quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:14 schreef Kiwii het volgende:
@ Afwasb: Nee sorry, voor prijzen van zulke 'kleine' dingen wacht ik liever tot een aantal-in-1 koop. Scheelt veel gedoe om 'niks'.
Opeens kan het weer wel he, tsss, wat een loser ben je.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:31 schreef Kiwii het volgende:
Als de SNES verkocht is zonder extra controller krijg jij hem voor 10 inc..
Nou, stop die spullen maar in je r**tquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:37 schreef Kiwii het volgende:
Ga even naar de kinder speeltuin ofzo.
Een account aanmaken op fok, om speciaal spullen te verkopen, hoe slim kan je wel niet zijn.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:16 schreef Kiwii het volgende:
First: Aanbetaling etc. zijn al gedaan.
Second: There's life next 2 fok!
Oja trouwens, dat leven mag jij ook wel eens gaan zoeken.
Waar heb je interesse in dan? En heb je echt geen geld? Anders moet ik de DS eerst weer verkopenquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:55 schreef MMaRsu het volgende:
Interesse in een ds + goede games toevallig?
Heb wel interesse in de SNES + Games. Ik denk dat je er zelfs wel winst op zal maken, ik heb namelijk de games : Castlevania, Mario Kart DS en Jump Superstars ( laatste is erg populair en kun je makkelijk voor 40 euro wegdoenquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:34 schreef Kiwii het volgende:
[..]
Waar heb je interesse in dan? En heb je echt geen geld? Anders moet ik de DS eerst weer verkopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |