Tot die tijd worden ze "uitgeleend" en daar leren ze die kunsten.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:10 schreef TheThirdMark het volgende:
Dat laten ze aan de kinderen over als die eenmaal 11 zijn.
quote:Op zondag 26 maart 2006 17:27 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
Gisteren weer een paar ontmoet in de discotheek.. Ze worden echt steeds jonger..![]()
Niet nodig.. Deze konden al lopen..quote:Op zondag 26 maart 2006 19:09 schreef DIA het volgende:
[..]
schaf de kinderwagen alvast aan../
kun je ze gelijk zelf in vervoeren
quote:Op zondag 26 maart 2006 19:25 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
[..]
Niet nodig.. Deze konden al lopen..![]()
Nee, dat is Russich voor kinderen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:01 schreef LudoSanders het volgende:
Poeten is hier een ander woord voor bejaarden?
Doen ze niet slecht dan.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
Vandaag mocht ik me weer eens begeven voor me werk in een of andere achterstandsbuurt van de stad.
En jawel hoor, gecombineerd met de eerste zonnestralen van het jaar kwamen ze weer naar buiten: De achterstandswijksletjes, de een nog hoerderiger als de andere. Maar het frapante was: 9 van de 10 liep achter een kinderwagen aan, en nee nee geen poppenwagen !
Die wijven zijn 18 jaar en hebben gewoon al poeten![]()
Moeten die niet werken ofzo om hun kind in leven te houdenDe wereld is oneerlijk verdeeld; Wij werken ons voor hun uit de naad, en hun liggen de hele dag te krikken
![]()
![]()
Zeker een maatschapelijk werkerquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:10 schreef RedFever007 het volgende:
Waarom begeeft TS zich uberhaupt inj achterstandslettewijken?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |