Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:21 schreef Faithy het volgende:
ik heb weer werk!![]()
en dus meteen de rijschool gebeld!
volgende week zaterdag weer![]()
![]()
Hier ist droog en zonnigquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Feli beiden
Tis nat & vies hier
Vanmiddag om 5 uur pas ... Straten hier zijn ook nat, hopelijk droogt het wat tegen die tijd ..quote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:47 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Vanmiddag om 5 uur pas ... Straten hier zijn ook nat, hopelijk droogt het wat tegen die tijd ..
Hoop het ook voor jequote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:47 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Vanmiddag om 5 uur pas ... Straten hier zijn ook nat, hopelijk droogt het wat tegen die tijd ..
Komt wel goed hoor .. Gelukkig zit er een heel goed luisterend gashandle op die Kawa .. Ik kan er ook prima rustig mee rijden ..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hoop het ook voor jemet nat wegdek overstappen van een sjop sjop naar een 9R is niet ideaal
BTW: 19,00%quote:
niet verslaafd? dan ben je een van de weinige hierquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:40 schreef Faithy het volgende:
correctie:
morgen lessen![]()
ik ben niet verslaafd, echt niet!![]()
![]()
![]()
Ik ook weekendquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:54 schreef hicham het volgende:
Weekend
Allereerst:![]()
![]()
Feli met je Kawa kratjuh
![]()
![]()
Echt mooi dingBlauw pwnt groen dik
![]()
![]()
Als tweedst: heeft Fulcrum al gereden![]()
Leukquote:quote:Op vrijdag 24 maart 2006 03:18 schreef CocaColaLight het volgende:
walibi in juni ergens is in de planning.
en tussendoor zijn er wel "kleinere" meetings ergens int land
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:51 schreef BazzieK het volgende:
Net S100 kettingspray gekocht, duur kutspul. Enne Mercy net toevallig bij vd Heyden geweest?
Je reed net wegquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
yep
![]()
hedde me gezien doar ?
moest wat ringetjes hebben voor de stalen remleidingen van Raus![]()
ik zit een beetje te kijken op die sitequote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:16 schreef RB het volgende:
[afbeelding]
Starting Bid: ¤ 10,00
Current Bid: ¤ 20,00
waar was jij dan ?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je reed net wegZwaaide nog achterlijk maar dat had je wss niet gezien
Zat in de auto, blauwe 406 maarja was daarna naar binnen gegaan, even met mijn pa een kleur uitgezocht voor zijn nieuwe FJR, wordt waarschijnlijk blauw.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
waar was jij dan ?
ik ben om die benzine pomp heen gereden, en was kort daarna dus weer op dezelfde weg terug
dus je heb me zien opstappen ?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zat in de auto, blauwe 406 maarja was daarna naar binnen gegaan, even met mijn pa een kleur uitgezocht voor zijn nieuwe FJR, wordt waarschijnlijk blauw.![]()
Zorgen dat je snel je A hebt, kun je mee meetenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:51 schreef Faithy het volgende:
ik kan jullie niet herkennenweet niet eens hoe jullie eruit zien
das nie eerlijk!
Hoezoo, mijn foto's zijn toch hartstikke duidelijk????quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:51 schreef Faithy het volgende:
ik kan jullie niet herkennenweet niet eens hoe jullie eruit zien
das nie eerlijk!
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:26 schreef Brighteyes het volgende:
Voor degenen die het nog niet gezien hebben:
http://video.google.com/videoplay?docid=2218661284736204201&q
Geen idee of hij al langsgekomen is hier, maar wij staan nog na te grinniken en dat wilden we jullie niet onthouden.
Met of zonder burn out?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:10 schreef BazzieK het volgende:
Nee je reed net weg.
Bieden, dus zijn geen verkoopprijzen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
een blade uit 1998 voor 3500 eurotis jammer dat ik er al 1 heb
![]()
misschien is het wel iets voor Rausje![]()
Ik heb alleen deze pagina gelezen, doe ik anders ook nooit.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:37 schreef FemaleRebbel het volgende:
en voor de anderen die iets te melden hadden......ik kan 't niet meer bijhouden![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |