Klassiekerquote:Op zondag 2 juli 2006 23:19 schreef ook_gek het volgende:
1X raden. Ik had effe het stukje vergeten van nummer vragen
quote:Op zondag 2 juli 2006 23:19 schreef ook_gek het volgende:
Eind van de avond zegt ze nog van jo hoe laat moet jij werken morgen? Ja zeg ik 7 uur er uit![]()
Jo zegt ze en het is nu al kwart over 5. Dat word zwaar. Maar ik moet ook vroeg op. Jo zeg ik gaat dat lukken? Ja hoor zegt ze alleen als je me kan wakker bellen? Ja zeg ik dat is goed en hop ik loop zo weg naar huis
1X raden. Ik had effe het stukje vergeten van nummer vragen
oh prima hoor. Ik doe dit elke dinsdag zo beetje. Allenn woensdag avond val ik weg in een coma zeg maarquote:Op zondag 2 juli 2006 23:53 schreef Gelderland het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
oeiii, hoe voelde je je de volgende dag![]()
![]()
Van de 100x vergeet jij 99x het telefoonnummer te vragen manquote:
niet altijd ik heb het ook eens in het begin gevraagt.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van de 100x vergeet jij 99x het telefoonnummer te vragen man![]()
Schrijf voordat je uit gaat op je arm: niet vergeten het nummer te vragen aan het meisje!!quote:Op maandag 3 juli 2006 18:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
niet altijd ik heb het ook eens in het begin gevraagt.
Zeg mag ik je 06 nummer want dat vergeet ik altijd te vragen aan het eind van de avond.
Toen was ze opeens weg![]()
Je had moeten blijven zitten! Kan jou die bus nou schelen... je hebt toch liever die cutiequote:Op woensdag 10 mei 2006 19:39 schreef Caithlinn het volgende:
Niet echt een versierblunder maar gewoon stom.....
Ik zat vanochtend bij de bushalte ergens in A'dam te wachten op de bus. En er stond een hele leuke agent voor een verkeerscontrole 'verdekt' opgesteld achter de bushalte. Na een paar minuten kwam ie naast me zitten en vertelde ie dat ie een verkeerscontrole deed enzo. Wij raakten aan de praat over vanalles, was erg leuk. Alleen toen kwam mijn bus...... en ik weet niet eens hoe ie heetHij was echt cute. Maar jah, die gaan we natuurlijk nooit meer tegenkomen.
vertel jij nou eens als vrouw wat voor geweldige blunders mannen gemaakt hebben bij jou?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:30 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Je had moeten blijven zitten! Kan jou die bus nou schelen... je hebt toch liever die cutie?
Is me nog niet echt gebeurd. Mazzel he?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
vertel jij nou eens als vrouw wat voor geweldige blunders mannen gemaakt hebben bij jou?
Logisch, vrouwen die teveel drinkenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:08 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Is me nog niet echt gebeurd. Mazzel he?
Enige wat ik kan bedenken is dat ik een keer, toen ik teveel gedronken had, m'n drankje over de broek van een jongen had laten vallen... waarmee ik stond te praten. Toen leek het net alsof ie in z'n broek geplast hadWel zuur, hij vond het echt heel vervelend
![]()
kom een keer waar ik ga stappen dan zal ik je proberen te versieren. Hebben we beiden een leuk verhaal voor hierquote:Op maandag 3 juli 2006 22:08 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Is me nog niet echt gebeurd. Mazzel he?
Enige wat ik kan bedenken is dat ik een keer, toen ik teveel gedronken had, m'n drankje over de broek van een jongen had laten vallen... waarmee ik stond te praten. Toen leek het net alsof ie in z'n broek geplast hadWel zuur, hij vond het echt heel vervelend
![]()
dat is zóóó irritantquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:10 schreef Demophon het volgende:
Had haar gemaild: "heb je zin om samen wat te gaan drinken?"
Vervolgens nooit meer wat van der gehoord (na nog een paar keer mailen)![]()
![]()
![]()
En kerels mogen dat welquote:
Die verwachtte ik welquote:
Hoe kwam ze aan jouw nummer dan?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:54 schreef SPRMN het volgende:
Zaterdag was ik naar een feest. Er was 'zo een mooi meisje' die zat bij de mensen die ik dan weer kende. Ik kende haar gezicht wel, omdat ik haar een keer had gefotografeerd.
Ik zat tegenover haar en elke keer als ik naar haar wilde kijken keek ze al naar mij en bleef ik haar ook aanstaren. Beetje los geflirt, maar ik dacht het zal wel niks zijn.
De rest van de avond ging ik gewoon lekker dansen met andere meisjes. Het viel me op dat 'zo een mooi meisje' nog steeds op dezelfde plek zat, dus zocht ik haar op en ging ik haar allemaal vragen stellen. Aandacht vond ze wel leuk, we gingen nog wat dansen. Ik kuste haar zelfs nog in haar nek! Toen we terugliepen kwam ik opeens mijn broertje tegen die bijna niet meer normaal op zijn benen kon staan, dus ik zei tegen haar ga maar ik kom zo.
Je raadt het al!
Ik ben met mijn bro naar de auto gegaan en ben gewoon weggereden, zonder nog iets tegen haar te zeggen of haar nummer te vragen. Daar kwam ik op 1/4 van de weg terug achter. Toen ik thuis was had ik een berichtje van haar:"Je hoeft nooit meer tegen me te praten en bel me ook niet."
![]()
Anywayz ik bel haar woensdag wel als ze het een beetje vergeten is.
zegt de internet nerd die zelf niets durftquote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:38 schreef Bob-B het volgende:
Jij bent echt dom.
Neej, ze had het van een vriend van me die daar ook was.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:28 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Hoe kwam ze aan jouw nummer dan?
Of lees ik dan verkeerd?![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:06 schreef Ferdii het volgende:
[...]
"kom straks maar naar huisje 305 om ons op te halen"
[...]
blijkt dat het hoogste huisnummer 304 ishuisje 305 bestaat dus gewoon niet
Blijkbaar welquote:en we weten nog steeds niet hoe die dames dat wel wisten, lijkt me niet iets wat je opzoekt![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |