abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 maart 2006 @ 07:28:04 #51
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36395849
quote:
Op maandag 27 maart 2006 00:03 schreef Pandorah het volgende:
Mooi dat de Efteling leuk was . Eigenaardige actie hoor van je schoonzus, Isa, dat ze uit de piranha bijna viel ... gelukkig dat een onbekende haar weer in de boot trok (toch)
Volgens mij...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 27 maart 2006 @ 10:38:57 #52
1762 YPPY
Yppiaans
pi_36398034
Het was erg gezellig gisteren en we hadden keigaaf weer. De heftige attracties heb ik overgeslagen, maar ik heb heerlijk in de zon gezeten daardoor. De vip gasten kregen trouwens paraplu's. Lekker positief.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_36399673
Die liepen vervolgens de hele zonnige zondag met een paraplu te sjouwen

Ik ben trouwens 2 ons afgevallen

Maar eh, gaan we nog een 'tussenmeeting' houden tussen nu en 1 juli? Wij (yppy, fannetje en ik) dachten aan een leuke wandeling ergens. Iets simpels en gezelligs. Wie hebben er wel zin in?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 maart 2006 @ 11:43:31 #54
13151 crew  Rewimo
pi_36399705
Altijd leuk als het maar iets fotograbels is

O enne, even wachten tot mijn nagel eraf is en ik weer fatsoenlijk kan lopen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36399867
Het lijkt mij ook wel lekker, het weer wordt nu toch steeds beter, wandelen is wel een leuk idee....

Op de een of andere manier denk ik ook gelijk aan daarna pannenkoeken eten..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_36399942
We wilden gewoon een leuke wandeling maken en uit de hoek van de andere dames werden de Brabantse Kempen geopperd. Ik zelf zou natuurlijk voor de Drentse hei gaan

(en een lekkere pannenkoek is natuurlijk altijd goed!
niet te vaak dan...)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 27 maart 2006 @ 11:53:01 #57
1762 YPPY
Yppiaans
pi_36399981
Neehee, de Loonse en Drunense duinen. Of Den Bosch-city en dan met een boot mee.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  maandag 27 maart 2006 @ 11:53:25 #58
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_36399987
ja de drentse hei is natuurlijk een heeeeeeeeeeeeeel goed idee.... gezellig met de schaapskudde
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_36399999
We kunnen ook op de Veluwe gaan wandelen...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_36400048
Drentse hei
Ik ga mee

En ik heb een review geschreven voor Putten, waar ik graag wat feedback op wil
  maandag 27 maart 2006 @ 11:58:29 #61
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_36400120
drentse hei is mooi in exloo en in een plaatsje een paar minuten daarvandaan zit een heel leuk pannekoekenrestaurantje... (ik las hierboven iets over pannekoeken)
pi_36400166
quote:
Op maandag 27 maart 2006 11:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
drentse hei is mooi in exloo en in een plaatsje een paar minuten daarvandaan zit een heel leuk pannekoekenrestaurantje... (ik las hierboven iets over pannekoeken)
Voor de Drentse hei heb ik al mezelf mee, en freecell, teigan en Beessie-Jen
  maandag 27 maart 2006 @ 12:04:07 #63
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_36400272
dat schiet al mooi op Isa
pi_36400711
Ik hoor Kempen... ik ben meteen vóór!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 maart 2006 @ 12:23:49 #65
13151 crew  Rewimo
pi_36400892
quote:
Op maandag 27 maart 2006 11:49 schreef teigan het volgende:
Op de een of andere manier denk ik ook gelijk aan daarna pannenkoeken eten..
Jij ook al?
pi_36402713
Oh, na de Saunameet hebben we trouwens in Harderwijk in een alleraardigst restaurantje bij het Veluwemeer (freecell: Veluwemeer) gegeten, dat heette iets van De kombuis van Aaltje. Het was alleen jammer dat er maar 1 serveerster was.

De serveerster
  • Bij binnenkomst heeft ze tot 2x toe de woorden "ik weet niet wat de bedoeling is" geuit, terwijl we al hadden gezegd dat we een hapje kwamen eten. Alsof er nooit iemand kwam en ze helemaal confuus was dat er 5 vrouwen binnen kwamen.
  • Ze had de bestelling voor het drinken juist genoteerd, maar bracht 2 ice tea ipv 1.
  • Ze stootte het glas met cola een beetje om van octopussy, cola over de tafel.
  • Op de rekening stonden 6 hoofdmenu's, terwijl we maar met ons 5'en waren. Zulke grote eters waren we nou ook weer niet
  • Ze was nogal traag...

Het eten
  • De kok hield van roomboter en room.
  • De gebakken aardappeltjes waren duidelijk vele malen vetter dan de patat. Het glom je tegemoet en ze smaakten meer naar roomboter dan naar aardappel.
  • De tuinbonen dreven bijna in een roomsaus.
  • Er ontbrak rauwkost.
  • Op mijn vraag welk water met koolzuur ze er schonken zei ze dat er Spa Rood was. Toen ik zei dat ik het dan niet hoefde kreeg ik te horen dat er ook Sourcy rood was. (vreemd, twee soorten) Dus ik nam Sourcy Rood. Na één slokje kwam ik al tot de conclusie dat dit geen Sourcy was.
  • Mijn voorgerecht (zalm en paling op toast) was eenvoudig, maar meer dan ik had verwacht. Paling en zalm zijn nou niet bepaald goedkope gerechten en we hadden een 3-gangenmenu voor 19,95.
  • Mijn lamsboutjes waren wel uitstekend gebakken en de honing-tijmsaus was heerlijk.
  • Het toetje (brownie, warme appeltaart, ijs) was verrukkelijk.
  • Eten en drinken was niet duur. Een glas cola was bijv. 1,60. Ons 3-gangen-keuze-menu 19,95.
  • "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_36408040
    Wandelen als tussenmeeting is altijd leuk . Je kan richting Lage Vuursche gaan (is iets boven Utrecht) en daar zit het dorp vol pannenkoekenrestaurants Alleen is het een beetje druk in het weekend... Maar euh: ik wil ook best in Drenthe ofzo gaan wandelen hoor.
      maandag 27 maart 2006 @ 16:28:56 #68
    1762 YPPY
    Yppiaans
    pi_36408131
    Als we echt in een 'natuurgebied' ofzo gaan wandelen, heb ik de voorkeur voor een wandeling die makkelijk in te korten is. Op het moment is mijn conditie niet zo goed en ik verwacht niet dat het snel verbeterd. Tientallen kilometers lopen ga ik dus niet redden vrees ik.
    *OUD heilige*
    pi_36408448
    Ok, leuk idee. Wandelen, gezelllig, goed voor de lijn. Ik zeg: JA...
    En pannenkoeken zeg ik natuurlijk nooit NEE tegen
    pi_36409502
    Wandelen (en fietsen) in Drenthe heb ik in mijn jeugd (te)veel gedaan, mijn ouders vonden het geweldig om ieder jaar weer op de zelfde camping in Amen te gaan staan.

Nu ik in Brabant woon hebben ze opeens de Kempen ontdekt en komen ze haast in mijn achter tuin camperen.

Wat ook mooi wandelen is, is de Mokerheide, net onder Nijmegen. Alleen jammer dat die net afgelopen week gedeeltelijk is afgefikt.
    Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
    ***Levi was here***
    pi_36410066
    Ik wilde net enthousiast gaan doen over een 2 daagse wandeling in Blankenberge (www.2daagse.be) op 6 en 7 mei. Wie zin heeft om mee te gaan laat het maar weten. Ik ga er de 24 km lopen.

Overigens ben ik ook groot voorstander van andere wandelingen, maar heb een redelijk druk schema de komende tijd, dus hou (wederom) vooral geen rekening met mij!
    pi_36410938
    Ik vind het trouwens allemaal prima Ik reis wel met de trein. Drentse hei, Drunense Duinen, Mokerheide, Lage Vuursche...allemaal prima Zijn er straks niet iets van bloesemtochten in de Betuwe? Lijken me ook leuk.
    pi_36411332
    De bloesemtochten zijn volgens mij eind april. Althans dat zei een vriendin van mij toen ik er vanmiddag was. Kan wel even navragen.

Enne... ook leuk: van Meijendaal naar Scheveningen lopen en weer terug (kunnen we voor YPPY uitrusten op een terrasje ). Bij station Driebergen - Zeist heb je een pannenkoekenhuisje vanwaar je allerlei tochten in het natuurgebied achter kan maken (die kan je zo lang maken als je zelf wilt).... Maar goed, waar wil iedereen heen en wanneer kan iedereen? En op zaterdag is het altijd rustiger met wandelaars dan op zondag...

Ik zie dat ik alweer vrij vol zit in mei dus laat ik maar met wat data opnoemen:
    za 29 / zo 30 april: Pandorah
    za 6 / zo 7 mei: Pandorah ovb
    za 13 / zo 14 mei: Pandorah zondag
    za 20 / zo 21 mei: Pandorah zondag
    do 25 mei (Hemelvaartsdag): Pandorah
    za 27 / zo 28 mei: Pandorah
    za 3 / zo 4 / ma 5 juni (Pinksteren): Pandorah za ovb en maandag

[ Bericht 2% gewijzigd door Pandorah op 27-03-2006 18:40:37 ]
    pi_36411336
    http://www.rodekruisbloesemtocht.nl/ bedoel je?
    Die schijnt echt belachelijk druk te zijn! Dus ik pas!
    pi_36412628
    ik weet zo nog niet welke dagen ik moet werken
    ja ik heb werk ik word aangenomen op mijn stage plaats kies maar wat uit dan kijk ik wel of ik kan ik kan met pasen ook al niet werken teminste 1e paasdag en die zaterdag voor pasen lanparty dus dan zal ik wel met pinksteren moeten werken.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')