Dan zijn ze nog ver. 5-17 = 12 aflveringen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:22 schreef CySt het volgende:
[..]
Aflevering 18 is een leaked versie. Ze zenden a.s. maandag aflevering 17 uit in de VS.
Dat ga je niet vol kunnen houdenquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:39 schreef magnifor het volgende:
[..]
Is niet erg. Ik ga de serie gewoon op tv volgen.
Waarom?quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:13 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat ga je niet vol kunnen houden![]()
![]()
![]()
het duurt drie tot vier uur om die tatoe aan te brengenquote:Op zaterdag 8 april 2006 15:28 schreef Coelho het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij elke opnamedag uren bij de schminck afdeling.
Ik hou het vol. Ik blijf het op tv volgen en ga geen nieuwe aflveringen downloaden. Ik download alleen 1 tot 3 omdat ik die gemist heb.quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:22 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Omdat het spannend wordt..duhh
![]()
Hetzelfde hierquote:Op zaterdag 8 april 2006 15:53 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik hou het vol. Ik blijf het op tv volgen en ga geen nieuwe aflveringen downloaden. Ik download alleen 1 tot 3 omdat ik die gemist heb.
Yeahhquote:Op woensdag 12 april 2006 11:51 schreef Christibel het volgende:
![]()
Heerlijk morgen is het alweer !! Mannetje naar de brandweertraining en ik lekker kijken !! Eerst CSI en dan PB
![]()
![]()
Owja CSI wou ik ook nog gaan kijkenquote:Op woensdag 12 april 2006 12:37 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Yeahh, eerst de 2de deel van de CSI-crossover
...Daarna aflevering 5 van Prison Break
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |