RTFM !!!quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:59 schreef BB-King het volgende:
Misschien domme vraag, maar waar volgen jullie deze partij?
http://www.3inabed.com/live-darts-score.htmquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:59 schreef BB-King het volgende:
Misschien domme vraag, maar waar volgen jullie deze partij?
Ja, volgende week zitten we denk ik al in deeltje 5 ofzo. Morgen gaat iedereen natuurlijk vertellen hoe geweldig Barney wel niet was en dat ze het wel wisten.quote:
wow, geweldigquote:
thnx.quote:
Ach, is alweer mooi voor het volgende deelquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:02 schreef DeeBee het volgende:
[..]
voor niets aan die OP zitten werken net om hem goed te krijgen![]()
Handje Barny - Manley ookquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:59 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Fantastisch ook die blijdschap van Manley![]()
Met die trage zomputer van mij duurt dat wel een stief kwartiertjequote:
nietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:04 schreef pekel het volgende:
Wanneer gaat de pot weer verder?
Volgende week donderdagquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:04 schreef pekel het volgende:
alles is afgelopen...bij 7-7 is het een gelijkspelquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:04 schreef pekel het volgende:
inderdaad, was zo binnen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:05 schreef Zug-Chef het volgende:
40 sec was ie binnen hier
Mensen hebben geen problemen met de code, maar met codecs.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:10 schreef Olmo het volgende:
't lijkt moeilijk, maar je hebt het zo gedaan. Op 'free download' drukken, minuutje wachten, code invoeren en downloaden maar.
Krijg gewoon kippenvel
Daar staat ie al. o.a. bij de 1:07.18quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:12 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Mensen hebben geen problemen met de code, maar met codecs.
Filmpje gaat een mooie plek krijgen in mijn sportfilmpjes-collectie.
Jaaa, en ik moet 59 minuten wachten voordat ie binnegehaald wordt. Iemand misschien een mirror?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:10 schreef Olmo het volgende:
't lijkt moeilijk, maar je hebt het zo gedaan. Op 'free download' drukken, minuutje wachten, code invoeren en downloaden maar.
Krijg gewoon kippenvel
Ze moeten allen 2 keer tegen elkaar, een "home" en "away" match. Dit heeft betrekking op wie mag beginnen met de darts. Zo speelt iedereen tegen elkaar een keer met de darts mee en een keer met de darts tegen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:09 schreef Me_Wesley het volgende:
[afbeelding]
Als ik het zo zie, kan raymond alleen op legsaldo winnen?
Dan moet hij de laatste match tegen Colin dus met 3 legs verschil winnen.
Of spelen ze allemaal 2x tegen elkaar?
Hey, AMSTERDAMSE PLOFKOP, je werd ineens stil hè?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:47 schreef ericajax het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()