Daarna kun je dan als het goed is IE6 weer installeren vanaf de microsoft website: IE6quote:-verwijder de registry keys
-in c:/document&settings/jouwprofiel/application data/microsoft en in c:/document&settings/jouwprofiel/local settings/application data staat een folder van IE die moet je ook verwijderen
- c:/program files/internet explorer moet je ook verwijderen
Je bedoelt hiermee de map C:/windows/$NtUninstallie7bet2p$\spuninst\spuninst.exe ?quote:Helaas is het zo, dat het er niet tussen staat, want ik heb het uninstall bestand/map wat in de XP map zit (wat verborgen is) niet meer...
Bedankt voor je reactie... Ik zal het eens proberen!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:26 schreef tsjsieb het volgende:
Kijk ook even of hij niet bij Windows onderdelen toevoegen / verwijderen staat.
[..]
Je bedoelt hiermee de map C:/windows/$NtUninstallie7bet2p$\spuninst\spuninst.exe ?
Dank je, even dat proberen, want ben einde te raad, krijg niets meer geinstalleerd... pff...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:57 schreef tsjsieb het volgende:
Heel misschien kan dit programma nog iets voor je betekenen, maar garanderen of dit zal gaan helpen kan ik zeker niet en het gebruik is natuurlijk op eigen risico!!
http://windowsxp.mvps.org/IEFIX.htm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |