Hey vosss, hoe zijn de graphics op jouw systeem? Ik zie dat wij zo ongeveer hetzelfde systeem hebben op de video kaart na. Ik heb een geforce 6600 gt. Nou ben ik dus geneigd dit spel te gaan kopen, maar slechte graphics verpetsen voor mij een spel, dus vroeg ik me af hoe het bij jou draait.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Je zou tegen de tijd dat je oblivion uitgespeeld hebt () voor een paar knaken Morrowind moeten spelen. Die was ook tof, maar van wat ik er gisteravond met een paar uurtjes spelen van gezien heb is Oblivion stukken sjieker
JA dat gevoel kreeg ik ook aleen beetje ..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:17 schreef =HellFire= het volgende:
Ik vind dit deel trouwens meer op Daggerfall lijken dan Morrowind.
M.A.W.; een veel betere opvolger.
Gijs je bent level 1quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:03 schreef Bastard het volgende:
Ik vind dat slaan en afweren trouwens een beetje onhandig.
Je wil toch zo snel mogelijk je tegenstander op de grond meppen, dus je hebt de neiging om te blijven hakken... en hij dan ook..
Dat blokken heeft nog niet veel zin heb ik het idee omdat hij dan ook niet slaat.. waarom duurt het ook zo lang eer dat die tegenstander dood geslagen is dan?
Een fireball en het is klaar
Oh ja.. maar toch .. fireballs werken uiteindelijk wel snel.. maar dat boog schieten gaat me ook wel goed af.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:11 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs je bent level 1Duurt wel even voordat je iemand neer hebt... begin eerst eens met wat skeletten in een grot ofzo. Blocken werkt erg goed als je timed....... kort slashen gevolgd door een lange haal ook.... langer de attackknop inhouden.
Zelf ben ik voorstander van pijl en boog in de open ruimtes en een zwaard in de kleine ruimtes.... direct switchen is ook heerlijk.
Proest.... ja die zag je zeker in je menu... gaan vanzelf weg geloof ik. Gisteren trouwens een gozer van een ravijn afgeslagen.... hij bleeef rollenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja.. maar toch .. fireballs werken uiteindelijk wel snel.. maar dat boog schieten gaat me ook wel goed af.
Hoe zit dat trouwens met het verwijderen van die pijlen uit je lichaam? Ik heb 2 pijlen in mn bast zitten![]()
Ik zal jou staf eens vinden.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:16 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Proest.... ja die zag je zeker in je menu... gaan vanzelf weg geloof ik. Gisteren trouwens een gozer van een ravijn afgeslagen.... hij bleeef rollenEn fireballs werken idd top Gijs,...... op den duur vind je de ideale setup voor je character.....
Jij hebt natuurlijk een high Elf en die zijn van nature al beter met magic dan met wapens... je zou een staff moeten vinden ofzo voor je character....
Op een 9800 pro draait hij goed in 800x600 in medium detail. 1024x786 draait over het algemeen ook redelijk, maar wel met af en toe slowdown. Met een 6600GT zal je hem wel zonder problemen op die resolutie kunnen spelen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:35 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Hey vosss, hoe zijn de graphics op jouw systeem? Ik zie dat wij zo ongeveer hetzelfde systeem hebben op de video kaart na. Ik heb een geforce 6600 gt. Nou ben ik dus geneigd dit spel te gaan kopen, maar slechte graphics verpetsen voor mij een spel, dus vroeg ik me af hoe het bij jou draait.
Welke res speel je en ziet het er een beetje gelikt uit?
Ja de Dixons ook, maar de post is net weer geweest en hij zat erbijquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
De MM in het dorp had er gisteravond nog zeker 40 hangen.
Daggerfall. Beste spel ooit.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:17 schreef =HellFire= het volgende:
Ik vind dit deel trouwens meer op Daggerfall lijken dan Morrowind.
M.A.W.; een veel betere opvolger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |