Ik heb niet alleen een 360 vanwege dit spel gekocht hoor.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:47 schreef Retuobak het volgende:
En gisteren was het nog niks voor je Strolie?
Draaikont
Respect dat je het gaat proberen... de probeer factor zal snel verdwijnen Gijs... spel is Godquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb niet alleen een 360 vanwege dit spel gekocht hoor.Maar gezien alle enthousiaste reacties wil ik de gok wel wagen. Kijken of ik mijn Eye of the Beholder-trauma achter me kan laten.
En anders verkoop ik het spel wel weer.
Jij hebt krediet opgebouwd met het hypen van Metroid Prime en Fable. Beide games leken me helemaal niks maar uiteindelijk toch geprobeerd, en ik vond ze geweldig!quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:05 schreef Sjotime het volgende:
Respect dat je het gaat proberen... de probeer factor zal snel verdwijnen Gijs... spel is God
De macht van hypenquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jij hebt krediet opgebouwd met het hypen van Metroid Prime en Fable. Beide games leken me helemaal niks maar uiteindelijk toch geprobeerd, en ik vond ze geweldig!
leg s uitquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Omdat imho flink wat van de "feel" van het spel weghaalt. Ik doe het wel soms, maar niet veel. Ik wil natuurlijk wel weten waar alle kleine kutdorpjes, inns en dungeons zijn![]()
Ik snap nu eindelijk ook hoe dat persuasion gedoe goed werktBest wel leuk gedaan, kleine puzzeltjes.
Ik morgen ookquote:
8 vierkante mijl tegen 16quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:32 schreef Ereinion het volgende:
Damn, heb er een uur of 10 opzitten, ben nog niet eens begonnen aan de main quest, en heb nog maar een stuk of 3 guild quests gedaan. Dit spel is zooooooo groot, volgens mij zelfs nog groter dan Morrowind. Nu maar weer verder
quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:12 schreef Strolie75 het volgende:
Waarom staat er trouwens geen 360 in de TT?
Ik ben al een paar keer tegen de rand aangekomenquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:39 schreef Sjotime het volgende:
[..]
8 vierkante mijl tegen 16Ja... Oblivion is groter ja !
Ik was al blij op zoek naar een 360 versie van dit topicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |