abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36343596
Freecell, morgen stap je vast weer lekker fris en fruitig uit bed hoop ik

Ik ga nu eventje spulletjes in een tas flikkeren en dan lekker naar bed, want iekke benne moeeeee

see you tomorrow, ladies
pi_36347759
goeiemorgen... Ik ben wakker en fris en fruitig(ofzoiets...)

zo even ontbijten en dan richting de bus maar denk ik..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 maart 2006 @ 07:55:00 #28
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_36347840
Goedemorgen
Ik ben wakker en aangekleed, alleen nog even ontbijten en ik kan weg. Beetje te vroeg, aangezien ik op vier minuten lopen van het station bij TARA zit.
Hoofdpijn zo goed als verdwenen, ik ga ervoor

en wederom de edit dat ik freecell ben en niet TARA ik leer het vast wel eens.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_36347868
Ik ga mijn tas ook maar eens pakken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 25 maart 2006 @ 08:05:17 #30
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_36347885
Viel spass
pi_36348101
Dank je wel Plae
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 25 maart 2006 @ 09:29:03 #32
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36348371
Veel plezier vandaag, meiden!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36349562
TVP
pi_36350371
Veel plezier vandaag! Beetje laat, maar toch
pi_36350408
Overigens weet het weer voor morgen nog steeds niet wat ie wil geloof ik... Gisteren op het RTL weer zou het de hele dag droog zijn ( ), maar nu zeggen ze op weeronline dat het toch gaat regelen ( )
pi_36365615
Ben benieuwd hoe het was

Ik sta morgen rond half elf op station DB, YPPY en Isabeau, tot dan!
pi_36368366
Het was gezellig met elkaar hoor vandaag . De sauna vonden we zelf wat minder (druk, weinig variatie in soorten sauna's en binnen was het een beetje somber) maar het uitzicht op het bos was weer leuk (nog een eekhoorntje gezien ). De volgende keer gooien we de tomtom eruit en vragen we voortaan gewoon weer de weg aan mensen die hun tuin aan het doen zijn .

Gelukkig ging er voor Isa, teigan en freecell nog een trein eerder ipv maar een keer per uur (waren jullie nog eerder thuis?) en heb ik nog even in de file gestaan op de terugweg, octopussy vast ook ).

Hopelijk is het morgen mooi weer in de Efteling! Veel plezier Fannetje, Isa, schoonzus Isa en YPPY!
pi_36368485
Jammer dat de sauna een beetje tegen viel.
Wel lekker gegeten?
pi_36368620
freecell was eerder thuis pandorah, ik heb met isabeau op de stoptrein gewacht en ben nu net pas thuis..

En moe, en een beetje overstuur, want het gaat allemaal even niet zoals ik wilde...

dus ik ga slapen
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_36368770
We hebben een restaurantje gezocht in Harderwijk. Was wel aardig alleen de kok was een beetje fan van vet koken zogezegd...

teigan: overstuur zijn is niet leuk. Dikke troostknuffel .
pi_36371839
quote:
Op zondag 26 maart 2006 00:06 schreef Liejannuh het volgende:
Jammer dat de sauna een beetje tegen viel.
Wel lekker gegeten?
Ik heb nèt 2800 kcal ingevoerd in de Eetmeter en daar zit de brownie nog niet bij omdat hij die niet kent

*dikke knuffel* voor teigan en héél erg bedankt dat je zo lief was om met me me te reizen
pi_36371863
* Isabeau loopt hier bijna boos te stampvoeten

Bel net mijn schoonzusje die ten eerste is vergeten dat het zomertijd is en ten tweede gaat ze (oh ja) niet mee naar de Efteling.
Maar goed, ze duwt nu haar jongste zoon in de auto en die gaat nu mee (haar oudste zoon is vorig jaar met me geweest).
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 26 maart 2006 @ 08:56:19 #43
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36371967
Tsss, wie vergeet er nou de Efteling? Ondanks dat heel veel plezier!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36372097
Zo, wat irritant zeg! Doet ze het weer? Vorig jaar was ze toch ook vergeten dat de oudste mee zou of hoe zat dat nou?
@teigan: dikke knuffel!
@Teigan en Isabeau: Sorry dat ik gisteravond een trein eerder heb genomen! Flink asociaal!
Was achteraf trouwens wel goed, want ik was toch beroerd toen ik thuiskwam, ben meteen doorgerold het bed in, maar dat kon ik van te voren niet weten dus het blijft asociaal.

Verder vond ik de sauna wel leuk, maar niet bijzonder. HEt leukste waren de andere leuke mensen niet de sauna's.
pi_36372137
quote:
Op zondag 26 maart 2006 07:47 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau loopt hier bijna boos te stampvoeten

Bel net mijn schoonzusje die ten eerste is vergeten dat het zomertijd is en ten tweede gaat ze (oh ja) niet mee naar de Efteling.
Maar goed, ze duwt nu haar jongste zoon in de auto en die gaat nu mee (haar oudste zoon is vorig jaar met me geweest).
Nou ja, wat som zeg

Maar die oudste zoon herinner ik me nog wel ja, dat was wel een leuk ventje. Hopelijk deze ook

Ik ga nu ontbijten en stap over een klein half uurtje op de fiets richting station
pi_36372843
Zo, ik ben ook weer wakker... Ik ben nog wel wat raar in mijn hoofd en mijn maag, maar dat komt denk ik doordat ik mijn medicijnen dus niet had geslikt gisteren....
Vandaar dat ik toen ik thuiskwam ook even over de rooie ging...

Ik bedacht me 10 minuten geleden opeens dat ik van 11 tot 1 bijles zou geven.... Gelukkig heeft mijn bijlesleerling ook niet aan de zomertijd gedacht denk ik...
pi_36386125
Zo, ik ben thuis en het was een geslaagd dagje efteling!

We hadden echt perfect weer, we hebben bijna de hele dag zonder jas gelopen. En lekker gegeten vanavond, al ben ik bang dat de weegschaal morgen daar iets minder positief over denkt
pi_36389825
Heb vandaag ook best nog wel behoorlijke buikpijn

Het was wel weer heel erg gezellig vond ik. De sauna vond ik niet zo bijzonder.
Ik ben zaterdag direct naar Den Haag gereden naar de Fiddler, en daar heb ik nog gezeten tot een uurtje of 2. Ik was best moe

En Pandorah, ik stond inderdaad ook in de file op de A28. Dat duurde gelukkig niet zo lang.
Het ging wel enorm stortregenen halverwege de terugweg, dus dat was wat minder.
pi_36391811
Ik heb een erg leuk weekend gehad Sauna & Efteling waren super, gezelschap geweldig en het weer ook nog eens zoals besteld. Okay, ik ben morgen ongetwijfeld een kilo zwaarder, maar dat mag de pret niet drukken (hoe voer ik in godsnaam boeuf bourguignon of creme brulé in de Eetmeter in?)

Van de sauna schrijf ik nog wel een review

Oh, de Efteling was bijna één die we de rest van ons leven zouden herinneren, maar het mocht niet zo zijn. Mijn schoonzus (die ineens niet mee zou gaan en toen weer wel) viel bijna uit de piranha in het water En dat bijna was heel erg bijna! Een onbekend meisje dat naast haar zat greep haar beet toen ze al met haar bips buiten het bootje in het water hing nadat ze haar evenwicht verloor.
pi_36393138
Mooi dat de Efteling leuk was . Eigenaardige actie hoor van je schoonzus, Isa, dat ze uit de piranha bijna viel ... gelukkig dat een onbekende haar weer in de boot trok (toch)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')