Omdat het per kwartaal ingaat. Tenminste in mijn tijd was dat zo. Dat is inmiddels 8 jaar geledenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:30 schreef maxamius het volgende:
ik krijg het pas vanaf april![]()
![]()
waarom is dat ik ben toch in februari 18 geworden
Ik vol verwachting kijken... nog niksquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:32 schreef Ultrawuft het volgende:
Maar stufie staat er hier ook op. Rabobank.
en ik ben 13 januari jarig en ik kreeg het ook in Aprilquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:30 schreef maxamius het volgende:
![]()
Volgens mij krijg je het wel met terugwerkende kracht terugquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:30 schreef maxamius het volgende:
![]()
hoe herkenbaarquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:22 schreef Slappertje het volgende:
Hopelijk is het eind van de middag wel binnen ja, anders gaat het een verkkt suffe avond worden. Ik heb vanochtend nota bene m'n lege kratje in moeten leveren om vandaag nog te kunnen roken![]()
Alsof je niet bij iemand kan komen etenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:58 schreef Dakota het volgende:
gelukkig won ik eergisteren 100 euro, anders had ik gisteren en vandaag ook op een stuk karton moeten kauwen
niemand wil met me eten want ik eet te traagquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:59 schreef tonks het volgende:
[..]
Alsof je niet bij iemand kan komen eten
Gooi je het eerst door de blender, dan slobber je lekker snel meequote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:26 schreef Dakota het volgende:
[..]
niemand wil met me eten want ik eet te traag
Bonus! Vanvond dus toch lekker lossssquote:bla
INFORMATIE BEHEER GROEP ....................................... 740,38 EUR
BETALINGSKENM. bla
STUDIEFINANCIERING
MAART 2006
CORR.NR. bla
Dan zal ik het nu ook wel hebben.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:37 schreef Mr.Mills het volgende:
Heb het alweer ff binnen. Rabo.
simpe: ze lenenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:32 schreef KansloosForEver het volgende:
hoe krijgen jullie in godsnaam zoveel geld?
300, 500 en 740 euro![]()
ja dat weet ikquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:43 schreef daaaaan het volgende:
Als je uitwonend bent en je krijgt een minimale studifinanciering, hoeveel is dat precies? Weet iemand dit?
Klikken. En dan klikken welk onderwijs. En dan klikken op "Berekenen Studiefinanciering"quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:43 schreef daaaaan het volgende:
Als je uitwonend bent en je krijgt een minimale studifinanciering, hoeveel is dat precies? Weet iemand dit?
Zoals etcetera al zei; uitwonend en voluit bijlenen... dan wen ik alvast aan een in&uitgavepatroon voor als ik strx een baan hebquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:32 schreef KansloosForEver het volgende:
hoe krijgen jullie in godsnaam zoveel geld?
300, 500 en 740 euro![]()
Voor 300 euro kun je thuiswonen en niet lenen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
simpe: ze lenenof wonen nie tmeer thuis
of beiden
Same here!quote:
ik krijg 365, thuiswonend en niet lenen...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Voor 300 euro kun je thuiswonen en niet lenen.
Gewoon max aanvullende beurs.
Dan heb je gewoon arme ouders, dan krijg je ook meerquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:18 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
ik krijg 365, thuiswonend en niet lenen...
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:50 schreef MREn het volgende:
[..]
Gouden stelregel: zorg dat je 6 maanden zonder inkomsten kunt overleven.
Ja, wat nu als je na je studie niet direct werk kan vinden terwijl je vaste uitgavenpatroon een stuk hoger ligt dan een uitkering? Ik zou met mijn levensstijl niet eens kunnen leven van 800 euro in de maand... maar goed, ik hou gewoon van wat luxe in mn leven. Prioriteiten 1 en 2: genoeg ruimte thuis en elke dag fatsoenlijk eten (lees: heerlijk stuk vlees).quote:
Probeer het rekenprogrammatje van de site eens.. dat kan niet.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:18 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
ik krijg 365, thuiswonend en niet lenen...
