abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 maart 2006 @ 00:30:11 #1
116613 NX
mixin...
pi_36316186
Dames en heren,

ik kom er niet uit, ik wil de nieuwe beta 2 preview (die op 20maart beschikbaar is gesteld) installeren, maar voordat ik dit kan doen, moet ik de eerste beta 2 preview (die rond 31januari is vrijgegeven) verwijderen...

Volgens Microsoft moet ik dit in "Add/Remove Programs" doen:

* If you're running a version of the Internet Explorer 7 Beta 2 Preview, follow these uninstall steps prior to downloading the latest version:
Click your Start button, then go to Control Panel
Go to Add/Remove programs
Go to Change/Remove programs and make sure "Show updates" is checked in the upper-right side of the screen
Scroll down on the list and highlight "Internet Explorer 7 Beta 2 Preview"
Click "Remove" to uninstall the previous version of Internet Explorer 7
Reboot your PC and return to this download page to begin downloading the Internet Explorer 7 Beta 2 Preview – released on March 20th

Helaas is het zo, dat het er niet tussen staat, want ik heb het uninstall bestand/map wat in de XP map zit (wat verborgen is) niet meer...

Hier door kan ik IE beta 2 preview niet deinstalleren en via remove windows components verwijderd ie alleen maar de IE 6 (wat na installatie van IE 7 eigenlijk wordt uitgeschakeld)...

Dus internet explorer 7 heb ik nog steeds op me systeem, en niet te verwijderen, eerste beta preview opnieuw installeren werkt helas ook niet, daar krijg ik ook de melding dat ik ie 7 eerst moet verwijderen...

Iemand enig idee hoe ik IE 7 beta 2 preview kan verwijderen/deinstalleren? Dank u!

// EDIT - PIC

[ Bericht 1% gewijzigd door NX op 24-03-2006 14:03:46 ]
  vrijdag 24 maart 2006 @ 09:26:59 #2
111578 tsjsieb
but not cheap...
pi_36319641
Wat je kunt proberen is zoveel mogelijk handmatig IE7 Te verwijderen door:
quote:
-verwijder de registry keys
-in c:/document&settings/jouwprofiel/application data/microsoft en in c:/document&settings/jouwprofiel/local settings/application data staat een folder van IE die moet je ook verwijderen
- c:/program files/internet explorer moet je ook verwijderen
Daarna kun je dan als het goed is IE6 weer installeren vanaf de microsoft website: IE6

Een andere optie is terug te gaan naar een herstelpunt voor de instalatie van IE7, maar dat hangt er natuurlijk vanaf of je in die tussentijd geen veranderingen gemaakt heb je niet terug mag draaien / opnieuw kan toepassen.

Kijk ook even of hij niet bij Windows onderdelen toevoegen / verwijderen staat.
quote:
Helaas is het zo, dat het er niet tussen staat, want ik heb het uninstall bestand/map wat in de XP map zit (wat verborgen is) niet meer...
Je bedoelt hiermee de map C:/windows/$NtUninstallie7bet2p$\spuninst\spuninst.exe ?

[ Bericht 5% gewijzigd door tsjsieb op 24-03-2006 09:32:54 ]
  vrijdag 24 maart 2006 @ 12:22:42 #3
116613 NX
mixin...
pi_36324247
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 09:26 schreef tsjsieb het volgende:
Kijk ook even of hij niet bij Windows onderdelen toevoegen / verwijderen staat.
[..]

Je bedoelt hiermee de map C:/windows/$NtUninstallie7bet2p$\spuninst\spuninst.exe ?
Bedankt voor je reactie... Ik zal het eens proberen!

Ja dat klopt, het is de uninstall map van IE die dus in de Windows map staat... Die heb ik niet meer, helaas...
  vrijdag 24 maart 2006 @ 12:38:15 #4
116613 NX
mixin...
pi_36324775
Ok heb alles verwijderd en met CCLEANER alle foute registers verwijderd...

Kreeg melding van XP dat er bestanden waren verloren gegaan en dat ik deze moest herstellen, nou heb wel een (legale) XP SP1 cd, maar geen SP2, daar vroeg die ook om..

In ieder geval via FireFox setup bestand van IE6 gedownload, en voila, hij doet het NIET!

Setup stopte ermee na dat het gemeld had dat er een nieuwe internet explorer is bevonden op me systeem...

// EDIT
Ok, nu met www.regcleaner.com effe registry langs gelopen, en bleek er meer verkeerde registry entries te zijn dan dat ik dacht... alles verwijderd maar nu wordt Internet Explorer 6 NIET geinstalleerd, wel 7... vreemd

IE6

// EDIT 2
Internet Explorer 7 wordt toch niet geinstalleerd...

[ Bericht 7% gewijzigd door NX op 24-03-2006 13:09:34 ]
  vrijdag 24 maart 2006 @ 12:57:58 #5
111578 tsjsieb
but not cheap...
pi_36325429
Heel misschien kan dit programma nog iets voor je betekenen, maar garanderen of dit zal gaan helpen kan ik zeker niet en het gebruik is natuurlijk op eigen risico!!

http://windowsxp.mvps.org/IEFIX.htm
  vrijdag 24 maart 2006 @ 13:20:14 #6
116613 NX
mixin...
pi_36326094
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 12:57 schreef tsjsieb het volgende:
Heel misschien kan dit programma nog iets voor je betekenen, maar garanderen of dit zal gaan helpen kan ik zeker niet en het gebruik is natuurlijk op eigen risico!!

http://windowsxp.mvps.org/IEFIX.htm
Dank je, even dat proberen, want ben einde te raad, krijg niets meer geinstalleerd... pff...

// EDIT
XP SP2 effe opnieuw geinstalleerd... en dat IEFIX gebruikt, dit is het resultaat

Internet explorer is niet opnieuw geinstalleerd, effe rebooten en eens effe kijken of het nu mogelijk is om IE 7 Beta Preview 2 te installeren

[ Bericht 21% gewijzigd door NX op 24-03-2006 13:46:02 ]
  vrijdag 24 maart 2006 @ 15:30:37 #7
116613 NX
mixin...
pi_36330406
Ok... het eind resultaat, IE 6 & 7 (& beta 2 preview 2) niet via de normale wegen kunnen installeren en dankzij IEFIX toch nog IE6 geinstalleerd...

Dan maar een C:\Format C:/q

zondag 26 maart 2006 @ 19:03:44 #8
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_36384437
De volgende/vorige buttons werken ( nog ) verrot. Hij onthoud bijvoorbeeld alleen de website google. Maar de zoekresultaten onthoud die niet. Je moet dus elke keer opnieuw zoeken. Beetje ( heel erg ) irritant.

EDIT: In het verkeerde topic. Dit moest in het andere topic over IE beta 2.

Mjah boeiend.
pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')