abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 april 2006 @ 18:45:27 #151
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_36862753
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 13:21 schreef Bendeleider het volgende:
Ik was laatst alleen op een toilet in een bar.

Zing een liedje wat in mijn hoofd zat en dat zelfde liedje was ook de beltoon van een griet die ik die avond versierd had !!!
Zo toevallig hoeft dat niet te zijn met die top 40 hits en ringtones van tegenwoordig.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  dinsdag 11 april 2006 @ 18:47:22 #152
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_36862808
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 18:45 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Zo toevallig hoeft dat niet te zijn met die top 40 hits en ringtones van tegenwoordig.
Twas een bar met feest muziek en het liedje was van Jack Johnson,...
Ik trouw later met het zusje van BrauN,omdat ik dan zijn Schlager word.
  dinsdag 11 april 2006 @ 18:53:05 #153
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_36863000
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 18:47 schreef Bendeleider het volgende:

[..]

Twas een bar met feest muziek en het liedje was van Jack Johnson,...
Dat is ook toevallig, net toen jij die reactie plaatste, luisterde ik naar een CD van Jack Johnson.
(Geen grap). Het nummer zal dan wel Upside Down zijn geweest.
  dinsdag 11 april 2006 @ 18:55:33 #154
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_36863065
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 18:53 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Dat is ook toevallig, net toen jij die reactie plaatste, luisterde ik naar een CD van Jack Johnson.
(Geen grap). Het nummer zal dan wel Upside Down zijn geweest.
Banana pancakes
Ik trouw later met het zusje van BrauN,omdat ik dan zijn Schlager word.
  dinsdag 11 april 2006 @ 18:57:07 #155
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_36863124
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 18:55 schreef Bendeleider het volgende:

[..]

Banana pancakes
Mooi nummer. Vooral het geluid van de regen op de achtergrond is zo prachtig en rustgevend.
pi_36863518
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 12:46 schreef Asskicker14 het volgende:

Voor mij wel of wil je échte toevalligheden? , maar die maak ik niet zo vaak mee.
Ik werk in een bibliotheek, als er een bekende schrijver overlijdt dan worden er altijd meteen boeken van die schrijver op een in het oog springende plek gezet (boekhandels doen dat vaak ook) en zoals alle boeken die je op een opvallende plek zet worden die vaak meteen meegenomen. Dus daar is niks toevalligs aan, maar misschien bedoelde jij dat het toeval was dat jij net de dag voordat Reve overleed boeken van hem had gehaald...
  dinsdag 11 april 2006 @ 19:10:00 #157
105435 amarena
Just curious
pi_36863527
Ik heb wel eens dat ik aan over de fitting van de lamp op mijn kamer denk, wat gaat die lang mee en ervolgens vijf seconde later springt de fitting.... tot twee keer toe.

Verder een nog mooier voorbeeld. Ik wist bij mijn vriend toen we nog niet wat hadden altijd vlak van tevoren dat ik hem ging tegenkomen die dag terwijl we elkaar niet regelmatig tegenkwamen. Verder had ik ruim vier maanden niet gesproken en op een avond wist ik dat ik die avond een sms-je zou krijgen van hem.... en ja hoor... Dat heb ik overigens ook altijd bij mijn beste vriendin die ik al 18 jaar ken... ik weet altijd wanneer zij belt.

Toeval bestaat niet!!
Veni vidi vici
  dinsdag 11 april 2006 @ 19:22:14 #158
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_36863952
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 19:09 schreef _Floddertje_ het volgende:

[..]

Ik werk in een bibliotheek, als er een bekende schrijver overlijdt dan worden er altijd meteen boeken van die schrijver op een in het oog springende plek gezet (boekhandels doen dat vaak ook) en zoals alle boeken die je op een opvallende plek zet worden die vaak meteen meegenomen. Dus daar is niks toevalligs aan, maar misschien bedoelde jij dat het toeval was dat jij net de dag voordat Reve overleed boeken van hem had gehaald...
Dat bedoelde ik inderdaad.
pi_38002760
quote:
Op maandag 27 maart 2006 15:39 schreef Jazzkip het volgende:

[..]

Hee, volgens mij ben ik die gozer... Das pas toevallig...

Je was het echt! En vandaag was het ook weer puur toeval
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_38008140
vriend van me was jarig, koop ik een dvd voor hem, heeft hij hem net 1 dag voor zijn verjaardg zelf ook gekocht ( gelukkig dattie he top msn liet weten)

vraag ik of hij lijstje wil maken met dvd's die hij heeft, koop ik daarna nieuwe dvd, op zijn verjaardag geef ik dvd, blijkt dat hij 1 dvd was vergeten op dat lijstje te zetten en die had ik dus gekocht
pi_38008183
Mên, ik heb dat zo vaak dat ik d'r nu niet eentje op kan noemen .
pi_38008324
Laatst nog...Ik wou even een bericht achterlaten op het topic van Wie is...de Mol hier.
Ik wou een grappige zinnetje van Roderick Veelo quoten, dus ik dacht; ik doe het ff goed; Dus opende de aflevering waarin hij dit zegt.
Ik ging natuurlijk niet de hele aflevering terug kijken, dus ik scroll een heel stuk door en gokte dat het ongeveer daar moest worden gezegd.
Ik druk op *play* En krijg ik toch EXACT dé zin van Roderick te horen wie ik wou quoten!
Toen keek ik ff heeel verbaasd!
pi_38010357
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:28 schreef Alchemila het volgende:
Afgelopen zomer op vakantie in Frankrijk stonden we op een camping ergens rechts onder Parijs (ruim gezien, vrouwen en richtingsgevoel hé ). Na een paar dagen zijn we verder gereden helemaal naar het zuiden, we stonden er net een dag toen op het de plek naast ons ook mensen kwamen te staan.
"goh," zegt opeens iemand, "de buren op de andere camping hadden net zo'n auto (wij hebben een blauwe Eend, valt toch wel op), dat is toevallig!" Bleken het dezelfde mensen te zijn die twee dagen geleden op de andere camping flink wat kilometers omhoog ook naast ons hadden gestaan.

Mijn vriend had een citroën CX, nogal een aparte auto, in een hele aparte kleur, beetje beige-achtig. Ik was met mijn vader op vakantie ergens in Nederland, en we hadden het net over auto's en vooral dan de CX. "Ja," zei ik nog, "dat zie je toch niet zo vaak, vooral die kleur niet!" En wat staat er achter ons: een beige-kleurige citroën CX. Daarna ook nooit weer zo'n auto gezien.
ik ging 2 jaar geleden op vakantie naar frankrijk
maar omdat we met de caravan waren deden we er 2 dagen over, dus eerst ff overnachten op een camping
zie ik een 'meisje' lopen waarvan ik d8: nou ziet er niet slecht uit
maar ja doortrek camping dus laat maar zitten. maar tegenover haar stond ook nog een meisje

kom ik de volgende dag op de eindbestemming aan denk ik: he die gezichten ken ik ergens van
ja hoor staan we alle 3 weer op dezelfde camping (met de 1e die ik had gezien heb ik nu 2 jaar een relatie... )
Every monkey liked to be
In my place instead of me
Cause I´m the king of Bongo
Baby I´m the king of Bongo bong
pi_38011829
Gisteren nog: een meisje dat ik al een paar weken niet gesproken heb wilde ik gaan bellen. Ik pak m'n telefoon uit m'n broekzak, gaat hij over: zij belt. Zo maf.
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 11:02:25 #165
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_38011893
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 08:33 schreef hannowannabe het volgende:

[..]

ik ging 2 jaar geleden op vakantie naar frankrijk
maar omdat we met de caravan waren deden we er 2 dagen over, dus eerst ff overnachten op een camping
zie ik een 'meisje' lopen waarvan ik d8: nou ziet er niet slecht uit
maar ja doortrek camping dus laat maar zitten. maar tegenover haar stond ook nog een meisje

kom ik de volgende dag op de eindbestemming aan denk ik: he die gezichten ken ik ergens van
ja hoor staan we alle 3 weer op dezelfde camping (met de 1e die ik had gezien heb ik nu 2 jaar een relatie... )
Paar jaar geleden ging mn broer met een vriend van hem op vakantie naar frankrijk met de auto. Onderweg kregen ze met een andere nederlandse auto nogal ruzie over iets (geen idee meer wat) en het welbekende middelvingerwerk werd uitgewisseld.

Zijn ze daar op lokatie, alles prima, die vriend van mn broer regelt een of ander meisje die avond. Volgende dag blijkt dat die pa "de hondelul met geitesik" te zijn waar ze zo'n ruzie mee hadden
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_38012007
quote:
Op zondag 9 april 2006 01:37 schreef Janetje het volgende:

We raakten aan de praat en wat bleek; Hij kwam uit een klein plaatsje, 5 km van het plaatsje waar mijn ouders wonen. Hij had net als ik in Maastricht gestudeerd, dezelfde opleiding gedaan als ik nu doe, was daar begonnen het eerste jaar dat de opleiding opgericht was, 15 jaar geleden, en had net een week eerder weer eens contact opgenomen met een van zijn oude leraren. Mijn leraar Duits.
Het schijnt dat iedereen (in Nederland) wel een connectie met een ander heeft, via maximaal 5 of 6 andere personen geloof ik.
Ja, die met de ballen in de bek.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 11:14:02 #167
82548 ch0c0
* extra nuts *
pi_38012077
Nadat al mijn dagelijkse verplichtingen geschiedenis waren en ik met een dampende bak leut voor het raam ging zitten, om eens lekker enerverend naar buiten te staren, sprak ik hardop mijn wens uit dat er wel eens wat spannends mocht gebeuren. Nog voor ik mijn eerste slok slootwater tot mij nam, zag ik een boos figuur uit de coffeeshop tegenover mijn huis rennen. Een brede gast begint het witte Golfje 1 wat daar voor de deur staat ernstig te mishandelen. Binnen een halve minuut had hij het portier weten te ontzetten en hij springt ermee op het dak van die auto, slaat het dak van de auto ermee aan gort. Een tweede figuur komt naar buiten en lost van korte afstand een paar schoten op de aggressieveling. Mist ook nog. Nog geen halve minuut later staat de hele straat vol met politie, welke verslagen kijken naar het Golfje, beide heren zijn gevlogen, niemand weet waarheen

De tweede keer dat ik waagde mijn zucht naar spanning hardop uit te spreken, heb ik het voorgoed afgeleerd. Het was 11 september 2001, een paar minuten over 3.
anyone who thinks sunshine is happiness has never danced in the rain
think for yourself - question authority
  zaterdag 20 mei 2006 @ 11:21:36 #168
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38012243
Ik kan het vaak geen toevalligheden noemen

Maar een jaar of 8 geleden liep ik 's nachts door Haarlem met een maatje van me. Helemaal naar de klote allebei en niet echt spraakzaam ofzo. In de verte hoor ik een auto aankomen. Hard en met een hoop herrie.... Effe later... piepende banden, een rondtollende Porsche, een grote lantaarnpaal en een harde klap. Motor wordt uitgezet, nóg een klap. De lamp van de lantaarn op het dak van de Porsche... volledige stilte. Zegt dat maatje van me 'oeps'... heel droog. Bestuurder stapt uit, begint ongelovelijk te vloeken.

Als ik niet zo naar de klote was geweest had ik moeten lachen.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_38013384
Ik heb wel een paar keer gehad dat ik net een ongebruikelijk woord ergens lees en dat iemand anders dat precies op dat moment ook zegt! Zonder dat het ook maar iets met elkaar te maken heeft
Bijvoorbeeld je zit wat te lezen en de radio staat aan, dan gebeurt dat wel ns
pi_38014082
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 11:21 schreef Pappie_Culo het volgende:
Maar een jaar of 8 geleden liep ik 's nachts door Haarlem met een maatje van me. Helemaal naar de klote allebei en niet echt spraakzaam ofzo. In de verte hoor ik een auto aankomen. Hard en met een hoop herrie.... Effe later... piepende banden, een rondtollende Porsche, een grote lantaarnpaal en een harde klap. Motor wordt uitgezet, nóg een klap. De lamp van de lantaarn op het dak van de Porsche... volledige stilte. Zegt dat maatje van me 'oeps'... heel droog. Bestuurder stapt uit, begint ongelovelijk te vloeken.
Wat voor toevalligheid zit er in dit verhaal?
  zaterdag 20 mei 2006 @ 12:52:25 #171
40566 Ericr
Livewrong
pi_38014334
Zat een film te kijken met aan het eind een bewerking van de song 'Pass the Dutchie on your left hand side' van Musical Youth uit 1982. Een toespeling om een joint door te passen, was dan ook een film over een paar stonede figuren.

DVD gestopt en kanaal waar op teruggevallen wordt is het kanaal met de kleine beeldjes van iedere zender en een radiozender op de achtergrond. Nummer dat op de radio draait 'Pass the Dutchie on your left hand side', het origineel uit 1982 dus. Nummer hoor je nog amper op de radio, stom toevallig dus dat ik net 2 keer hetzelfde redelijk obscure nummer hoor binnen 2 minuten.
pi_38016843
Ik ging laatst naar bed met in men gedachten dat ik dag erna het tempoteam moest bellen. Ga ik slapen en op een gegeven moment droom ik dus dat ik ze ga bellen en zie ik mezelf het telefoonnummer intoetsen. Toen ik wakker werd had ik iets van, ik weet zeker dat er een paar nullen in dat nummer zat dus ik pak het telefoonboek. En ja hoor, het nummer klopte

Ik had ze 1 keer eerder gebeld maar vind het toch erg toevallig dat ik dan juist over dat nummer droom
pi_38077978
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 11:14 schreef ch0c0 het volgende:

[knip mooi verhaal ]

De tweede keer dat ik waagde mijn zucht naar spanning hardop uit te spreken, heb ik het voorgoed afgeleerd. Het was 11 september 2001, een paar minuten over 3.
Gerelateerd: ik zet nooit 's middags de televisie aan.Op die dag echter zette ik 'm zomaar ineens wel aan en nog wel op CNN ook (ik was in Griekenland op dat moment). En wat zie ik...een brandende toren...
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_38078935
Mijn zus woonde altijd boven een winkelstraat.
Mijn moeder kijkt graag naar mensen, mijn moeder pakt een bak koffie en loopt naar het raam om eens naar buiten te kijken.
Mijn zus zegt: "Dat heeft weinig zin mam, er gebeurt hier nooit iets."
Op dat moment wordt de blokker tegenover haar huis overvallen. Inclusief woeste overvaller en heel veel politie
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 22 mei 2006 @ 12:31:55 #175
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_38079875
Mijn neefje (vaderskant) zijn beste vriend is de kleinzoon van mijn oma (moederskant) beste vriendin en is daarbij een achter-achterneefje van mij (ook moederskant). Die twee jongens hadden geen idee dat ik ze beiden onafhankelijk van elkaar kende. Ze zijn dus geen familie van elkaar.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')