Ja niet iedereen heeft het breed he.. daar hoef je hier niet mee te lopen pochenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:01 schreef MREn het volgende:
[..]
Ja, wat nu als je na je studie niet direct werk kan vinden terwijl je vaste uitgavenpatroon een stuk hoger ligt dan een uitkering? Ik zou met mijn levensstijl niet eens kunnen leven van 800 euro in de maand... maar goed, ik hou gewoon van wat luxe in mn leven. Prioriteiten 1 en 2: genoeg ruimte thuis en elke dag fatsoenlijk eten (lees: heerlijk stuk vlees).
Dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja niet iedereen heeft het breed he.. daar hoef je hier niet mee te lopen pochen![]()
Krijg al sinds voor aug 2005 stufiquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Probeer het rekenprogrammatje van de site eens.. dat kan niet.
296 is echt max wat je kunt krijgen
hbo
thuiswonend
inkomen ouders beide op 0
geen broers/zusjes
en max prestatiebeurs
en lening op 0
Tenminste dat lijkt mij dan
kijk het dus eens na, niet dat je straks ineens wel een schuld hebt
Ik betaalde geen verzekering omdat ik nog bij mn pa in het pakket zat...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:14 schreef JoPiDo het volgende:
ja, je krijgt 33 euro van de belasting en 20 euro meer stufi, dus je betaalt uiteindelijk +/- 30 euro voor je verzekering waar het vroeger rond de 50 euro was
zeikwijf
Oh okeequote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:53 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
Krijg al sinds voor aug 2005 stufi
Tevens hebben wij het breed genoeg hoor thuis, we hebben alleen een beetje hoge hypotheek genomen bla bla bla wat je af kan trekken van het inkomen van je ouders bla bla bla waardoor mn ouders samen net onder de grens zitten.
Maar genoeg centjes uit het oude huis enz, nee we hebben het goed en komen niet te kort.. je moet alleen de regels goed kennen. Zoals mn pa, die vind het leuk om zoiets helemaal uit te zoeken.
Jawel kan wel hoorquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Probeer het rekenprogrammatje van de site eens.. dat kan niet.
296 is echt max wat je kunt krijgen
hbo
thuiswonend
inkomen ouders beide op 0
geen broers/zusjes
en max prestatiebeurs
en lening op 0
Tenminste dat lijkt mij dan
kijk het dus eens na, niet dat je straks ineens wel een schuld hebt
Ik krijg maar 89 euroquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:37 schreef JoPiDo het volgende:
waar slaat dat dan op?
betaal je 100 euro voor je zorgverzekering?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:12 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Ik krijg maar 89 euro![]()
![]()
Wel kranten.. stufi + zorgtoeslag = 122 euro
- verzekering = 102 euro
- telefoon (oke daar is het niet voor bedoeld, maar het is een vaste last bij mij) = 20
= 122
![]()
Maja werk wel redelijk wat in de maand.. 40 a 50 uur bij AH en zondagstelegraaf (totaal ongeveer 250 euro)
Zitten hier mensen op het Radbout in Nijmegen, misschien weten die iets van de studentenverzekering van de uni.. Tijd geleden al aangevraagd en dat zou 15 euro goedkoper zijn dan mijn eigen verzekering (zit bij VGZ en die studenten verzekering ging ook vanuit het VGZ)..
![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:03 schreef Roellio het volgende:
Jezus. Ik heb gewoon nog steeds een kater. Zo poeierhard heb ik m'n stufi weer verbrast gister.
Vanavond weer!
122 euro is je inkomen over IBG, zorgtoeslag en kranten? Even rekenen: 122 - 89 = 33. 33 - 33 = 0. Waar zit die kranteninkomst dan? Btw, wel redelijk veel voor de verzekering, ik zit op 68 euro ofzo.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:12 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Ik krijg maar 89 euro![]()
![]()
Wel kranten.. stufi + zorgtoeslag = 122 euro
- verzekering = 102 euro
- telefoon (oke daar is het niet voor bedoeld, maar het is een vaste last bij mij) = 20
= 122
![]()
Maja werk wel redelijk wat in de maand.. 40 a 50 uur bij AH en zondagstelegraaf (totaal ongeveer 250 euro)
Zitten hier mensen op het Radbout in Nijmegen, misschien weten die iets van de studentenverzekering van de uni.. Tijd geleden al aangevraagd en dat zou 15 euro goedkoper zijn dan mijn eigen verzekering (zit bij VGZ en die studenten verzekering ging ook vanuit het VGZ)..
![]()
Ik dacht ookal dat ik het nu zou krijgen, ben in Januari 18 geworden.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:30 schreef maxamius het volgende:
![]()
Plus lening zekerquote:Op zondag 26 maart 2006 10:51 schreef Jaguarized het volgende:
INFORMATIE BEHEER GROEP ....................................... 818,38 EUR
BETALINGSKENM. bla
STUDIEFINANCIERING
MAART 2006
CORR.NR. bla
Uiteraard. En OV vergoeding.quote:
kranten in die context was meer bedoeld als dramatischquote:Op zondag 26 maart 2006 10:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
122 euro is je inkomen over IBG, zorgtoeslag en kranten? Even rekenen: 122 - 89 = 33. 33 - 33 = 0. Waar zit die kranteninkomst dan? Btw, wel redelijk veel voor de verzekering, ik zit op 68 euro ofzo.
Moeilijk he, zoeken?quote:Hoeveel mag ik bijverdienen in 2006?
Naast je studiefinanciering mag je in 2006 ¤ 10.527,57 netto verdienen zonder dat dit gevolgen heeft voor je studiefinanciering.
Jongen jongen, wat een aardigheid zeg.quote:
damn, waarom krijg je zoveelquote:Op zondag 26 maart 2006 10:51 schreef Jaguarized het volgende:
INFORMATIE BEHEER GROEP ....................................... 818,38 EUR
BETALINGSKENM. bla
STUDIEFINANCIERING
MAART 2006
CORR.NR. bla
max. lening + ov-vergoedingquote:
Ik doe een studie in het buitenland (deel) en dat kost geld. Maximale lening + ov vergoeding + maximale aanvullende beurs (=lening vanwege inkomen ouders).quote:
Aanvullende beurs is geen lening.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik doe een studie in het buitenland (deel) en dat kost geld. Maximale lening + ov vergoeding + maximale aanvullende beurs (=lening vanwege inkomen ouders).
Wel als je ouders teveel verdienen.quote:
Ja, maar dan is het geen aanvullende beurs meer.quote:Op maandag 27 maart 2006 04:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wel als je ouders teveel verdienen.Je aanvullende beurs is inkomensafhankelijk. Verdienen je ouders teveel, dan krijg je geen aanvullende beurs. Wil je toch die aanvullende beurs, dan kan dat bij je lening worden opgeteld.
Daarom zet ik er toch ook: "(=lening vanwege inkomen ouders)" achter?quote:Op maandag 27 maart 2006 04:39 schreef MREn het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het geen aanvullende beurs meer.
Je hebt recht op basisbeurs+aanvullend+lening. Basis is gelijk voor iedereen, aanvullend afhankelijk van inkomsten ouders en het verschil tussen die beurzen en het maximum (van 790 euro of iets in die orde van grootte) wordt lening. Heb je geen recht op aanvullende beurs, is je leencomponent dus groter. Heb je geen recht op basis en aanvullend, is alles lening, maar het maximum blijft die 790 euro.
Het slaat dus nergens op een deel van die lening beurs te noemen, want dat is het niet.
Niet waar, dat hangt van je leeftijd af. Voor mij is het maximum 787,02 per maand.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:19 schreef Jaguarized het volgende:
Tevens is het maximumbedrag wat je per maand kan ontvangen als uitwonende student zijnde zonder de OV vergoeding is 740,38. Krijg je dan ook nog eens een OV vergoeding, dan komt daar nog eens 78 euro bij.
Mensen die een echte studie doen 5 jaar.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daarom zet ik er toch ook: "(=lening vanwege inkomen ouders)" achter?Tevens heeft iedereen recht op een minimumbeurs gedurende 4 jaar.
Je maakt jezelf echt onsterfelijk belachelijk met dit soort uitspraken.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:58 schreef MREn het volgende:
[..]
Mensen die een echte studie doen 5 jaar.
nee hoor.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je maakt jezelf echt onsterfelijk belachelijk met dit soort uitspraken.![]()
Ja hoor.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:58 schreef MREn het volgende:
[..]
Mensen die een echte studie doen 5 jaar.
Ah is dat weer nieuw?quote:Op maandag 27 maart 2006 20:58 schreef MREn het volgende:
[..]
Niet waar, dat hangt van je leeftijd af. Voor mij is het maximum 787,02 per maand.
Geen idee, ik heb even gekeken op zo'n zinloos overzichtje dat je om de zoveel tijd krijgt thuisgestuurd.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah is dat weer nieuw?Waar staat dat op de IBG site?
Kan je dat even inscannen?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:55 schreef MREn het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb even gekeken op zo'n zinloos overzichtje dat je om de zoveel tijd krijgt thuisgestuurd.
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kan je dat even inscannen?Of even op een andere manier laten zien waar dat bevestigd staat?
Geen vier, vijf!quote:Op maandag 27 maart 2006 23:23 schreef Jaguarized het volgende:
Dat bedrag wat jij overigens noemt als zijnde studiefinanciering, die 787,02, is puur een lening. Waarschijnlijk heb je dus al vier jaar studiefinanciering gehad. Het bedrag voor 2006 ligt overigens op 796,31 euro per maand.
quote:
Je krijgt dus vier jaar studiefinanciering. De volgende drie jaar is lening.quote:Hoe lang heb ik recht op de prestatiebeurs?
Voor de meeste opleidingen aan hbo en universiteit kun je maximaal vier jaar prestatiebeurs krijgen. Daarna kun je nog maximaal drie jaar lenen. Zo'n lening staat los van je studieresultaten, maar je betaalt er wel rente over. De rente wordt berekend vanaf de maand na uitbetaling. De lening hoef je pas na je studie terug te betalen. Je kunt er ook voor kiezen om de lening ni�t of gedeeltelijk uit te laten betalen. Tijdens de leenfase houd je recht op je OV-studentenkaart. In totaal heb je dus recht op zeven jaar studiefinanciering en dus ook op zeven jaar OV-kaart).
Je leest te selectief:quote:Op maandag 27 maart 2006 23:33 schreef Jaguarized het volgende:
Je krijgt dus vier jaar studiefinanciering. De volgende drie jaar is lening.
Technisch-wetenschappelijke ("echte") studies duren vijf jaar, ergo: vijf jaar studiefinanciering.quote:Voor de meeste opleidingen...
Waarom staat die uitzondering dan niet op de website van de IBG?quote:Op maandag 27 maart 2006 23:37 schreef MREn het volgende:
[..]
Je leest te selectief:
[..]
Technisch-wetenschappelijke ("echte") studies duren vijf jaar, ergo: vijf jaar studiefinanciering.
Je kan het wel hebben over nominale studieduur + 3 jaar extra, maar als de gemiddelde scholier op een examen al niet eens weet wat 'Sedert de Tweede Wereldoorlog' betekent, dan kun je het maar beter zo doen.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waarom staat die uitzondering dan niet op de website van de IBG?Lijkt me toch essentiële informatie.
Het is echt zo.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:38 schreef Jaguarized het volgende:
Waarom staat die uitzondering dan niet op de website van de IBG?Lijkt me toch essentiële informatie.
Dan vind ik het dus vreemd dat de IBG dat niet op de website vermeld.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:58 schreef Steijn het volgende:
[..]
Het is echt zo.Ik kan het bevestigen vanuit de praktijk.
Ja dat is vreemd.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:00 schreef Jaguarized het volgende:
Dan vind ik het dus vreemd dat de IBG dat niet op de website vermeld.
vermeldtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan vind ik het dus vreemd dat de IBG dat niet op de website vermeld.
Ik wacht nog altijd op collegegeld-differentiatie gerelateerd aan maatschappelijk nut van de studie.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:04 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ja dat is vreemd.Maar dat zou nogal leuk zijn als technische studenten ook een 4 jarige beurs kregen, dan moesten ze per definitie een jaar bijlenen. Nee zo trek je meer beta-studenten.
Inderdaad. Als de IBG dat duidelijk op de website neerzet dan is de kans groter dat je idd meer beta studenten trekt dan wanneer je het er niet neerzet.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:04 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ja dat is vreemd.Maar dat zou nogal leuk zijn als technische studenten ook een 4 jarige beurs kregen, dan moesten ze per definitie een jaar bijlenen. Nee zo trek je meer beta-studenten.
Ik denk dat dat behoorlijk tegenvalt. Geen mens kijkt op de IBG site voor hij begint met studeren. Laat staan dat iemand afgeschrokken wordt om te doen wat ie leuk vond. Ik ga echt geen communicatiewetenschappen doen omdat dat een jaar korter zou zijn en evt. handiger met studiefinanciering.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Inderdaad. Als de IBG dat duidelijk op de website neerzet dan is de kans groter dat je idd meer beta studenten trekt dan wanneer je het er niet neerzet.
Weet je hoe duur kleren zijnquote:
Ik moest ook 7x bellen hoor om aanvullende beurs te krijgenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:20 schreef McGilles het volgende:
Even de mededeling dat ik de IB-groep kroon tot de &@%$^&@#&&@$-instantie van nederland!
Wat een stelletje mongolen daar, de hele josti-band is daar in dienst. Na zeker 6 keer te hebben gebeld, meerdere mailtjes en brieven te hebben gestuurd is het nog steeds niet in orde voor mij! Gisteren weer gebeld en krijg ik weer een lul-verhaal! Nog even en dan word ik heeeeeel erg boos en onvriendelijk aan de telefoon!
Ja ipv dat je even een fax stuurt dezelfde dag en dan een telefoontje erachteraan.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:56 schreef joachim87 het volgende:
[..]
Ik moest ook 7x bellen hoor om aanvullende beurs te krijgen
Ik krijg 7 jaar beursquote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:47 schreef JoPiDo het volgende:
ik krijg 5 jaar een beurs, daarna hoef ik pas te lenen
Dan heb je recht op de maximaal aanvullende beurs. Maar dan moet je wel kunnen bewijzen dat je pa weigert mee te betalen, dan word zijn inkomen buiten beschouwing gelaten.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb een vraagje. Mijn ouders zijn gescheiden en mijn ma betaald mijn school en mijn pa betaald er niks aan mee. Als ik kan bewijzen dat mijn ma alles betaald en dat ik bij haar inwoon, kan ik dan meer stufi krijgen zonder dat ik moet lenen?
Dan moet je een hardheidsclausule indienen, eerst aanvragen natuurlijkquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb een vraagje. Mijn ouders zijn gescheiden en mijn ma betaald mijn school en mijn pa betaald er niks aan mee. Als ik kan bewijzen dat mijn ma alles betaald en dat ik bij haar inwoon, kan ik dan meer stufi krijgen zonder dat ik moet lenen?
40ste keer dat je deze vraag stelt of niet?quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nee, 3de keer. Alleen de situatie is nu anders dan de vorige 2 keer. En de vorige 2 keer kreeg ik geen duidelijk antwoord.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
40ste keer dat je deze vraag stelt of niet?
precies na het weekendquote:
En zorgtoeslag?quote:Op donderdag 20 april 2006 09:23 schreef Ingridh007 het volgende:
Heb nu al mn belastingteruggave binnen!
Morgen of overmorgen salaris en daarna weer stufi \o/
zorgtoeslag is binnen 33 euro wordt weer keurig op tijd gestort kan ik vanavond een biertje drinken bij de voetbalquote:
Wanneer heb je het balastingteruggave formulier opgestuurd?quote:Op donderdag 20 april 2006 09:23 schreef Ingridh007 het volgende:
Heb nu al mn belastingteruggave binnen!
Morgen of overmorgen salaris en daarna weer stufi \o/
Enkel als lening.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:45 schreef -Marc- het volgende:
Kan je ook een aanvullende beurs krijgen als je 1. uitwonend bent en 2. je papa en mama genoeg centjes verdienen?
quote:Op donderdag 20 april 2006 09:28 schreef WEST het volgende:
zorgtoeslag is binnen 33 euro wordt weer keurig op tijd gestort kan ik vanavond een biertje drinken bij de voetbal![]()
Nee, maar je kan wel lenenquote:Op donderdag 20 april 2006 10:45 schreef -Marc- het volgende:
Kan je ook een aanvullende beurs krijgen als je 1. uitwonend bent en 2. je papa en mama genoeg centjes verdienen?
Jaquote:Op donderdag 20 april 2006 10:45 schreef -Marc- het volgende:
Dat wordt dus lenenquote:Op donderdag 20 april 2006 11:22 schreef Miguel het volgende:
[..]
JaIndien je ouders een eigen zaak hebben is zoiets fiscaal gezien goed te regelen.
Ik vond dit topic al te optimistischquote:Op donderdag 20 april 2006 11:24 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Dat wordt dus lenen
Bedankt voor de reacties...
Nee hoor! Maar wat meer geld is altijd mooi meegenomenquote:Op donderdag 20 april 2006 11:32 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Ik vond dit topic al te optimistisch
Kosten uithuis gaan.
Toch nog wat onvoorziene kosten gevonden?
Ik woon er nog niet, maar het geld is geen probleem. Als het goed is komen we makkelijk rond.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:36 schreef Ingridh007 het volgende:
Meer geld is mooi meegenomen, je maakt mij wijs dat dat je motivatie is om te gaan lenen
Hoe lang woon je er nu en kom je nu al tot dit besef?Ik ga je volgen
quote:Op donderdag 20 april 2006 11:24 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Dat wordt dus lenen
Bedankt voor de reacties...
jij verdiendtdtdtdtd t niet.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:01 schreef Thrilled het volgende:
ik wordt
sollyquote:Op donderdag 20 april 2006 13:03 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
jij verdiendtdtdtdtd t niet.
Ik ga weer in een ander topic klieren, te vaak offtopic gegaan in dit topic.
Dan kun je mooi maximaal lenen en een jaar naar Australië gaan. Je hoeft pas na 2 jaar te beginnen met terugbetalen!quote:Op donderdag 20 april 2006 12:56 schreef Ingridh007 het volgende:
Hoezo 4 jaar? Wat nou als je er 8 studeert?
En misschien wil je na 4 (of 8) jaar wel weg uit je studentenkamer van 4x4 en iets serieus met je leven gaan doen?
Al was t maar een jaar naar Australië om te backpacken
Moet je nog wel je lening aflossen..
Gelukkig weet je dat ook ruim van te voren zodat je er rekening mee kan houdenquote:Op donderdag 20 april 2006 20:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
En een paar uur later kaapt mijn school weer 300 euro collegegeld weg
Daar hou ik zeker rekening mee jaquote:Op donderdag 20 april 2006 20:27 schreef MREn het volgende:
[..]
Gelukkig weet je dat ook ruim van te voren zodat je er rekening mee kan houden
dan ga je werken als het niet naar je zin is.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:37 schreef Dementor het volgende:
WEHEHEHEEHE die stufi is echt 3x niks!
Hoe kom je erbij dat ik niet zou werken?quote:Op donderdag 20 april 2006 21:38 schreef MREn het volgende:
[..]
dan ga je werken als het niet naar je zin is.
Hoe kunnen wij dat vanaf hier zien?quote:Op donderdag 20 april 2006 22:55 schreef Thrilled het volgende:
maar weet iemand al wanneer ik mijn ov krijg?
leef jij in de toekomst?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:47 schreef Intergalactrick het volgende:
Morgen Stufi, maar stiekum heb ik het helemaal niet nodig.
Maandag pas.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:47 schreef Intergalactrick het volgende:
quote:
ik had een posts daarvoor verteld dat ik aankomende dinsdag 18 wordt, en dat ik wist dat mn geld pas begin juli/augustus kwam, maar ik vroeg of mijn OV met dat geld kwam, of gelijk de dag na mijn verjaardag, of een andere datumquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:42 schreef MREn het volgende:
[..]
Hoe kunnen wij dat vanaf hier zien?
Als je nu 14 bent kan dat nog wel even duren. Als je nu 21 bent en in je laatste jaar van je opleiding zit, had je het jaren geleden al gehad moeten hebben...
Wel potverdikkie.quote:
OV is niets anders dan de euro's: heb je recht op de euro's, dan ook op je OV, het immers deel van je beursquote:Op vrijdag 21 april 2006 07:56 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ik had een posts daarvoor verteld dat ik aankomende dinsdag 18 wordt, en dat ik wist dat mn geld pas begin juli/augustus kwam, maar ik vroeg of mijn OV met dat geld kwam, of gelijk de dag na mijn verjaardag, of een andere datum![]()
Nou, geef het dan maar aan mij.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:47 schreef Intergalactrick het volgende:
Dat zou je wel willen!quote:
ja ok, maar de euro's komen eens in de 3 maanden, en ik zit net aan het einde van het kwartaal, komt dan mijn ov samen met het geld of vlak na mijn verjaardag al?quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:05 schreef MREn het volgende:
[..]
OV is niets anders dan de euro's: heb je recht op de euro's, dan ook op je OV, het immers deel van je beurs
Ga je dat nu elke maand aangeven?quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:40 schreef Q. het volgende:
Ze geven me al een jaar niets meer.
INHolland, bij mij is het ook meestal na de stufi eraf, maar ja ik weet niet waarom nu opeens ervoor.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:35 schreef Mars het volgende:
Waar studeer je dan? De UvA schrijft het bij mij altijd +/- een week nà de stufi af.
Ik kan het goed gebruiken op dit moment moet ik zeggenquote:
Je bent niet de enigequote:Op maandag 24 april 2006 11:25 schreef Aurelium het volgende:
Waar blijft mijn stufieNet heel optimistisch al mn salaris op mn spaarrekening gezet, heb nu opeens nog maar 10 E op mn rekening
!
Dat kun je zelf toch ook wel berekenen.quote:Op maandag 24 april 2006 11:40 schreef jorienvdherik het volgende:
ik ben vooral benieuwd hoeveel het is
ik ook ABN, nog steeds nietquote:
idem hier. ik ben weer rijkquote:Op maandag 24 april 2006 12:33 schreef JoPiDo het volgende:
ik heb het binnen, maar het staat niet op mijnpostbank.nl als bijschrijving, alleen mijn saldo is wel 700 euro omhoog gegaan
iddquote:Op maandag 24 april 2006 12:37 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb ABN, staat nog niet bijgeschreven.
Aanmelden.quote:Op maandag 24 april 2006 12:43 schreef funkmaster het volgende:
nog steeds niet....maar kan je je abnamro amro eigelijk gewoon refreshen met F5 of moet je dat hele focking aanmelden steeds opnieuw doen?
komt het wel vandaag of is alleen de ABN te traag hiervoor? ik heb het ook nog niet op mijn ABNquote:Op maandag 24 april 2006 12:43 schreef funkmaster het volgende:
nog steeds niet....maar kan je je abnamro amro eigelijk gewoon refreshen met F5 of moet je dat hele focking aanmelden steeds opnieuw doen?
quote:24-04-2006 by 1923.21.900 INFORMATIE BEHEER GROEP bij ¤ 1.352,00
BETALINGSKENM. ***************
STUDIEFINANCIERING
APRIL 2006
Nee, waarschijnlijk niet omdat het maandag isquote:Op maandag 24 april 2006 12:49 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
komt het wel vandaag of is alleen de ABN te traag hiervoor? ik heb het ook nog niet op mijn ABN![]()
Jankwijf, jij denkt elke maand dat je niks krijgtquote:Op maandag 24 april 2006 13:03 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk niet omdat het maandag is![]()
![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 13:04 schreef Nigeriaan het volgende:
[..]
Jankwijf, jij denkt elke maand dat je niks krijgt. en maar weer zeuren en een uurtje later OEPS! kijk nou het staat erop
.
[..]
Jankwijf, jij denkt elke maand dat je niks krijgt. en maar weer zeuren en een uurtje later OEPS! kijk nou het staat erop
.
^^quote:
quote:Op maandag 24 april 2006 13:12 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Nou, volgens mij komt het echt niet vandaag bij abn....![]()
en ik wil zo graag 1 pakje peuken kopen![]()
Studentenlimiet.quote:Op maandag 24 april 2006 13:12 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Nou, volgens mij komt het echt niet vandaag bij abn....![]()
en ik wil zo graag 1 pakje peuken kopen![]()
[..]
.
quote:Op maandag 24 april 2006 13:22 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Als het er nu niet is, komt het ook niet meer hoorMaar ik zit op school, en kan niet kijken of het er al staat
![]()
Mijn dag is weer topquote:Op maandag 24 april 2006 13:04 schreef Nigeriaan het volgende:
[..]
.
JAAAAAA!quote:Op maandag 24 april 2006 13:22 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Als het er nu niet is, komt het ook niet meer hoorMaar ik zit op school, en kan niet kijken of het er al staat
![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 13:24 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
JAAAAAA!
HET IS ER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VICTORIE! HULDE!
oke mensen, deze jongen gaat...... PEUKIES KOPEN!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 13:27 schreef HeaRt_woRm het volgende:
HEEEEEEEEEEEEEEEY MENSEN HET STAAT ER HOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan moet je je toch af gaan vragen wat je prioriteiten zijn ...quote:Op maandag 24 april 2006 13:24 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
JAAAAAA!
HET IS ER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VICTORIE! HULDE!
oke mensen, deze jongen gaat...... PEUKIES KOPEN!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yay.quote:Op maandag 24 april 2006 13:27 schreef HeaRt_woRm het volgende:
HEEEEEEEEEEEEEEEY MENSEN HET STAAT ER HOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hoezo? omdat ik nu peuken ga kopen omdat ik geld heb? wat heeft dat met prioriteiten te maken? en trouwens, laat mij!quote:Op maandag 24 april 2006 13:50 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dan moet je je toch af gaan vragen wat je prioriteiten zijn ...
Zo stond ik laatst voor een kiosk op het station. Ik had een saucijzenbroodje en een pakje Marlboro besteld. Maar ik was slechts liqide genoeg voor één van die twee.quote:Op maandag 24 april 2006 13:50 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dan moet je je toch af gaan vragen wat je prioriteiten zijn ...
Hee, zo iets heb ik ook, maar bij mij heet het 'Windesheim'.....quote:Op maandag 24 april 2006 15:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
STICHTING SAXION
af ¤ 299,00
INC 5E TERM HSE RABO 230206
COV05 COLL GLD VD/DU 0506
Aanvullende beurs, lening, uitwonend. Etc.quote:Op maandag 24 april 2006 19:28 schreef Marcel_V het volgende:
Wtf, wat krijgt iedereen hier veel studie financiering![]()
Krijg maar 72 eurie ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |