Alles in mijn leven is toevallig
![]()
Maar ook alles zit in elkaar op een bepaalde manier dat het puur toeval is
![]()
Toevallig en logisch ook. Het zit ook logisch in elkaar. Of toeval en logica te combineren zijn? Volgens mij kun je van toeval logica maken.
Ik probeer dat tijdens roulette spelen vaker. Bij gokken kun je daar veel geld mee verdienen
![]()
Of geluk hebben ook. Maar inschatten wat gaat vallen bij roulette is een kunst an sich.
Maar goed, het is allemaal een groot toeval. Het leven is ook toevallig ontstaan. En het barst van de toevalligheden ook.
Maar ook heeft het allemaal een reden.
Just my opinion.
Heeft toeval een reden? Toeval heeft een karakter. En als iets een karakter heeft, dan heeft het vanzelf een reden, nee, als iets een karakter heeft, dan zit er een achterliggende gedachte achter
![]()
. Dan moet je dus net de aard van het karakter weten van het toeval. Oftewel. Het toevalskarakter
![]()
Het toevalskarakter valt niet te beinvloeden zeggen ze bij gokken altijd, maar je kunt wel leren inschatten hoe het toevalskarakter in elkaar zit
![]()
En kun je dat, dan zit je gebakken en hoef je nooit meer te werken
Kwestie van goed uit je doppen kijken
Tis een groot leuk spel. Liever gezegd het is een leuke puzzel. En het is gewoon zo dat alles en dan ook alles in elkaar zit als een puzzel. Ik zeg dat zo vaak. Als je je ogen en verstand gebruikt, dan zie je de meest logische verbanden. Maar je moet ze net zien. En dan moet je gewoon nogmaals kijken.
![]()
Ook hoe tijd in elkaar zit en nog meer. Dat je mensen tegenkomt op een bepaalde tijd op een bepaalde plaats. Dat je mensen tegen het lijf loopt. Heeft allemaal een of andere reden. Maar goed. Ook waar je geboren bent speelt mee en nog meer.
En nu stop ik dus.
![]()
Voordat ik alles door elkaar ga gooien
[ Bericht 8% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 26-03-2006 18:40:36 ]