Ik vond jou replies altijd zo raar. Je doet alsof je in amerika woont ofzo. Toen klikte ik eens op je naam. Je woont echt in Amerikaquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:07 schreef maartena het volgende:
In de VS is dat album allang uit.... Nog voor kerstmis vorig jaar geloof ik. Ik kan me indenken dat ze de internationale markt liever pas openen als het album in de VS goed verkoopt.... en in de VS heeft het album al 3x Platinum gehaald door meer dan 3 miljoen exemplaren te verkopen sinds dat ie uit kwam
Ik heb trouwens laatst het album van Bo Bice gekocht, die is ook vrij goed! Ik denk dat de platenmaatschappij iets te veel invloed heeft gehad bij het album, maar ja.... ze zitten sowieso voor een paar albums vast aan Fox natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De enige die imo de kans maakt om American Idol te worden. Hij legt elke keer weer zijn hele hebben en houden in het nummer. Iets wat bij andere vaak ontbreekt. Chris en Paris zijn de enige twee die een bedreiging kunnen vormen voor hem.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:26 schreef charmed_angel het volgende:
Taylor goed gezongen.... Maar ik vind hem nog steeds super irritant....En ik vind het nog steeds geen idool.... snap niet dat hij er nog steeds in zit
quote:Op donderdag 20 april 2006 03:46 schreef Seiruu het volgende:
Oke resultsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
(2 van de vier smileys zijn van toepassing om niet te spoilen
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schorriemorie
quote:Op donderdag 20 april 2006 03:46 schreef Seiruu het volgende:
Oke resultsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Erg terecht!quote:Vorig jaar moest Bo Bice dit doen, en hij stond dus op, liep naar het midden, en ging daar staan..... dit jaar deden ze het dus iets anders en moest de persoon eerst in het midden staan met Ryan Seacrest, en dan laten kiezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Ik heb mijn antwoord maar niet meer in spoilers gezet, niet meer nodig lijkt me....)Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
quote:Op donderdag 20 april 2006 16:44 schreef Danzig het volgende:
Zat er natuurlijk aan te komen, toch wel verrassend datInderdaad.... dat had ik dus niet verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud to be American. Hier woon ik.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
Zal wel in de komende twee weken zijn, bij de top 5 of de top 4. Bij de top 3 hebben ze nooit een thema.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:41 schreef Sneeze het volgende:
In a couple of weeks? Dan mogen ze wel opschieten... zo veel zijn er dan niet meer over.
joh echt?.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ben trouwens erg benieuwd naar de uitslag!
quote:Op woensdag 26 april 2006 14:14 schreef LeBeau het volgende:
Tering zeg, van die jurk van Katharine zou je spontaan hetero worden. Wat een mooie bos hout heeft ze voor de deur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MiddleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bottom en 1 pleiteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Proud to be American. Hier woon ik.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin![]()
zoooheee kath![]()
en toen die blinde zanger de kleur haar van kellie raadde; blond!
Jah duh ze is ook het domste blondje ever![]()
Volgende week Paris eruit!, dat huppelkutje met haar haar begint mij zwaaar te irriteren![]()
Klasse actie van Simon
En terechte uitslag. Dit is echt een leuk seizoen. Zitten meerdere mensen in die het verdienen om te winnen.......maar Katblijft de beste
Oh, en Bocelli is cool, wat een stemcontrole zeg![]()
haha ja dat was echt uber roflcopter met die blinde. Dat was toch Andreo Borcelli ofzo?quote:Op donderdag 27 april 2006 10:13 schreef -tK- het volgende:
zoooheee kath![]()
en toen die blinde zanger de kleur haar van kellie raadde; blond!
Jah duh ze is ook het domste blondje ever![]()
Volgende week Paris eruit!, dat huppelkutje met haar haar begint mij zwaaar te irriteren![]()
Ken je die man nietquote:Op donderdag 27 april 2006 11:43 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
haha ja dat was echt uber roflcopter met die blinde. Dat was toch Andreo Borcelli ofzo?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: