abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 maart 2006 @ 23:21:52 #51
38216 haarb0l
mijn mening is 4 8 15 16 23 42
pi_36343801
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 22:33 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

precies
Dat wilde ik ook net zeggen
Als dat niet toevallig is!
pi_36355911
Ik zat van de week in de bus en toen stopte mijn bus bij een halte en aan de overkant van de straat stopte een andere bus bij een halte en toen keek ik naar die andee bus en toen keek ik recht in de ogen van een jongen die ik al 5/6 jaar via internet ken, maar nog nooit irl had gezien. Echt fucking toevallig
pi_36361379
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 15:48 schreef Sylvana het volgende:
Ik zat van de week in de bus en toen stopte mijn bus bij een halte en aan de overkant van de straat stopte een andere bus bij een halte en toen keek ik naar die andee bus en toen keek ik recht in de ogen van een jongen die ik al 5/6 jaar via internet ken, maar nog nooit irl had gezien. Echt fucking toevallig
nog wat gedaan dan ofzo?
pi_36361926
We hebben eens een potje gevoetbald, en iemand aan de zijkant pakte een zakmes ( om de een of andere reden ) waarop prompt de bal tegen het zakmes werd geschoten vanaf een behoorlijke afstand ( 20 meter of zoiets ). En toen was de bal lek.

pi_36365840
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 19:16 schreef C2C het volgende:

[..]

nog wat gedaan dan ofzo?
nee, bus reed gelijk weer weg en we hadden allebei al plannen, maar dus wel effe gebeld met elkaar dat het toch wel erg toevallig was
pi_36366143
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 21:54 schreef Sylvana het volgende:

[..]

nee, bus reed gelijk weer weg en we hadden allebei al plannen, maar dus wel effe gebeld met elkaar dat het toch wel erg toevallig was
geen toeval.. aangezien dat niet bestaat... get a room
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  ESF Reporter zaterdag 25 maart 2006 @ 22:14:25 #57
87554 Cee
Welluk?
pi_36366272
Heel vaag verhaal dit, maar ik was vorig jaar met een vriendin een roadtrip aan het maken door het westen van Amerika. We hadden een heleboel cd's meegenomen om de lange ritten draaglijker te maken, waaronder een gouwe ouwe Take That-cd. Hilariteit alom toen we dat schijfje afspeelden want het was dik 10 jaar geleden dat we het weer eens hoorden, lekker meeblèren op foute nummers, waaronder het draakje 'Holding back the tears'; een nummer dat nooit op single is uitgebracht, niet in Europa, zeker niet in de VS. De volgende dagen zongen we af en toe voor de lol wat cheesy regels uit dat liedje. Een week later checkten we in in een hotel, we dumpten onze koffers op de kamer, ik plofte op het bed en zette de tv aan waar een plaatselijke tv-text pagina verscheen en het lied 'Holding back the tears' van Take That op de achtergrond speelde.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 22:25:16 #58
130077 Ivatje
miuw, miauw...
pi_36366545
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 09:10 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja wat ik vaak heb, dat ik een 'nieuw' (engels) woordje hoor op TV ofzo, waar ik eigenlijk nog nooit van gehoord heb, en dat ik dat dan in de dagen erna kei vaak hoor. Misschien dat het me van tevoren nooit opviel, maar het is wel toevallig..
Bij mij ook!!
Mijn nieuwe baas heet Henk en ik hoor nu elke dag deze naam op de tv, op straat, in de krant maar eerder nog nooit!!

En als ik bijvoorbeeld aan een groene jas of een rode broek denk dan zie ik morgen opvallend veel mensen in zulke jassen en broeken!! Zo iets zie je toch niet dagelijks...
ha ha ha ha ha
pi_36366807
Een paar jaar geleden moesten ik en mijn zusje bij een supermarkt een een stapel papieren kopieren, bij een supermarkt, maar we kwamen een paar gulden tekort. Een man achter ons schoot ons te hulp. Aardig, dank u wel.

Een paar uur later stond diezelfde man volstrekt toevalligerwijs voor onze deur. Of ik een bloemetje wilde kopen voor het goede doel. En dat heb ik toen geweigerd . Soms voel ik me ik best een lul .
  zaterdag 25 maart 2006 @ 23:06:18 #60
137831 RPD
'Forget about it'
pi_36367390
kzat in de trein van enschede naar zwolle, rijles was uitgelopen dus het was allemaal een beetje krap, waardoor ik de trein eerder gemist had. had dus 2 min speling om op school te komen... op het moment dat we wegrijden denk ik nog bij mezelf, als er maar niet zon almeloer voor de trein springt (die hebben daar vaker last van) vervolgens zit ik in de trein van deventer naar arnhem achter de conducteur en zijn assistent. hij word gebelt en deelt zijn collega mee dat tussen almelo en wierden een zelfmoord actie heeft plaatsgevonden en dat daardoor geen treinen meer reden....
'Who the fuck am I? Who am I? I'm a, a spoke on a wheel. And so was he, and so are you.
"His Excellency, President for Life"
  zondag 26 maart 2006 @ 00:37:35 #61
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_36369134
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 22:36 schreef Intxaurraga het volgende:
Een paar jaar geleden moesten ik en mijn zusje bij een supermarkt een een stapel papieren kopieren, bij een supermarkt, maar we kwamen een paar gulden tekort. Een man achter ons schoot ons te hulp. Aardig, dank u wel.

Een paar uur later stond diezelfde man volstrekt toevalligerwijs voor onze deur. Of ik een bloemetje wilde kopen voor het goede doel. En dat heb ik toen geweigerd . Soms voel ik me ik best een lul .
Dat was een test... nu zal je niet naar de hemel mogen

zondag 26 maart 2006 @ 01:00:15 #62
47580 hoM3r
Our trip.
pi_36369588
quote:
Op zondag 26 maart 2006 00:37 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Dat was een test... nu zal je niet naar de hemel mogen

Dat heeft Hij er wel heel dik boven op gelegd inderdaad...
  zondag 26 maart 2006 @ 11:44:56 #63
38216 haarb0l
pi_36373341
Vanmorgen droomde ik dat ik mijn mobiel ergens op een boot had laten liggen...
bellen mijn ouders vanochtend op dat ik 'm bij hen had laten liggen - terwijl ik daar geen idee van had, dus was er ook niet onbewust mee bezig... :-S
pi_36373907
wanneer een patient elke dag om 12 uur een toeval krijgt, noem ik dat geen toeval meer
  zondag 26 maart 2006 @ 17:45:38 #65
38216 haarb0l
pi_36382469
quote:
Op zondag 26 maart 2006 12:15 schreef JohnLennon het volgende:
wanneer een patient elke dag om 12 uur een toeval krijgt, noem ik dat geen toeval meer
Dat is toevallig! Herman Finkers ook niet!
  zondag 26 maart 2006 @ 17:53:42 #66
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_36382655
quote:
Op zondag 26 maart 2006 17:45 schreef haarb0l het volgende:

[..]

Dat is toevallig! Herman Finkers ook niet!
Finkers
pi_36383200
quote:
Op zondag 26 maart 2006 11:44 schreef haarb0l het volgende:
bellen mijn ouders vanochtend op dat ik 'm bij hen had laten liggen - terwijl ik daar geen idee van had, dus was er ook niet onbewust mee bezig... :-S
Waarschijnlijk was je er juist wél onbewust mee bezig.
  zondag 26 maart 2006 @ 18:33:38 #68
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36383714
Alles in mijn leven is toevallig

Maar ook alles zit in elkaar op een bepaalde manier dat het puur toeval is

Toevallig en logisch ook. Het zit ook logisch in elkaar. Of toeval en logica te combineren zijn? Volgens mij kun je van toeval logica maken.

Ik probeer dat tijdens roulette spelen vaker. Bij gokken kun je daar veel geld mee verdienen Of geluk hebben ook. Maar inschatten wat gaat vallen bij roulette is een kunst an sich.

Maar goed, het is allemaal een groot toeval. Het leven is ook toevallig ontstaan. En het barst van de toevalligheden ook.

Maar ook heeft het allemaal een reden.

Just my opinion.

Heeft toeval een reden? Toeval heeft een karakter. En als iets een karakter heeft, dan heeft het vanzelf een reden, nee, als iets een karakter heeft, dan zit er een achterliggende gedachte achter . Dan moet je dus net de aard van het karakter weten van het toeval. Oftewel. Het toevalskarakter

Het toevalskarakter valt niet te beinvloeden zeggen ze bij gokken altijd, maar je kunt wel leren inschatten hoe het toevalskarakter in elkaar zit En kun je dat, dan zit je gebakken en hoef je nooit meer te werken

Kwestie van goed uit je doppen kijken

Tis een groot leuk spel. Liever gezegd het is een leuke puzzel. En het is gewoon zo dat alles en dan ook alles in elkaar zit als een puzzel. Ik zeg dat zo vaak. Als je je ogen en verstand gebruikt, dan zie je de meest logische verbanden. Maar je moet ze net zien. En dan moet je gewoon nogmaals kijken.

Ook hoe tijd in elkaar zit en nog meer. Dat je mensen tegenkomt op een bepaalde tijd op een bepaalde plaats. Dat je mensen tegen het lijf loopt. Heeft allemaal een of andere reden. Maar goed. Ook waar je geboren bent speelt mee en nog meer.

En nu stop ik dus.

Voordat ik alles door elkaar ga gooien

[ Bericht 8% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 26-03-2006 18:40:36 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zondag 26 maart 2006 @ 19:05:40 #69
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_36384466
heb best wel vaak dat als ik iemand wil bellen ik op dat moment toevallig door die persoon wordt gebeld. Dan heb ik de telefoon dus al in de hand wanneer hij opeens begint te trillen. best apart eigenlijk, helemaal omdat dat best vaak gebeurt
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
  zondag 26 maart 2006 @ 19:06:44 #70
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_36384485
Een kameraad en ik doen beide dezelfde opleiding zonder dat we het van elkaar wisten.. we zitten ook nog eens weer bij elkaar in de klas.

Vorig jaar deden we al samen een HBO-opleiding die we niet hebben afgemaakt, en nu alweer precies dezelfde, in dezelfde klas
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
pi_36390049
We stonden vandaag op een kruising in België, en ik zeg nog tegen hem: "raar obstakel eigenlijk, zo een verhoging vlak naast je." En een paar seconden later horen we een knal en ik zag dat een auto tegen dat obstakel terecht komt..............

dus nu weten we waar het goed voor was, om te zorgen dat nederlanders geen last hebben van bellende Belgische vrouwen achter het stuur die door rood rijden
  maandag 27 maart 2006 @ 09:34:34 #72
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_36396795
quote:
Op zondag 26 maart 2006 11:44 schreef haarb0l het volgende:
Dromen ZIJN je onderbewust zijn grapjas
pi_36401636
Een vriend vroeg eens of ik ook Magix Music Maker had. Toevallig was ik die aan het downloaden die zelfde dag. Wel grappig.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_36401976
Liedje in je hoofd (hoe die erin kwam een godswonder) en later op de radio terughoren.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  maandag 27 maart 2006 @ 14:06:15 #75
7152 Inbox4me
 Zo kijk ik altijd
pi_36403660
Mijn broertje had een keer een meid leren kennen op vakantie in Frankrijk, en ze besloten elkaar af en toe te schrijven. De tijd tussen de brieven werd langer en het contact verwaterde wat. Eén of twee jaar daarop ging mijn broertje weer naar Frankrijk, en één keer raden wie hij daar weer tegen het lijf liep: diezelfde meid!!

Voor de duidelijkheid ze wisten van elkaar niet eens dat ze op vakantie gingen én het was een heel andere streek en camping. Hoe groot is de kans dat je in dezelfde periode op vakantie gaat, naar dezelfde streek, naar dezelfde camping én elkaar dan ook nog weer tegenkomt. Blijf het erg weird vinden
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')