Hmmmmm wie zal dàt dan zijnquote:Op maandag 3 april 2006 20:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
"Songs of the Past American Idols" as a theme is a rumor that's been floating around on the message boards. According to "informant" it includes songs from the CDs of the following Idols: Kelly Clarkson, Clay Aiken, Fantasia, Ruben Studdard, Diana DeGarmo, Carrie Underwood, Bo Bice, Josh Gracin, Kim Locke, and Justin Guarini. According to "Informant" they will use "a lot of different arrangements, like maybe a rock version of 'A Moment Like This'"
quote:Op maandag 3 april 2006 22:32 schreef Cee het volgende:
Goh, en wie zal toch in hemelsnaam een Carrie Underwood-liedje willen gaan zingen? Hmmm, denk denk denk....
Kenny Rogers, jeeeuj, party.quote:Op maandag 3 april 2006 23:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
American music legend Kenny Rogers will perform live on the AMERICAN IDOL results show Wednesday, April 5
Laat me raden. 2 nummers die er geheid in voorkomen: "We've Got Tonight", "Islands In The Stream"quote:Op maandag 3 april 2006 23:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
American music legend Kenny Rogers will perform live on the AMERICAN IDOL results show Wednesday, April 5
Vast homoquote:Op woensdag 5 april 2006 15:58 schreef Cee het volgende:
Mandisa en horizontale strepen.De stylist moet haar echt haten!
Die Maik de Boer heeft toch weer snel een nieuwe hobby gevonden na z'n avontuurtje bij Dancing with the Stars.quote:
Ja die was slécht gekleed zeg, tering. Jammer want d'r kop blijft er elke week leuk uitzien. Paris was ook al zo'n ramp qua styling (hoewel dat nogal usual is bij haar). Dat corsetachtige ding benadrukte hoe weinig borst en hoeveel buik ze heeftquote:Op woensdag 5 april 2006 15:58 schreef Cee het volgende:
Mandisa en horizontale strepen.De stylist moet haar echt haten!
quote:Orange County resident and American Idol finalist Lisa Tucker will guest-star on The O.C. Thursday, April 27 (9:00-10:00 PM ET/PT) on FOX. In the episode, Tucker returns to Orange County just in time to attend Harbor School’s Senior Prom. Tucker begins production the week of April 10 on “The Party Favor” episode of The O.C. Tucker is currently a senior at Kennedy High School in Orange County, California and was voted off last week on the March 29 Idol results show.
hehe yeah. Laatst was simon eerst by jay leno. Toen gingen ze speculeren over ryans sexuele geaardheid. Een paar dagen later was Ryan bij jay, gingen ze het over simon hebben (en over ryans gay issue natuurlijk).quote:Op donderdag 6 april 2006 00:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh, en die bitchfights tussen Ryan en Simon worden met de week grappiger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Seiruu op 06-04-2006 03:55:04 ]
quote:Op donderdag 6 april 2006 01:52 schreef Seiruu het volgende:
Ugh. Taylor Hicks Soul Patrol thread door die idiote mods gedelete omdat er een paar trolls in zaten die het voor iedereen zaten te verpesten.
Thread van + 130.000 posts en over een miljoen views gewoon weg. Wat een klootzakken :/
Bottom 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2006 08:16:12 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GROTE verassing!! Had ik niet verwacht!
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
ik zie duidelijk nog een vaarwel Ace quotequote:Op donderdag 6 april 2006 09:13 schreef Cart_man het volgende:
Zie je maar weer dat ik de beste kijk op deze reeks heb.
Doelde meer op wat het meerendeel van de liedjes vonden en wat ik er van vond.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:15 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
ik zie duidelijk nog een vaarwel Ace quote
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Taylorquote:Op vrijdag 7 april 2006 07:23 schreef Cee het volgende:
Ik ben niet verrast door de uitslag. Ze had er voor mijn part nog wel een paar weken in mogen zitten (en Paris, Ace en vooral Kellie weg). Toen bekend werd gemaakt dat Mandisa er uit vloog, lieten ze de andere kandidaten op de bank zien en Taylor stond op 't punt te klappen en toen zag je hem denken 'oh wacht, is niet netjes!'
dat zal best, maar als ze haar haar los heb, dan heeft ze echt een grafkop... en die bekken die ze soms trekt.... Katharine... dat is pas een mooi meisjequote:Op vrijdag 7 april 2006 10:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bij de resultshow zag ze er leuk uit, met dat staartje.
Ja maar Kat heeft weer zo'n afgrijselijke jankstem. Dan klinkt het mooi, maar in plaats dat ze gewoon met volle zangstem wil uithalen komt er ineens zo'n onbegrijpelijke octaafovergang met een keelklankquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:13 schreef charmed_angel het volgende:
dat zal best, maar als ze haar haar los heb, dan heeft ze echt een grafkop... en die bekken die ze soms trekt.... Katharine... dat is pas een mooi meisje
Dat is dan weer een mooie meevaller!quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ze zou "Who Wants To Live Forever doen"
Het enige wat Kellie heeft is een leuk koppie. Verder vind ik het maar een erg vervelend kind dat duidelijk nog niet veel van de wereld heeft gezien....quote:
Neeee Queen is fantastisch! Ik kijk er al naar uit!quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:30 schreef Cart_man het volgende:
Ik sla volgende week over denk ik. Als ik ergens een bloedhekel aan heb, dan is het Queen wel.
Bohemian Rhapsody hoe niet altijd upbeat te zijn. Ik had laatst een acoutische versie gehoord van een coverband met een vrouwelijke lead. Ze hadden er echt iets sensueels van gemaakt. Ik hoop dat Katerine zoiets ga proberen met een nootje hoger en het liefst niet in het liedje gaat knippen voor de "rock" elementen.quote:Op zondag 9 april 2006 01:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zie Taylor Bohemian Rhapsody wel doen.
Niet doen. Was bij de eerste minuut al afgehaakt.quote:Op maandag 10 april 2006 16:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die American Idol Extra episodes, is dat het 'opnemen' en kijken waard?
quote:*Ace Young, We Will Rock You: "I urbanized the verses a little, just by riding on (the notes). I put a little R&B soul on it. When we were done, they said, 'That sounds like a record.' "
•Bucky Covington, Fat Bottomed Girls: "Yes, we all love the fat-bottomed girls."
•Chris Daughtry, Innuendo: "It's a relatively unknown song. It just had a mixture of a dark feel and a positive message. And I just found out they've never performed this live."
•Elliott Yamin, Somebody to Love: "I was drawn to the passionate emotion of the song. I heard a lot of soul in it."
•Katharine McPhee, Who Wants to Live Forever: "How could (this) not be fun? We're working with so many different legends."
•Kellie Pickler, Bohemian Rhapsody: "We only have 1 minute and 30 seconds, and the song is really long. Having to cut so many pieces is really hard to memorize, because I'm not singing the song as it's originally played."
•Paris Bennett, The Show Must Go On: "Being with the band was a big experience to me, never being with a rock band before. I was able to pick a song that fits me, that's still rocky."
•Taylor Hicks, Crazy Little Thing Called Love: "You listen to a Queen song, it's really melodic and very powerful, and the dynamics (are) really cool."
de gewone band volgens mij.quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Is Queen vanavond ook de band, of is het de gewone band?
Die was al zekerquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:39 schreef AlohaXa het volgende:
Oeh misschien krijgen we dan een queen-medley![]()
CMT : het grootste Country kanaal in Amerikaquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:24 schreef Sneeze het volgende:
Uh, CountryMusicTv ? Wat is dat?
mwah de enige echte american idol ster is nog altijd kelly clarksonquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Carrie won gister:
Female Video of the Year
Breakthrough Video of the Your
bij de CountryMusicTv Music Awards
Ja, wat is het nou. Hetgeen wat onder de link staat of het dikgedrukte? Doet Taylor het dikgedrukte, dan mag hij doodvallen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://hollywoodrecords.go.com/Queen/americanidol/
Kellie Pickler - Bohemian Rhapsody
Bucky Covington - Fat Bottom Girls
Ace Young - We Will Rock You
Taylor Hicks - We Are The Champions
Paris Bennett - The Show Must Go On
Katharine McPhee - Don't Stop Me Now
Chris Daughtry - Innuendo
Elliott Yamin - Somebody To Love
quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:40 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ja, wat is het nou. Hetgeen wat onder de link staat of het dikgedrukte? Doet Taylor het dikgedrukte, dan mag hij doodvallen.
quote:Paula compares her to Constantine, natch
Leukste misschien, maar de BESTE review is, zonder twijfel, toch echt van deze gast:quote:Op woensdag 12 april 2006 10:30 schreef Funkytrip het volgende:
De American Idol boards heeft een recap forum. De beste en leukste recap wordt altijd gegeven door deze persoon:
http://myidol.americanidol.com/boards/topic.aspx?tid=190686
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |