SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben nu in Bruma aan het rondklooien.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Check de screenshots. Zegt genoeg denk ik.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:21 schreef Sloggi het volgende:
Is dit spel trouwens wat 'lichter' dan Morrowind? Ik vind Morrowind zo saai en somber qua kleurgebruik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh veel en veel lichter joh.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:21 schreef Sloggi het volgende:
Is dit spel trouwens wat 'lichter' dan Morrowind? Ik vind Morrowind zo saai en somber qua kleurgebruik.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:27 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga straks op weg naar Cheydinhal, daar schijn ik Fighters Guild missies te kunnen doen.Kun je me directions geven? Wil die ook wel eens doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed puntquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:25 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Check de screenshots. Zegt genoeg denk ik.
Het gaat om een klein dorpje met een boerderij en een inn ten noorden van Imperial City. Je moet de Red Ring Road volgen en dan kom je er vanzelf langs.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:28 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Kun je me directions geven? Wil die ook wel eens doen
Aan de overkant van het meer/gracht,..... net ten Noorden van de Imperial City !quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:28 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Kun je me directions geven? Wil die ook wel eens doen
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:27 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga straks op weg naar Cheydinhal, daar schijn ik Fighters Guild missies te kunnen doen.Daar kwam ik ook, dat zag er echt lomp uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie je zo'n hark uit zich zelf zitten te harken, blijkt het een man te zijn die het doet.
En hij viel mij zonder reden aan dus die quest ga ik mooi niet doen.
.....Kennedy
Top, bookmark deze post ff en dan check ik het zondag wanneer ik weer bij m'n game PC benquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:29 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het gaat om een klein dorpje met een boerderij en een inn ten noorden van Imperial City. Je moet de Red Ring Road volgen en dan kom je er vanzelf langs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:49 schreef Wessiej het volgende:
Ik moet dit dus nu voor de Thieves Guild doen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:50 schreef Retuobak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
Qua uiterlijk niet, volgens mij. Dat was bij Morrowind in ieder geval niet zo. Maar je attributes veranderen natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:21 schreef piet_pelle het volgende:
Ik vraag me af, veranderd je character ook naar gevolg van de akties die je onder neemt zoals in Fable? Dat je breder wordt als je veel vecht b.v. maar voornamelijk ook dat je evil wordt naarmate je je slecht gedraagt.
Want indien wel![]()
'B' drukken...... dan met L of R de tabs afgaan totdat je op het meest rechterstukje staat... dan met je vierpunt toets naar links of rechts...... Map scrollen kan je doen door L in te houden.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:23 schreef -Dries- het volgende:
Hoe open je trouwens de World Map in de game?
TAB, en dan met je linkermuis op je kompas klikkenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:23 schreef -Dries- het volgende:
Hoe open je trouwens de World Map in de game?
In het spel zelf vind ik het maar een grauwe bedoening.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:27 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Oh veel en veel lichter joh.
[afbeelding]
Nee, die moet je er later apart bij downloadenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:33 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Maar je zal wel een PC gamer zijn dus hier heb je niet veel aan warez hoer.... zit er geen boekje bij de downloads tegenwoordig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |