Omdat het per kwartaal ingaat. Tenminste in mijn tijd was dat zo. Dat is inmiddels 8 jaar geledenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:30 schreef maxamius het volgende:
ik krijg het pas vanaf april![]()
![]()
waarom is dat ik ben toch in februari 18 geworden
Ik vol verwachting kijken... nog niksquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:32 schreef Ultrawuft het volgende:
Maar stufie staat er hier ook op. Rabobank.
en ik ben 13 januari jarig en ik kreeg het ook in Aprilquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:30 schreef maxamius het volgende:
![]()
Volgens mij krijg je het wel met terugwerkende kracht terugquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:30 schreef maxamius het volgende:
![]()
hoe herkenbaarquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:22 schreef Slappertje het volgende:
Hopelijk is het eind van de middag wel binnen ja, anders gaat het een verkkt suffe avond worden. Ik heb vanochtend nota bene m'n lege kratje in moeten leveren om vandaag nog te kunnen roken![]()
Alsof je niet bij iemand kan komen etenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:58 schreef Dakota het volgende:
gelukkig won ik eergisteren 100 euro, anders had ik gisteren en vandaag ook op een stuk karton moeten kauwen
niemand wil met me eten want ik eet te traagquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:59 schreef tonks het volgende:
[..]
Alsof je niet bij iemand kan komen eten
Gooi je het eerst door de blender, dan slobber je lekker snel meequote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:26 schreef Dakota het volgende:
[..]
niemand wil met me eten want ik eet te traag
Bonus! Vanvond dus toch lekker lossssquote:bla
INFORMATIE BEHEER GROEP ....................................... 740,38 EUR
BETALINGSKENM. bla
STUDIEFINANCIERING
MAART 2006
CORR.NR. bla
Dan zal ik het nu ook wel hebben.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:37 schreef Mr.Mills het volgende:
Heb het alweer ff binnen. Rabo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |