God straft onmiddelijk.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:42 schreef Litso het volgende:
Godver!
Ik had mezelf nog zo beloofd niet door slotjes heen te posten!
Hallo!quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:42 schreef Litso het volgende:
Godver!
Tja, boeiend. Als mod kun je er vrij weinig aan doen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:42 schreef Litso het volgende:
Godver!
Veld en muis!quote:
Ha meldvuis. Nog wel eens in Breda?quote:
Ik heb expres mijn aantal posts per pagina veranderd, zodat ik sneller zie als 'ie vol zit.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Tja, boeiend. Als mod kun je er vrij weinig aan doen.
In mijn modperiode had ik volgens mij ook de helft van de LaPo's.
Ben je neger? Ben je homo? Ben je joods? Nee hè?quote:
Ik heb geloof ik nog wel ergens een ijsmeis.rar voor jequote:Op donderdag 23 maart 2006 22:40 schreef Litso het volgende:
Ik wil wel een map rukvoer maken hoor, maar daar ben je zo eenzaam
Dan is het goedquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ben je neger? Ben je homo? Ben je joods? Nee hè?
Dan haat ik je niet.
[/discriminatie]
Moet dit nou altijd aan het begin van een nieuw topic?quote:
Wie nietquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik nog wel ergens een ijsmeis.rar voor je
Kan iemand die TVP even deleten?quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:46 schreef Chowi het volgende:
Moet dit nou altijd aan het begin van een nieuw topic?
Ik wilde je niet teleurstellen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Moet dit nou altijd aan het begin van een nieuw topic?
Litso?quote:
Ik kan niet bewijzen dat het een TVP is. En ik wil mijn rechten en/of tanden graag langer behouden.quote:
Ja, maar doe dan een post als:quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:46 schreef Misstique het volgende:
Ik hou van Chowi!
quote:
Of iets! Die "quote:
Heel verstandig.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:48 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik kan niet bewijzen dat het een TVP is. En ik wil mijn rechten en/of tanden graag langer behouden.
Zo mag ik het horen.quote:
Zou het niet weten. Jij ook nogsteeds in Breda? Woonde jij niet kei-bij-mij in de buurt?quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen.
Ik dacht dat je naar Utrecht was verkast, maar dat was vast een andere Fok!ker uit Breda dan.
Hoi, ik ben Chowi. Uit vlak-bij-Zwolle.quote:
Je PI's. Je haat mequote:Op donderdag 23 maart 2006 22:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Chowi. Uit vlak-bij-Zwolle.
Néé hoor.quote:
Overkant van het waterquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:53 schreef veldmuis het volgende:
Zou het niet weten. Jij ook nogsteeds in Breda? Woonde jij niet kei-bij-mij in de buurt?
Water? Ik? BBQ?quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Overkant van het water.
Ik herinner het me weer.
Van de zomer vroeg je een keer of ik last had van je barbecue
quote:
Boeimeer toch?quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:57 schreef veldmuis het volgende:
Water? Ik? BBQ?
Bloemetjes.jpgquote:
En terecht.quote:
Het mag. Maar of het je populair maakt?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:13 schreef Misstique het volgende:
Ik hou t op Ice Tea. Of mag ik dat niet zeggen hier?.
Dat ben ik toch al niet.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:13 schreef Litso het volgende:
[..]
Het mag. Maar of het je populair maakt?
Check je eigen plaatje, dudequote:
Ik heb gister Saw gezien. Misschien kan je daar nog wat kras-ideetjes uit opdoen?quote:
Die moet ik idd nog zienquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb gister Saw gezien. Misschien kan je daar nog wat kras-ideetjes uit opdoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |