de plank wel weer compleet misslaan.
Beetje jammer dat jij denkt dat het een smoesje is.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:37 schreef Troel het volgende:
[..]
vier jaar studiefinanciering.
En ik weet niet waar je het vandaan haalt, maar op mijn ib-groep.nl staan wel gewoon 12 maanden.
betaaldata 2006
24 januari
24 februari
24 maart
24 april
24 mei
23 juni
24 juli
24 augustus
22 september
24 oktober
24 november
21 december
Het komt op mij een beetje over alsof je een smoesje wilt verzinnen omdat je niet naar de meet wil komen. Prima dat je niet wilt, maar dat kan je ook gewoon zeggen dan
Maarja, ik zal de plank wel weer compleet misslaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |