1. Seks met minderjarigen is niet strafbaar.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:19 schreef Camplo het volgende:
Ze is btw naar de politie gegaan. Seks met minderjarigen en dan boos worden als het online komt. Foei foei, als het een man en een meisje was had de kerel weer vastgezeten wedden.
Maar nu draait het recht zich weer eens om
Was ook nogal moeilijk voor ze. Heb vanavond de aflevering zitten kijken en het merendeel van die figuren (vooral van gs) kwam bijzonder treurig over.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:54 schreef MrBean het volgende:
Linkje.
Kan me niet voorstellen dat je je als GeenStijl goed kan lullen met hun fratsen. Zonder te blozen.
Seks met minderjarigen is niet strafbaar? Niet in elke context. Ken je pappenheimers.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:21 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
1. Seks met minderjarigen is niet strafbaar.
2. Hij was 20.
3. Doe niet zo triest.
Leuk dat je maandag 21 wordt, maar dan ben je voor de wet dus al 3 jaar meerderjarig..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:25 schreef Camplo het volgende:
[..]
Seks met minderjarigen is niet strafbaar? Niet in elke context. Ken je pappenheimers.
Als hij 20 is dan ben ik 55 en ik wordt toch echt pas 21 maandag.
Doe ik triest? Want? Dat wijf moet zich niet aanstellen. Ze had oolk die fotograaf een lel kunnen verkopen. Deed ze ook niet. DUH alsof ze niet wist dat die foto's binnen 24 uur op het net stonden.
Laquatal - Clark Wallabee
Toch maar eens luisteren.![]()
Nee hoor, ze staat gewoon vet voor lul en zwaar terecht. We leven niet meer in 1990 waar zoiets zeldzaam was. Het is 2006, zoiets is aan de orde van de dag dus eigen schuld dikke bultquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:29 schreef Oosthoek het volgende:
Ik ga niks luisteren, en seks met minderjarigen is alleen strafbaar als ze jonger dan 16 zijn. Of het moet onvrijwillig gebeuren, maar dan is het ook strafbaar als ze meerderjarig zijn. Verder is de redenering die je volgt absoluut debiel en past goed in het straatje: als je zo'n kort rokje aantrekt vraag je om verkrachting. Weltruste.
Als die iemand zo eigenwijs was door te lopen terwijl er een bordje:quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:33 schreef SHE het volgende:
helemaal eens...en nog sneuer dat we het zelf voeden.
het is van het niveau, lachen om iemand die een doodssmak maakt op beton.
Hij is 20.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:25 schreef Camplo het volgende:
[..]
Seks met minderjarigen is niet strafbaar? Niet in elke context. Ken je pappenheimers.
Als hij 20 is dan ben ik 55 en ik wordt toch echt pas 21 maandag.
Doe ik triest? Want? Dat wijf moet zich niet aanstellen. Ze had oolk die fotograaf een lel kunnen verkopen. Deed ze ook niet. DUH alsof ze niet wist dat die foto's binnen 24 uur op het net stonden.
Laquatal - Clark Wallabee
Toch maar eens luisteren.![]()
ja, die arme uil wordt nu overal herkend op straatquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:08 schreef RedFever007 het volgende:
Hoort de O RLY YA RLY NO WAI reeks hier ook bij?![]()
Volwassener dan 95% hier in ieder geval. En stuk betere H U M O R ook.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 05:01 schreef Arjann87 het volgende:
GeenStijl is niet gemaakt door puppers btw. Zijn volwassen mannen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |