Misschien was het haar pooierquote:Op woensdag 12 april 2006 11:25 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Omfg, kan ze je dat niet zelf duidelijk maken
quote:Op maandag 27 maart 2006 12:32 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Nee nee, want ze lachte naar mij en mijn moeder betaalde
Wat nou, je weet toch. Ik ga toch niet betalen als ik met mijn pa en ma ga etenquote:
Chinezen van mijn vlegelquote:Op woensdag 12 april 2006 12:46 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Wat nou, je weet toch. Ik ga toch niet betalen als ik met mijn pa en ma ga etenga je rukken op die 2 chinezen van je vlegel
Ah ok, bedankt voor de verheldering!quote:Op woensdag 12 april 2006 14:19 schreef YellowLedbetter het volgende:
die 2 chinezen van je, vlegel!
Waarin vlegel dan wordt gebruikt als 'scheldwoord'
Meer aan de tenten die je bezoekt denk ikquote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 15:27 schreef L.Mo het volgende:
Tijdje terug was ik zo in een kroeg met vrij harde muziek.
Ik en een groepje vrienden staan een beetje te dansen / kloten.
Na flink wat biertjes kwam er een meisje naar me toe en ze vroeg iets, maar ik verstond er niks van.
Nog een keer: "bla bla jij willen *herrie*"
- "he?!"
"jij trio bla bla?"
- "ik versta je echt niet, nog een keer"
"Heb je zin in een trio?!".
Ik wist even echt niet waar ze het over had. Trio, trio, wat was dat ook alweer?![]()
Nadat ik erachter was heb ik het nog aan verschillende meisjes gevraagd die erop leken, maar die moesten er niets van weten![]()
quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:38 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Geil toch![]()
Als een jongen witte veters in zn kisten draagt, kun je me opvegen![]()
quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:38 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Geil toch![]()
Als een jongen witte veters in zn kisten draagt, kun je me opvegen![]()
quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:47 schreef BiMeWet het volgende:
[..].
Hallo, ik ben kloontje (8).
En ik hou veel van ijsjes..
Misschien is der btg opquote:Op maandag 17 april 2006 16:02 schreef DR878 het volgende:
nja , niet echt een blunder , maar meer kansloosheid :
Ik laatst in de kroeg , nix gezopen, want kmoest volgende dag vroeg op. Dus ik zie daar een wijf staan die ik beetje kende van bij mij op de sportschool, maar 1x mee gepraat ofzo. Na 2 min praten , vraag ik haar msn () . Khad geen papier , dus ik zei "telefoon is ook goed" . Geeft ze mij d'r nummer . Ik belde dat nummer om ff zeker te zijn, twas idd haar nummer. Daarna vroeg ik of ze veel gezope heeft, zegt ze nee, niet echt veel. Dus ik denk bingo.. Kwas 5 min later weer de kroeg uit , om naar huis te gaan omdat me vrienden weg wilden en ik niet daar kon blijven omdat ik geen auto had. Dus ik zeg tegen haar 'ik moet weg doei ' . Volgende dag stuurik haar een sms met de vraag of ze haar msnadres even wilde pasen. Krijg ik nix terug....Stuur ik nog een sms....nog nix terug....
tja...en bellen daar doe ik niet aan als ze niet eens reageert op mijn smsjes...
![]()
Enige goede punt was dat ik binnen 2 min haar nummer had![]()
Dat je dus heel simpel kunnen oplossen door der msn in je mobiel op te slaan. Als je een nummer kan opslaan, kan je ook een mailadres opslaanquote:Op maandag 17 april 2006 16:02 schreef DR878 het volgende:
nja , niet echt een blunder , maar meer kansloosheid :
Ik laatst in de kroeg , nix gezopen, want kmoest volgende dag vroeg op. Dus ik zie daar een wijf staan die ik beetje kende van bij mij op de sportschool, maar 1x mee gepraat ofzo. Na 2 min praten , vraag ik haar msn () . Khad geen papier , dus ik zei "telefoon is ook goed" . Geeft ze mij d'r nummer . Ik belde dat nummer om ff zeker te zijn, twas idd haar nummer. Daarna vroeg ik of ze veel gezope heeft, zegt ze nee, niet echt veel. Dus ik denk bingo.. Kwas 5 min later weer de kroeg uit , om naar huis te gaan omdat me vrienden weg wilden en ik niet daar kon blijven omdat ik geen auto had. Dus ik zeg tegen haar 'ik moet weg doei ' . Volgende dag stuurik haar een sms met de vraag of ze haar msnadres even wilde pasen. Krijg ik nix terug....Stuur ik nog een sms....nog nix terug....
tja...en bellen daar doe ik niet aan als ze niet eens reageert op mijn smsjes...
![]()
Enige goede punt was dat ik binnen 2 min haar nummer had![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 16:02 schreef DR878 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |