Viezerik.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:06 schreef Halldar het volgende:
God is dood en ethiek is passé.
Well said.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:06 schreef Halldar het volgende:
God is dood en ethiek is passé.
Wat ben jij? Dominee?quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:08 schreef Camplo het volgende:
Die mensen moeten zichzelf niet zo blootgeven.
Normaal, blank, Arisch.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:09 schreef KansloosForEver het volgende:
als die mensen gewoon normaal doen komen ze ook niet op internet![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:11 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nee, maar in ieder geval niet zo'n jankepietje als jou![]()
"Organisatiewetenschappen" betekent niet dat je dan meer vriendjes krijgt als je dat studeert hoor.quote:Opleiding: Organisatiewetenschappen
Die juffrouw heeft het goed bekeken. Niets is lekkerder dan een gladde 18-jarige pubertong tussen lippen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:13 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Die juffrouw in kwestie had gewoon beter na moeten denken!
Ik keur het niet goed ofzo, het is knap lullig voor zo'n vrouw of willekeurige webcam chick
maar kom op zeg ook heel naïef!
Maar zelfs die heb ik meer dan jouquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:14 schreef MrBean het volgende:
[..]
[..]
"Organisatiewetenschappen" betekent niet dat je dan meer vriendjes krijgt als je dat studeert hoor.
Hallo jaren '50.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:17 schreef Grimm het volgende:
Tsja 't lijkt me niet echt prettig om op die manier herkend te worden, maar wat de fuck denkt die gast die dat vieze ouwe wijf beft dan?
Ik bedoel ik heb zelf ook wel n's een oudere vriendin gehad maar een wijf van 50 ga je toch niet menen.
Precies.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:21 schreef ixio het volgende:
Wat ik vooral triest vind zijn die jochies die die dochter nu lastig willen vallen via MSN etc.
Ze werkt in het onderwijs dus zal toch een beetje op de hoogte moeten zijn!quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:16 schreef MrBean het volgende:
Die juffrouw heeft het goed bekeken. Niets is lekkerder dan een gladde 18-jarige pubertong tussen lippen.
Ik denk dat de oudere generatie (zoals die vrouw) ook geeneens weet van heeft hoe internet in elkaar steekt en dat zulke dingen de volgende dag op GeenStijl staan.
En dan is het nog triest overigens. Wat voor nerd ben je als je zulke dingen op internet gaat zetten.
quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heeft iemand d'r al gevraagd op MSN?
De held durft haar zelf niet toe te voegen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |