abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 april 2006 @ 20:43:22 #101
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36620019
"Songs of the Past American Idols" as a theme is a rumor that's been floating around on the message boards. According to "informant" it includes songs from the CDs of the following Idols: Kelly Clarkson, Clay Aiken, Fantasia, Ruben Studdard, Diana DeGarmo, Carrie Underwood, Bo Bice, Josh Gracin, Kim Locke, and Justin Guarini. According to "Informant" they will use "a lot of different arrangements, like maybe a rock version of 'A Moment Like This'"
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_36624559
quote:
Op maandag 3 april 2006 20:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
"Songs of the Past American Idols" as a theme is a rumor that's been floating around on the message boards. According to "informant" it includes songs from the CDs of the following Idols: Kelly Clarkson, Clay Aiken, Fantasia, Ruben Studdard, Diana DeGarmo, Carrie Underwood, Bo Bice, Josh Gracin, Kim Locke, and Justin Guarini. According to "Informant" they will use "a lot of different arrangements, like maybe a rock version of 'A Moment Like This'"
Hmmmmm wie zal dàt dan zijn
  ESF Reporter maandag 3 april 2006 @ 22:32:10 #103
87554 Cee
Welluk?
pi_36624648
Goh, en wie zal toch in hemelsnaam een Carrie Underwood-liedje willen gaan zingen? Hmmm, denk denk denk....
pi_36625806
quote:
Op maandag 3 april 2006 22:32 schreef Cee het volgende:
Goh, en wie zal toch in hemelsnaam een Carrie Underwood-liedje willen gaan zingen? Hmmm, denk denk denk....
  maandag 3 april 2006 @ 22:57:21 #105
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36625829
Ace gaat er dit keer uit.
A.M.A.B
  maandag 3 april 2006 @ 23:28:37 #106
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36627085
American music legend Kenny Rogers will perform live on the AMERICAN IDOL results show Wednesday, April 5
  ESF Reporter dinsdag 4 april 2006 @ 07:17:19 #107
87554 Cee
Welluk?
pi_36631086
quote:
Op maandag 3 april 2006 23:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
American music legend Kenny Rogers will perform live on the AMERICAN IDOL results show Wednesday, April 5
Kenny Rogers, jeeeuj, party.
pi_36633095
quote:
Op maandag 3 april 2006 23:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Laat me raden. 2 nummers die er geheid in voorkomen: "We've Got Tonight", "Islands In The Stream"

trouwens, this is him! Kenn!, Kenny Rogers!
pi_36667690
Taylor - Waarom klinkt hij zo down deze keer
Mandisa - Nog steeds een mooie stem. Wat een dom liedje
Elliot - Klonk wel chill, maar het is weer meer van hetzelfde
Paris - Ik vind haar nog steeds niet goed. Lijkt alsof ze altijd een oude vrouwenstem opzet
Ace - Het begon ahum veelbelovend, maar bij elke "uithaal" hoor je direct zijn tekortkomingen. En hij moet a.u.b afstappen van die hoge tonen gedoe.
Kelly - Calimari and Salllmon - Deze week was te easy voor haar
Chris - Country ballad . Ik vond dat hij het goed had gedaan
Katherine - Ik hoopte dat ze eigenlijk een lief liedje ging doen, maar naughty is ook lekker en dat lachje op het einde
Bucky - Als afsluiter.. Wow dat klonk eventjes vals in het begin

Oh en alvast bye bye Ace (al vond ik dat bucky het had verdient deze keer)
  ESF Reporter woensdag 5 april 2006 @ 15:58:39 #110
87554 Cee
Welluk?
pi_36677250
Mandisa en horizontale strepen. De stylist moet haar echt haten!
  woensdag 5 april 2006 @ 16:02:26 #111
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36677425
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:58 schreef Cee het volgende:
Vast homo
  ESF Reporter woensdag 5 april 2006 @ 16:05:17 #112
87554 Cee
Welluk?
pi_36677529
quote:
Op woensdag 5 april 2006 16:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Vast homo
Die Maik de Boer heeft toch weer snel een nieuwe hobby gevonden na z'n avontuurtje bij Dancing with the Stars.
pi_36678878
Taylor viel erg tegen. Saai, onbezield, suf nummer. Nee, jammer.
Mandisa zong erg goed, ik vond dit wél een leuk nummer. Het valt me wel steeds op dat ze zo'n enorm raar lichaam heeft. Haar hoofd enzo lijken niet zo dik, maar dan bij haar buik begint het ineens mega te worden. . Freaky!
Elliott had een niet zo'n al te beste week. Deed me helemaal niks.
Paris zong goed! . Was het met Simon eens, dat lijkt me duidelijk.
Ace was verschrikkelijk. En die falsetto waar Paula zo nat van wordt is nog het ergst. .
Kellie was in haar element, deed het erg goed.
Chris was saai. Geen rock, dat viel weer mee, maar toch, nee.
Katharine is er weer helemaal bovenop gekomen. Helemaal goed!
Bucky, vreselijk. .

1. Paris.
2. Kellie.
3. Katharine.
4. Mandisa.
5. Taylor.
6. chris.
7. Elliott.
8. Bucky.
9. Ace.
  woensdag 5 april 2006 @ 18:03:57 #114
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36682056
Taylor: Zang is gewoon erg goed. Performance
Mandisa: Vond het niet geweldig.
Elliot: toooomorrow never cooooomes...pff, wat suf.
Paris: Paris goed Tenenkrommend slecht.
Ace: Doet me niks.
Kellie: Deed haar ding. Vond het niet super...
Chris: Verrassend goed. Niks saais aan.
Katherine: Wel aardig.
Bucky: Nee, was niet goed.
A.M.A.B
  woensdag 5 april 2006 @ 19:23:05 #115
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36684335
Ik ga nu kijken:
Taylor Arme gozer! Volgens mij was hij niet blij met deze song...dat hoorde en zag je. Maar zelfs een matige Mr Hicks is tof
Wat was die I You, Ryan-grap?
Mandisa Wat een figuur heeft ze toch! Slimme keuze,want niet al te schreeuwrig maar wel wat bum notes.
Rachel Bilson

Go Simon met z'n : "Why do I get boo-ed for being constructive? "
en die Desperate Housewives grap was spot on aangezien Ryan het met Teri Hatcher doet

Elliott Wat was hij zenuwachtig! Ik vond er 3/4 mooie noten tussen zitten, als hij het hele nummer zo had gedaan was het mooi geweest maar nu ronduit matig.
Paris Rocky start, maar echt heel goed gebracht vond ik!
Ace Ik vond het wel erg okay...lekker gecontroleerd en rustig.maar of hij er volgende week mee haalt Zn hoogtepunt is echt al geweest.

Kellie Yuck Yuck Yuck. Je zou denken met dat accent dat ze de show zou stelen, maar wat saai gedaan!
Chris Mooi, maar saai. Gelukkig niet van die mekkerende uithaaltjes, toch erg goed maar het raakte niet
Katherine Witwoo wat lekker! Geen country maar wel een erg lekker optreden..zo hoort t
Bucky Die outfit Ik vond het vervelend, zwak gezongen en ik blijf m vies vinden.

Volgende week een thema waarbij er veel op hun bek gaan, maar dit was ook een blamage..

[ Bericht 22% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 05-04-2006 20:25:30 ]
pi_36684610
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:58 schreef Cee het volgende:
Ja die was slécht gekleed zeg, tering. Jammer want d'r kop blijft er elke week leuk uitzien. Paris was ook al zo'n ramp qua styling (hoewel dat nogal usual is bij haar). Dat corsetachtige ding benadrukte hoe weinig borst en hoeveel buik ze heeft .

Oh en Kelly die nog 's benadrukt dat ze d'r domheid écht niet speelt . Ronduit sneu.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2006 19:30:03 ]
  woensdag 5 april 2006 @ 19:37:09 #117
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36684852
quote:
Orange County resident and American Idol finalist Lisa Tucker will guest-star on The O.C. Thursday, April 27 (9:00-10:00 PM ET/PT) on FOX. In the episode, Tucker returns to Orange County just in time to attend Harbor School’s Senior Prom. Tucker begins production the week of April 10 on “The Party Favor” episode of The O.C. Tucker is currently a senior at Kennedy High School in Orange County, California and was voted off last week on the March 29 Idol results show.
pi_36686187
ik had hem heeeeeeel snel binnen dit keer. Ga hem kijken naar Temptation Island
pi_36696012
Wat een kutshow. Kutnummers.

Kelly uiteraard en ok. Bucky vond ik erg relaxed, al niet goed gezongen. Katharine en Paris ook wel okay, Paris eigenlijk best goed.

Taylor Dude. Come on!

Snel naar vorige week. Ace eruit wat mij betreft.
pi_36696037
Oh, en die bitchfights tussen Ryan en Simon worden met de week grappiger
pi_36696289
quote:
Op donderdag 6 april 2006 00:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh, en die bitchfights tussen Ryan en Simon worden met de week grappiger
hehe yeah. Laatst was simon eerst by jay leno. Toen gingen ze speculeren over ryans sexuele geaardheid. Een paar dagen later was Ryan bij jay, gingen ze het over simon hebben (en over ryans gay issue natuurlijk).

Maar blijkbaar heeft Ryan nu iets met een van die desperate housewives ofzo, daarmee peste simon hem
En simon met zijn blonde beach vriendin

Oh en natuurlijk de veel besproken "wat zit er in Paula's beker" vraag wordt elke keer weer opgehaald. Vandaag tijdens de show nog een keer
pi_36696877
Ugh. Taylor Hicks Soul Patrol thread door die idiote mods gedelete omdat er een paar trolls in zaten die het voor iedereen zaten te verpesten.

Thread van + 130.000 posts en over een miljoen views gewoon weg. Wat een klootzakken :/

Bottom 3
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 25% gewijzigd door Seiruu op 06-04-2006 03:55:04 ]
pi_36698003
quote:
Op donderdag 6 april 2006 01:52 schreef Seiruu het volgende:
Ugh. Taylor Hicks Soul Patrol thread door die idiote mods gedelete omdat er een paar trolls in zaten die het voor iedereen zaten te verpesten.

Thread van + 130.000 posts en over een miljoen views gewoon weg. Wat een klootzakken :/

Bottom 3
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2006 08:16:12 ]
  donderdag 6 april 2006 @ 08:28:32 #124
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_36698106
SPOILER
GROTE verassing!! Had ik niet verwacht!
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_36698278
Zoals Paula en Randy altijd zeggen "It's a singing competition!"
  donderdag 6 april 2006 @ 09:13:42 #126
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36698703
Zie je maar weer dat ik de beste kijk op deze reeks heb.
A.M.A.B
pi_36700055
quote:
Op donderdag 6 april 2006 09:13 schreef Cart_man het volgende:
Zie je maar weer dat ik de beste kijk op deze reeks heb.
ik zie duidelijk nog een vaarwel Ace quote
Hadden jullie gezien dat Taylor klaar stond om flink te klappen

Oh en nog dit even natuurlijk

[ Bericht 16% gewijzigd door AlohaXa op 06-04-2006 10:23:26 ]
  donderdag 6 april 2006 @ 10:41:13 #128
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36700765
quote:
Op donderdag 6 april 2006 10:15 schreef AlohaXa het volgende:

[..]

ik zie duidelijk nog een vaarwel Ace quote
Doelde meer op wat het meerendeel van de liedjes vonden en wat ik er van vond.
A.M.A.B
pi_36702863
Ik ben zwaar in shock. .
pi_36703150

Wauw zeg. Jeetje.Vooral de bottom 3 ook
pi_36705122
Wat een grafuitslag !
  donderdag 6 april 2006 @ 13:32:29 #132
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_36705985
Wtf? Serieus, wtf?
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  donderdag 6 april 2006 @ 14:08:40 #133
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36707176
pi_36707966
SPOILER
pi_36708640
SPOILER
SPOILER
  donderdag 6 april 2006 @ 18:07:12 #136
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36714744
Dat repetitiefilmje met Queen zag er tof uit!
pi_36718688

Screw you, America!

pi_36718737
Ik erger me kapot aan Abdul
pi_36719197
Trouwens, zou die homo-opmerking er dan toch mee te maken hebben?
  donderdag 6 april 2006 @ 21:38:35 #140
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_36721841
Ik denk wat Mandisa tegenzat is dat ze de ene keer een Gospel liedje kiest waarbij ze God en Jezus prees (21st Century geloof ik), en met Country gaat ze ineens een liedje zingen over wat voor lekker sexy lichaam ze heeft, orgineel van Shania Twain. Ik kan me voorstellen dat je daardoor een hoop stemmen verliest...

En inderdaad, Paula Abdul is een rotwijf. Simon Cowell heeft trouwens ook altijd gelijk als ie op het laatst een keuzen moet maken tussen de twee. Hij wijst altijd de goeie aan, en ook deze keer had ie weer gelijk.

Volgende week Queen! Ik ben benieuwd of iemand de Bohemian Rhapsody aandurft....
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_36722164
Hij heeft idd vaak gelijk, maar ik weet nog hoe blij ik was toen Giddeon eruit was. Dit weet ik nog goed omdat Simon dacht dat hij er in zou blijven
  ESF Reporter vrijdag 7 april 2006 @ 07:23:04 #142
87554 Cee
Welluk?
pi_36729124
Ik ben niet verrast door de uitslag. Ze had er voor mijn part nog wel een paar weken in mogen zitten (en Paris, Ace en vooral Kellie weg). Toen bekend werd gemaakt dat Mandisa er uit vloog, lieten ze de andere kandidaten op de bank zien en Taylor stond op 't punt te klappen en toen zag je hem denken 'oh wacht, is niet netjes!'
pi_36730542
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 07:23 schreef Cee het volgende:
Ik ben niet verrast door de uitslag. Ze had er voor mijn part nog wel een paar weken in mogen zitten (en Paris, Ace en vooral Kellie weg). Toen bekend werd gemaakt dat Mandisa er uit vloog, lieten ze de andere kandidaten op de bank zien en Taylor stond op 't punt te klappen en toen zag je hem denken 'oh wacht, is niet netjes!'
Taylor
pi_36731702
Ik denk dat het groepje Chris - Taylor - Kellie de top 3 was. Waarom is Kellie zó populair?
pi_36731843
Omdat Kellie leuk is
pi_36732146
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 10:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Omdat Kellie leuk is
Kellie is helemaal niet leuk joh.... ik vind haar soms echt lelijk
pi_36732226
Bij de resultshow zag ze er leuk uit, met dat staartje.
pi_36732895
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 10:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bij de resultshow zag ze er leuk uit, met dat staartje.
dat zal best, maar als ze haar haar los heb, dan heeft ze echt een grafkop... en die bekken die ze soms trekt.... Katharine... dat is pas een mooi meisje
  vrijdag 7 april 2006 @ 17:22:04 #149
131678 Funkytrip
Funky Vidi Vici!
pi_36744133
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:13 schreef charmed_angel het volgende:
dat zal best, maar als ze haar haar los heb, dan heeft ze echt een grafkop... en die bekken die ze soms trekt.... Katharine... dat is pas een mooi meisje
Ja maar Kat heeft weer zo'n afgrijselijke jankstem. Dan klinkt het mooi, maar in plaats dat ze gewoon met volle zangstem wil uithalen komt er ineens zo'n onbegrijpelijke octaafovergang met een keelklank

Ze moet een truuk uithalen om hoog te kunnen zingen en ik vind dat voor geen meter klinken.
Nu met gitaar!
pi_36744416
Ik zou ze geen van beiden uit m'n bed schoppen

In ieder geval is nog helemaal niet duidelijk wie American Idol gaat winnen. het zijn (met uitzondering) allemaal potentiele winnaars:
  vrijdag 7 april 2006 @ 18:19:38 #151
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36745896

pi_36746179
Mandisa breaks her silence
A day after getting booted from American Idol, Mandisa talks exclusively to The Advocate about the gay controversy that may have done her in and explains why you'll never see her belting at the White Party.

By Neal Broverman

An Advocate.com exclusive posted, April 6, 2006

American Idol

Wednesday night was your last night on American Idol. What are your feelings? You must be upset.
I was. I was shocked, and I wasn't ready to go. In hindsight, I look back on it now and it was my time. You can't go wrong with who they've got left. It's going to be a great season this year.

There's been controversy about your comments on the Idol Web site and your appreciation for antigay writer and lecturer Beth Moore. Some took it as an endorsement of the "ex-gay" movement. What do you say to people who were turned off by that?
I just heard about that a couple of days ago. It broke my heart. I live my life by the value system that you treat others the way you want to be treated. I let love be my guide. I absolutely hate no one. When I heard that I was really upset.

Is there a conflict between being religious and being gay?
I know my value system, based on that, that on the word [of the Bible], that it does speak of that. I do know I have no place to judge anybody. I know that at the end of time we all face the judge and his name is not going to be Mandisa, so I cannot place any judgment on anyone.

Would you be comfortable performing or singing at a gay event?
I would not, no.

Would it conflict with your religious beliefs?
Based on what I believe, I'm not an advocate for [being gay], so it's nothing I would take part in.

Do you think that feeling contributed—along with your Web site profile—to some people not voting for you?
It's possible. Honestly, I'm not sure. I've heard a lot of different theories about what could have happened, and all of 'em sound pretty decent to me. So I just know I did my best and I tried to live my life in public the way I do in my personal life. You know, it was just my time and it could have contributed.

Would you change anything if you had the choice?
I wouldn't. I don't have any regrets. It's been an amazing ride for me. I have enjoyed every second, every minute of it. So I am not looking back on it. I enjoyed myself so much, I wouldn't want to change a thing.

Before you sang the Mary, Mary gospel song “Wanna Praise You,” you mentioned that people's various addictions and lifestyles are not as strong as God. Were you speaking of gay people?
No, no. That song was a very personal testimony for me. I've been dealing with an addiction to food for most of my life. I've been living in a lifestyle of pure indulgence, giving in to every single desire that I've had as far as what I've put into my body. So when I was speaking that, I was strictly speaking of how the Lord has helped me to overcome my personal struggle and I was just saying if God can do it for me—and a lot of other people face many different things out there—I was trying to be a testimony that he can do it for anybody.

Do you think gay people can turn straight?
I don't really know. I honestly don't know much about it. I wouldn't be very knowledgeable to speak on that subject.

What are your future plans?
Not sure. There's a lot of possibilities that have opened up for me. So I'm just looking forward to seeing what is next and can't wait to see what's in store.

Thank you, Mandisa. Good luck.
Thank you.

Nou, dat valt dus allemaal wel mee. .

Ik mis Mandisa. .
  vrijdag 7 april 2006 @ 18:32:33 #153
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36746200
ze zou "Who Wants To Live Forever doen"
  vrijdag 7 april 2006 @ 19:14:43 #154
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_36747247
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 18:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ze zou "Who Wants To Live Forever doen"
Dat is dan weer een mooie meevaller!
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_36753987
Mandisa heeft een Gucci tasje gewonnen bij jay leno

deze
  vrijdag 7 april 2006 @ 23:30:13 #156
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36754465
Ik sla volgende week over denk ik. Als ik ergens een bloedhekel aan heb, dan is het Queen wel.
A.M.A.B
  vrijdag 7 april 2006 @ 23:32:40 #157
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_36754512
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 10:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Omdat Kellie leuk is
Het enige wat Kellie heeft is een leuk koppie. Verder vind ik het maar een erg vervelend kind dat duidelijk nog niet veel van de wereld heeft gezien....
-
  vrijdag 7 april 2006 @ 23:33:44 #158
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_36754534
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 23:30 schreef Cart_man het volgende:
Ik sla volgende week over denk ik. Als ik ergens een bloedhekel aan heb, dan is het Queen wel.
Neeee Queen is fantastisch! Ik kijk er al naar uit!

Ik vraag me af of iemand genoeg lef heeft om de Bohemian Rhapsody te doen....

Mischien Taylor?
-
  zaterdag 8 april 2006 @ 17:10:57 #159
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36769458
According to Extra, one of the contestants will attempt to sing "Bohemian Rhapsody."
Simon's reaction to this news: "Well, I am dying to know who's going to sing that one," Simon said. "Because it will make you or break you."
  ESF Reporter zaterdag 8 april 2006 @ 17:33:36 #160
87554 Cee
Welluk?
pi_36770111
Zal overduidelijk Chris wel zijn.
"Love of my life" zou ik wel iets voor Katherine vinden. Elliott moet iets up-tempo gaan doen, iets opvallends, zodat hij wat stemmen kan gaan verzamelen.
Kellie moet vooral haar mond houden.
pi_36782797
mandisa
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
pi_36782809
Ik zie Taylor Bohemian Rhapsody wel doen.
pi_36783273
quote:
Op zondag 9 april 2006 01:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zie Taylor Bohemian Rhapsody wel doen.
Bohemian Rhapsody hoe niet altijd upbeat te zijn. Ik had laatst een acoutische versie gehoord van een coverband met een vrouwelijke lead. Ze hadden er echt iets sensueels van gemaakt. Ik hoop dat Katerine zoiets ga proberen met een nootje hoger en het liefst niet in het liedje gaat knippen voor de "rock" elementen.

aan de andere kant... ace voelt ook wel aan dat hij niet de favoriet is, dus misschien gaat hij wel voor de shotgun....
  maandag 10 april 2006 @ 14:00:08 #164
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36821242
Roddelrondje van t web:
Taylor Hicks - Crazy Little Thing Called Love
Chris Daughtry - We Will Rock You/We are the Champions
Bucky Covington - Another One Bites the Dust
Ace Young - Bohemian Rhapsody
Elliot Yamin - Somebody to Love
pi_36824075
Ace denkt natuurlijk: "Ha, mooi, kan ik mijn 'prachtige' falsetto veel inzetten met Queen!"

Mooi niet. .
pi_36825719
Die American Idol Extra episodes, is dat het 'opnemen' en kijken waard?
pi_36826113
Ik vind daar persoonlijk heel weinig aan.
  maandag 10 april 2006 @ 16:34:05 #168
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36826423
quote:
Op maandag 10 april 2006 16:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die American Idol Extra episodes, is dat het 'opnemen' en kijken waard?
Niet doen. Was bij de eerste minuut al afgehaakt.
A.M.A.B
  ESF Reporter dinsdag 11 april 2006 @ 07:18:40 #169
87554 Cee
Welluk?
pi_36846029
Van USA Today:
quote:
*Ace Young, We Will Rock You: "I urbanized the verses a little, just by riding on (the notes). I put a little R&B soul on it. When we were done, they said, 'That sounds like a record.' "

•Bucky Covington, Fat Bottomed Girls: "Yes, we all love the fat-bottomed girls."

•Chris Daughtry, Innuendo: "It's a relatively unknown song. It just had a mixture of a dark feel and a positive message. And I just found out they've never performed this live."

•Elliott Yamin, Somebody to Love: "I was drawn to the passionate emotion of the song. I heard a lot of soul in it."

•Katharine McPhee, Who Wants to Live Forever: "How could (this) not be fun? We're working with so many different legends."

•Kellie Pickler, Bohemian Rhapsody: "We only have 1 minute and 30 seconds, and the song is really long. Having to cut so many pieces is really hard to memorize, because I'm not singing the song as it's originally played."

•Paris Bennett, The Show Must Go On: "Being with the band was a big experience to me, never being with a rock band before. I was able to pick a song that fits me, that's still rocky."

•Taylor Hicks, Crazy Little Thing Called Love: "You listen to a Queen song, it's really melodic and very powerful, and the dynamics (are) really cool."
  dinsdag 11 april 2006 @ 08:46:51 #170
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_36846622
OMG! Kellie en de Bohemian Rhapsody; ik ben benieuwd!
pi_36847425
Kellie

Taylor heeft een goede keuze gemaakt
pi_36847702
Whaha Ace, wat een loser. Ben eens een keertje origineel jongen!
Buckyhmm niet een slechte keuze voor hem. "Lekker" ruig...
Elliot. Om queen te overtreffen moet je echt een belachelijk goede zanger zijn. Ik ben bang dat hij net die vibe niet mee heeft. Maar hij kan wel zingen dus kom op Elliot.
Katherine. Niet mijn favoriete nummer van queen, maar ik verwacht kippevel.
Kelly ... Ik hoop niet dat ze het scarabush stukje als uitsmijter heeft gekozen
Paris mwah, ze zal het wel goed doen, maar ik hoop stiekem dat ze slecht en saai zal zijn.
Taylor, prima keuze. Saaier en meer down dan vorige keer kan het nooit zijn
  dinsdag 11 april 2006 @ 10:23:57 #173
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36848382
Ter verduidelijking:
Deze lijst is gebaseerd op een vroege repetitie met Queen.
Er word meestal nog van alles omgegooid. Taylor schijnt namelijk toch iets anders te zingen en Ace doet volgens bronnen de Bohemian Rhapsody.
pi_36848509
Is Queen vanavond ook de band, of is het de gewone band?
  dinsdag 11 april 2006 @ 10:31:22 #175
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36848532
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 10:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Is Queen vanavond ook de band, of is het de gewone band?
de gewone band volgens mij.
Morgen zijn ze er wel bij , dacht ik.
pi_36848729
Oeh misschien krijgen we dan een queen-medley
  dinsdag 11 april 2006 @ 10:41:06 #177
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36848772
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 10:39 schreef AlohaXa het volgende:
Oeh misschien krijgen we dan een queen-medley
Die was al zeker
  dinsdag 11 april 2006 @ 19:05:19 #178
131678 Funkytrip
Funky Vidi Vici!
pi_36863377
Show must go on van Paris? Ze heeft geen idee hoeveel energie en emotie Freddy in dat lied stopte. Hoe kan een 16 jarig mutsje nou zo'n lied zingen

Zowiezo volg ik het niet meer sinds Mandisa er uit is. Ik hoopte elke keer op een subliem gezongen lied en zij was de enige met de vocals in huis. Helaas
Nu met gitaar!
  dinsdag 11 april 2006 @ 19:06:57 #179
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36863421
Taylor wou eerst We Are The Champions doen maar dat schijnt nu het groepsnummer te worden.
  dinsdag 11 april 2006 @ 19:16:41 #180
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36863746
Carrie won gister:
Female Video of the Year
Breakthrough Video of the Your
bij de CountryMusicTv Music Awards
pi_36864044
Uh, CountryMusicTv ? Wat is dat?
  dinsdag 11 april 2006 @ 19:26:13 #182
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36864086
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 19:24 schreef Sneeze het volgende:
Uh, CountryMusicTv ? Wat is dat?
CMT : het grootste Country kanaal in Amerika
pi_36864166
Country?

pi_36866427
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 19:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Carrie won gister:
Female Video of the Year
Breakthrough Video of the Your
bij de CountryMusicTv Music Awards
mwah de enige echte american idol ster is nog altijd kelly clarkson
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:39:32 #185
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36868972
http://hollywoodrecords.go.com/Queen/americanidol/

Kellie Pickler - Bohemian Rhapsody
Bucky Covington - Fat Bottom Girls
Ace Young - We Will Rock You
Taylor Hicks - We Are The Champions
Paris Bennett - The Show Must Go On
Katharine McPhee - Don't Stop Me Now
Chris Daughtry - Innuendo
Elliott Yamin - Somebody To Love
  ESF Reporter dinsdag 11 april 2006 @ 22:03:52 #186
87554 Cee
Welluk?
pi_36869955
Elliott gaat mijn favoriete nummer aller tijden doen.
  dinsdag 11 april 2006 @ 22:40:02 #187
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36871420
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://hollywoodrecords.go.com/Queen/americanidol/

Kellie Pickler - Bohemian Rhapsody
Bucky Covington - Fat Bottom Girls
Ace Young - We Will Rock You
Taylor Hicks - We Are The Champions
Paris Bennett - The Show Must Go On
Katharine McPhee - Don't Stop Me Now
Chris Daughtry - Innuendo
Elliott Yamin - Somebody To Love
Ja, wat is het nou. Hetgeen wat onder de link staat of het dikgedrukte? Doet Taylor het dikgedrukte, dan mag hij doodvallen.
A.M.A.B
  dinsdag 11 april 2006 @ 22:41:37 #188
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36871486
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 22:40 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ja, wat is het nou. Hetgeen wat onder de link staat of het dikgedrukte? Doet Taylor het dikgedrukte, dan mag hij doodvallen.

Het lijstje wat onder de link staat, stond net dus nog op die site!
  dinsdag 11 april 2006 @ 23:09:39 #189
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_36872519
Ik zou Don't Stop Me Now leuker vinden dan Who Wants To Live Forever voor Katharine.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  woensdag 12 april 2006 @ 02:33:40 #190
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36876959
MP3tjes:
Bucky: redelijk.
Ace: Auw, Auw, Auw, Auw, Auw
Chris: Jammer, Chris stelt teleur, het trilt te veel.
Katherine: WOW! Jesus, die uithalen Weet niet of Amerika t wel waardeert...
Kelly: Wow, ze doet t gewoon nog beter dan verwacht Geen Constantine,en wat valse dingetjes en t snauwe doet me weinig.
Elliott: Wel/niet/wel/niet Ik moet het zien om hier echt over te kunnen oordelen.
Paris: Wat stoer gezongen, 1 bum note maar woei
Taylor: nailt t zonder moeite..pff kat in t bakkie Lekker die rauwe noten eindelijk eens

dit was Ace z'n laatste show

[ Bericht 35% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 12-04-2006 03:02:12 ]
  woensdag 12 april 2006 @ 03:21:42 #191
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36877184
En dit was dus live met Amerika mee luisteren incl 10 minuten mp3omzet vertraging.. wat erg dat ik nog wakker ben
  woensdag 12 april 2006 @ 07:20:33 #192
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_36877639
Oeps!

En als je dus drie programma's tegelijk ingeprogrammeerd hebt en maar twee tuners in je DVR hebt, dan gaat ie keuzes zitten maken.... Geen American Idol opgenomen dus.

Dat wordt downloaden!

nu moet ik alleen nog even uitzoeken waar.....
-
  woensdag 12 april 2006 @ 10:30:11 #193
131678 Funkytrip
Funky Vidi Vici!
pi_36880142
De American Idol boards heeft een recap forum. De beste en leukste recap wordt altijd gegeven door deze persoon:

http://myidol.americanidol.com/boards/topic.aspx?tid=190686
Nu met gitaar!
pi_36882080
quote:
Paula compares her to Constantine, natch

[edit]
Hmm net gekeken... vond het een beetje tegenvallen eigenlijk

[ Bericht 30% gewijzigd door AlohaXa op 12-04-2006 15:38:43 ]
pi_36890201
quote:
Op woensdag 12 april 2006 10:30 schreef Funkytrip het volgende:
De American Idol boards heeft een recap forum. De beste en leukste recap wordt altijd gegeven door deze persoon:

http://myidol.americanidol.com/boards/topic.aspx?tid=190686
Leukste misschien, maar de BESTE review is, zonder twijfel, toch echt van deze gast:
http://myidol.idolonfox.com/Boards/topic.aspx?tid=193884&lastpage=1#post693462
  woensdag 12 april 2006 @ 16:10:53 #196
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36890576
ik hou van Ryan's voorspelbaarheid qua tekst. this is AAAAAmerIIIcan Idol

Die mascara bij Ace

[ Bericht 41% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 12-04-2006 16:26:17 ]
  woensdag 12 april 2006 @ 16:51:52 #197
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36891980
Geweldig hoe Ace die vraag van Ryan over het filmpje negeert!
WTF dacht Kellie met die rockact?

Dit is echt de grote op je bek gaan show qua zang, performance en styling haha

Kellie: I don't have an accent
Jesus wat is ze toch dom

Chris ziet eruit als een nicht uit de iT !

[ Bericht 24% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 12-04-2006 17:03:16 ]
  woensdag 12 april 2006 @ 17:27:35 #198
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36893160
Paris Wat zag ze er anders uit
  woensdag 12 april 2006 @ 18:10:26 #199
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36894256
Bucky: Heb toch wel moeite om hem te verstaan. Is net alsof ik mezelf hoor praten. Leuke performance, dat wel.
Ace: Pfff, is niks en wordt niks. Nu gaat hij eruit, moet wel.
Kellie: Wat zag die eruit? Was wel aardig, niet geweldig.
Chris: Teveel geschreeuw. Wordt met de week slechter...
Katherine: Ke-ris-tus, dat leek echt nergens naar. Jammer, dat ze op het laatst nog voor een ander nummer koos. Ze durft blijkbaar niet echt los te gaan op het podium...
Elliot: Ja, dat deed hij wel aardig.
Taylor: Best moeilijk, iets omver schoppen. Was goed. Swingt gewoon, kan van de rest niet gezegd worden.
Paris: Wel goed, af en toe een beetje vals.

Top 3: Taylor, Paris en Elliot
Bottom 3: Ace, Katherine, Bucky.
A.M.A.B
  ESF Reporter woensdag 12 april 2006 @ 19:29:51 #200
87554 Cee
Welluk?
pi_36896536
Heb voornamelijk mp3's gehoord, Chris en Elliott en Taylor klonken goed. Kellie was verschrikkelijk en moet w.e.g. Paris was ook niet om aan te horen. Dat geforceerde, 'ik-ben-al-16-jaar-verkouden' stemmetje met dat verwrongen rare accent, ik vind 't niks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')