hoe?quote:Op maandag 22 mei 2006 12:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mijn neefje (vaderskant) zijn beste vriend is de kleinzoon van mijn oma (moederskant) beste vriendin en is daarbij een achter-achterneefje van mij (ook moederskant). Die twee jongens hadden geen idee dat ik ze beiden onafhankelijk van elkaar kende. Ze zijn dus geen familie van elkaar.
Ok, Bart, mijn neefje aan vaderskant, die zijn beste vriend is Wolter.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:56 schreef freecell het volgende:
[..]
hoe?
Ik ken je goedc en snap er geen hout van
Ongeveer begrepenquote:Op maandag 22 mei 2006 13:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ok, Bart, mijn neefje aan vaderskant, die zijn beste vriend is Wolter.
Wolters oma heet Lenie en is goe bevriend met mijn oma (mijn moeders moeder). Daarnaast ben ik via mijn moeders familie ook nog eens ver verwant aan Wolter. Wij zijn achter-achterneven.
Het is toevallig dat de kleinzoon van mijn oma's beste vriendin de beste vriend is geworden van mijn neef. Ze kenden elkaar in ieder geval niet via mijn familie. Ze zijn onderling niet aan elkaar verwant (ik wel aan hun beiden).
(hetzelfde als dat bijvoorbeeld Immy en Nienke Laan (mijn nicht) elkaars beste vriendinnen zouden zijn.
Goddamn, twee mensen die geen familie van elkaar zijn, die jij allebei kentquote:Op maandag 22 mei 2006 12:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mijn neefje (vaderskant) zijn beste vriend is de kleinzoon van mijn oma (moederskant) beste vriendin en is daarbij een achter-achterneefje van mij (ook moederskant). Die twee jongens hadden geen idee dat ik ze beiden onafhankelijk van elkaar kende. Ze zijn dus geen familie van elkaar.
Ze zijn wél allebei familie van hemquote:Op maandag 22 mei 2006 13:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Goddamn, twee mensen die geen familie van elkaar zijn, die jij allebei kent![]()
![]()
![]()
Hij zegt letterlijk in zijn post van niet, in de laatste zin. En dan nog: een neefje van vaderskant kent het achter-achterneefje van moederskant niet als zodanig maar als zijn beste vriend. Whoohooquote:
Ze zijn beiden familie van mij, maar niet van elkaar. Daarnaast zijn ze elkaars beste vrienden. Punt is. Ik kende Wolter als de kleinzoon van mijn oma's beste vriendin (en verre achterneef). Bart als mijn neef kende ik natuurlijk ook. Ik kwam er later achter dat ze elkaar ook kenden, dat niet alleen. Ze waren elkaars beste vrienden. Vond ik best toevallig.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:03 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hij zegt letterlijk in zijn post van niet, in de laatste zin. En dan nog: een neefje van vaderskant kent het achter-achterneefje van moederskant niet als zodanig maar als zijn beste vriend. Whoohoo![]()
Ik kan me welgeteld 1 achterneef voor de geest halen. Hij heet Adrie en ik heb m 2 of 3 keer gezien. Er zijn misschie 30 achterneven en -nichten in mijn familie, om niet te spreken van het aantal achter-achterneven. Misschien ken ik er ook wel eentje van, zonder het te weten. Gut, wát een toeval![]()
Nou en!? Dat is geen toeval. Toeval is als een echtpaar na de geboorte van een kind met 25 tenen en 6 oogbollen achterkomt dat hun vaders allebei Jean-Claude van Poppelen heten en op 29 februari (het toeval!quote:Op maandag 22 mei 2006 14:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ze zijn beiden familie van mij, maar niet van elkaar. Daarnaast zijn ze elkaars beste vrienden.
29 februari zou nog toevalliger zijn.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:10 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Toeval is als een echtpaar na de geboorte van een kind met 25 tenen en 6 oogbollen achterkomt dat hun vaders allebei Jean-Claude van Poppelen heten en op 28 februari (het toeval!) zijn geboren in Deurne.
Ik zal m ff edittenquote:Op maandag 22 mei 2006 14:38 schreef rameijer het volgende:
[..]
29 februari zou nog toevalliger zijn.
Freak!quote:Op maandag 22 mei 2006 15:30 schreef Marsjaan het volgende:
Herken dit wel:
Aantal jaren geleden zat ik op de bank tv te kijken/huiswerk te maken en mijn broertje schuin naast me, op een meter of 7 a 8 afstand van me achter de computer. Hij kon mij niet zien, want hij zat half met zijn rug naar me toe. Ik was wat aan het tekenen met mijn geodriehoek en opeens gooide ik -zonder na te denken- dat ding naar me toe. Gek genoeg riep ik hem niet of maakte ik geen ander geluid. En terwijl hij naar het beeldscherm bleef kijken (hij kon mij niet zien) heft hij zijn rechterhand op en vangt dat ding, nog steeds zonder te kijken.
Zowel hij als ik zijn er nu, een jaar of 10 later nog steeds verbaasd over....
Tja, de Turken hebben het systeem vast laten lopen door hun massale gestem.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:30 schreef fleur22 het volgende:
Ik verstuurde zaterdag een sms....Lees ik even later even terug wat ik had gstuurd...en zie dan dus ook hoelaat ik hm had verstuurd.....: 02.02.02 uur.![]()
Toen heb je ze levend begraven?quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:12 schreef tanna het volgende:
Met vakantie; aankomen op de plaats van bestemming en binnen een minuut de buren van vier huizen verderop tegenkomen (die vier kinderen onder de zes jaar hadden)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |