Ach ja eerst maar even mijn Atje halen dan is het vervoer ook een stuk makkelijker.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 03:18 schreef CocaColaLight het volgende:
walibi in juni ergens is in de planning.
en tussendoor zijn er wel "kleinere" meetings ergens int land
7 lessenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 03:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja eerst maar even mijn Atje halen dan is het vervoer ook een stuk makkelijker.
ooit komt die stempel er wel. maar in eerste instantie blijf ik kijken door mijn lens om voor hun website foto's te makenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 03:24 schreef BazzieK het volgende:
Maarre Cola, hoe zit het nou precies met jou eigenlijk? Van plan je Atje te halen of blijft het puur bij kijken en fotograferen?
Ach ja mooie foto's moeten ook gemaakt worden hequote:Op vrijdag 24 maart 2006 03:31 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
ooit komt die stempel er wel. maar in eerste instantie blijf ik kijken door mijn lens om voor hun website foto's te maken
voor, met en met.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 03:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Voor of na BV tussenexamen, met of zonder B en met of zonder schakelervaring?![]()
![]()
Hmm bij mij is het na, zonder en met, maarja hopelijk heb ik hem toch redelijk snel want ik kan niet bepaald lang meer wachtenquote:
Mwah dat heb ik wel zon beetje maar daarna is het echt wel opquote:Op vrijdag 24 maart 2006 03:42 schreef CocaColaLight het volgende:
Motor rijden is niet zo moeilijk als je een schakel brommer hebt gehadmaar het geld om de lessen en examen te betalen is een probleem
Zijn niet van mij allemaal trouwens. Alleen die zoom pagina die gelinkt staat, dat zijn mijn foto's.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 03:57 schreef BazzieK het volgende:
Zit wat rond te kijken op DSF, veel leuke pics daar![]()
Snap dat ze niet allemaal van jou zijn, ben achterlijk maar niet zo ergquote:Op vrijdag 24 maart 2006 04:08 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Zijn niet van mij allemaal trouwens. Alleen die zoom pagina die gelinkt staat, dat zijn mijn foto's.
Als mijn alzheimer me niet tegen houdt dan kijk ik hier nog wel eens en mik er nog een keer een fototje neer.
Maar ik schijn al bijna in bed te liggen.
Nite nite
vaste routine hequote:Op vrijdag 24 maart 2006 07:17 schreef kratjuh het volgende:
Goeiesmorgens .. Jij bent ook elke dag rond dezelfde tijd online te vinden he OPM?![]()
We zien de foto's snel je snel op een meeting verschijnen dus ..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:03 schreef dunc het volgende:
Waar ik ook maar mijn handen op kan krijgen op 't moment. EN dan hopelijk voor t einde van t mooie weer een beetje recente gixxer 750Pure sex op wielen
feliquote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:37 schreef dunc het volgende:
Zo, heel even terugDunc heeft afgelopen dinsdag zijn brommercertificaat motorrijbewijs gekregen
Met gevaar voor eigen leven trouwens, bijna een highsider gemaakt (je moet alles een keer gedaan hebben he
)
Afijn, zo snel mogelijk een voertuig regelen en scheurenEn ook maar eens internet regelen in m'n nieuwe huis enzo.
[/status-update]
Nee hoor.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:36 schreef RB het volgende:
S`nachts post de jeugd zich een ongelukEn overdag liggen ze in bed te stikken om er weer vol tegenaan te gaan
![]()
Moet je maar in het noorden des lands gaan wonen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
het regent hier ineens![]()
ik wilde net gaan rijden![]()
bij ons is het toch veel eerder warm dan bij jou daar op die vlaktequote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:53 schreef Mauro het volgende:
[..]
Moet je maar in het noorden des lands gaan wonen.
Hier schijnt het zonnetje nog lekker
Jij hoort niet bij de jeugdquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:46 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nee hoor.
Was weer gewoon op tijd wakker
quote:
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:37 schreef dunc het volgende:
Zo, heel even terugDunc heeft afgelopen dinsdag zijn brommercertificaat motorrijbewijs gekregen
Met gevaar voor eigen leven trouwens, bijna een highsider gemaakt (je moet alles een keer gedaan hebben he
)
Afijn, zo snel mogelijk een voertuig regelen en scheurenEn ook maar eens internet regelen in m'n nieuwe huis enzo.
[/status-update]
ben alweer wakker hoorquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:36 schreef RB het volgende:
S`nachts post de jeugd zich een ongelukEn overdag liggen ze in bed te stikken om er weer vol tegenaan te gaan
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |