Inderdaad minder prettigquote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:18 schreef CocaColaLight het volgende:
De rijder was een beetje aan het prutsen. En heeft zijn fiets in het grind neegelegd. Alleen niet zo zachtjes. Dat vond de fiets niet leuk.
Tja en dan krijg je al snel benzine op warme onderdelen en vlammen en meer van die onzin.
minder prettig dusquote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:23 schreef Mauro het volgende:
[..]
Valt toch wel mee?
Paar uurtjes schroeven en poetsen
Wat voor motor rijdt je zelf?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:26 schreef CocaColaLight het volgende:
Gelukkig relatief weinig schade door het snelle ingrijpen met een brandblusser.
Voor meer foto's van afgelopen zondag kijk hier maar.
Allemaal mensen die volgens de user "vliegvrager" slordig rijden op hun motor![]()
http://www.nciv.nl/index.php?nciv_id=1628347
Nog geen ivm dat roze papiertje waar nog een stempel mist.quote:
je hebt vast wel een koffiezetapparaat... dus wie houd je tegen?quote:
ik hoef niet op te staan morgenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik wilmaar moet eigenlijk
ivm met opstaan morgen
![]()
Ik heb morgen een dag gevuld met uitslapen, misschien boodschappen doen en dan bier drinken met vriendenquote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:33 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik hoef niet op te staan morgen![]()
Dat zijn al mijn dagen behalve vrijdag en zaterdagquote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:34 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb morgen een dag gevuld met uitslapen, misschien boodschappen doen en dan bier drinken met vrienden
Ach ja vind het altijd al knap als iets bewegends goed wordt vastgelegdquote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:35 schreef CocaColaLight het volgende:
Mjah foto's zijn niet zo mooi. De onderwerpen wel maar de foto's waren een stuk mooier geweest met zonlicht. Helaas kwam mijn bestelling een dag te laat aan.
Tja ik morgenochtend + deel van de middag + van 6 tot 10 en zaterdag van 9 tot 6quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
![]()
ag, ik mag moet zaterdag en zondag weer werken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |