quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
Vandaag mocht ik me weer eens begeven voor me werk in een of andere achterstandsbuurt van de stad.
En jawel hoor, gecombineerd met de eerste zonnestralen van het jaar kwamen ze weer naar buiten: De achterstandswijksletjes, de een nog hoerderiger als de andere. Maar het frapante was: 9 van de 10 liep achter een kinderwagen aan, en nee nee geen poppenwagen !
Die wijven zijn 18 jaar en hebben gewoon al poeten![]()
Moeten die niet werken ofzo om hun kind in leven te houdenDe wereld is oneerlijk verdeeld; Wij werken ons voor hun uit de naad, en hun liggen de hele dag te krikken
![]()
![]()
quote:
Het is inderdaad oneerlijk verdeeld, de één kan goed Nederlands en de ander niet.....quote:Wij werken ons voor hun uit de naad, en hun liggen de hele dag te krikken
Hij zegt toch dat hij daar voor zijn werk wasquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:10 schreef RedFever007 het volgende:
Waarom begeeft TS zich uberhaupt inj achterstandslettewijken?![]()
Waar is dat precies?quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:25 schreef Kogando het volgende:
Jaja, Soesterkwartier Amersfoort.. de zogenaamde Soesterkwartiersletjes.
Achter het station, hoezo? Ga je op jacht?quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:27 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Waar is dat precies?
Slimpiequote:Op donderdag 23 maart 2006 19:28 schreef Kogando het volgende:
[..]
Achter het station, hoezo? Ga je op jacht?
remunjquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:40 schreef postmortum het volgende:
ik lees poeten en ik wist gelijk dat ts uit remunj kwam![]()
Of uit een ander deel van limburgquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:40 schreef postmortum het volgende:
ik lees poeten en ik wist gelijk dat ts uit remunj kwam![]()
Houd toch eens op met dat gezeik.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:18 schreef meranto het volgende:
[..]
Het is inderdaad oneerlijk verdeeld, de één kan goed Nederlands en de ander niet.....
Negers zijn zwartquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:48 schreef buzzer het volgende:
wat een ontzettend prettig topic oznder vooroordelen is dit toch
een gedeelte wel jaquote:
iddquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:40 schreef boekenworm het volgende:
Tja... Misschien waren die ouderwedse heropvoedingsdorpen niet zo'n slecht idee...
-Edit-quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:24 schreef descendent1 het volgende:
Laat die mensen toch! Die vinden het leuk om voor hun 20e oma te zijn...![]()
quote:
klinkt als R'damquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
Vandaag mocht ik me weer eens begeven voor me werk in een of andere achterstandsbuurt van de stad.
En jawel hoor, gecombineerd met de eerste zonnestralen van het jaar kwamen ze weer naar buiten: De achterstandswijksletjes, de een nog hoerderiger als de andere. Maar het frapante was: 9 van de 10 liep achter een kinderwagen aan, en nee nee geen poppenwagen !
Moeten die niet werken ofzo om hun kind in leven te houdenDe wereld is oneerlijk verdeeld; Wij werken ons voor hun uit de naad, en hun liggen de hele dag te krikken
![]()
![]()
http://www.leefbaarrotter(...)ger_voor_het_zeggen/quote:De staat moet zwangerschappen bij verslaafde vrouwen , Antilliaanse tieners en verstandelijk gehandicapten kunnen afbreken.
Dat vind de Rotterdamse wethouder M. van den Anker van volksgezondheid.
Door gedwongen aburtus mogelijk te maken, wordt voorkomen dan kinderen opgroeien in een sfeer van geweld, verwaarlozing, mishandelingen sexueel misbruik.
quote:daar hebben ze een mevrouw in de gemeenteraad die dit soort meisjes gedwongen wil laten aborteren:
terechtquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:32 schreef funkmaster het volgende:
[..]
lang leve de mensen die het durven zeggen!
niks denk ikquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:38 schreef zoalshetis het volgende:
waarom is mijn bericht eigenlijk werwijderd? ik zei alleen maar dat in achterstandswijken meer zwangerschappen zijn omdat mensen eerder sex hebben vanwege de lagere moraal wat dat betreft. en omdat sletten nou eenmaal eerder zwanger raken omdat ze meer neuken.
wat was er mis met die persoonlijke visie?
dan begrijp ik niet waarom ze dan geen pil nemen of condoomsquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:40 schreef Stansfield het volgende:
Dat is toch al jaren bekend hoe lager de opleiding dus te jonger mensen sex hebben. En dus ook des te jonger meisjes zwanger zijn.
Is toch lastig om te onthouden dat je er elke dag eentje moet nemen denk ik dan maar.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:43 schreef MLF het volgende:
[..]
dan begrijp ik niet waarom ze dan geen pil nemen of condooms
pil kost nada niks niente
Omdat er tegenwoordig een overijverige mongool aan het modden is hierquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:38 schreef zoalshetis het volgende:
waarom is mijn bericht eigenlijk werwijderd? ik zei alleen maar dat in achterstandswijken meer zwangerschappen zijn omdat mensen eerder sex hebben vanwege de lagere moraal wat dat betreft. en omdat sletten nou eenmaal eerder zwanger raken omdat ze meer neuken.
wat was er mis met die persoonlijke visie?
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:45 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Is toch lastig om te onthouden dat je er elke dag eentje moet nemen denk ik dan maar.
Idd, die machtsgeile persoon mag wel eens gaan dimmen met die edit knop van hem.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Omdat er tegenwoordig een overijverige mongool aan het modden is hier
Maar dan moet je er wel aan denken ze te pakken en het dus te zien.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:46 schreef MLF het volgende:
[..]
![]()
daarom staan de dagen van de week er ook op
![]()
misschien via een alarm op hun gsm?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:48 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Maar dan moet je er wel aan denken ze te pakken en het dus te zien.
jouw gsm?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:51 schreef MrKickass het volgende:
Je grammatica is op het niveau van een achterstandswijk (hun etc.)
Je bedoeld: Owned door een Noob.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:03 schreef Maikuuul het volgende:
Goed topic
Idd wijven van 18 met een kind
Kansloos like a n00b
Zo zou je het idd ook kunnen zeggenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je bedoeld: Owned door een Noob.
Die wijven zijn allemaal ge-owned door een gast die wou pompen en erna ervandoor is gegaan.Leven
?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:11 schreef Pietklaaso het volgende:
Is er niet eens iets van je gejat daar?
leuke vader was dat jaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:14 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
?
Oh ja, das dezelfde wijk waar die vader een 3 jaar geleden zijn huis met 6 kinderen in de fik stak.
Iddquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:32 schreef renz0r het volgende:
Zie je zo blonde snol met een gekleurd kindje in de kinderwagen
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:01 schreef -Sandstorm- het volgende:
Roermond -> Donderberg
Blijkt dat ze vannacht iemand 2 straten verder neergeschoten hebbenWat een wijk
[afbeelding]
Aanhouding na schietpartij Fokkerstraat Roermond
De politie heeft een 34-jarige vrouw uit Roermond aangehouden in verband met de schietpartij in de Fokkerstraat in die plaats gisteravond.
Daarbij raakte een 50-jarige man gewond. Hij ligt in het ziekenhuis, maar is niet in levensgevaar. Het slachtoffer werd gisteravond om 9 uur bij de voordeur van zijn woning beschoten. De Fokkerstraat is na het incident door de politie afgesloten voor onderzoek. Over het motief voor de schietpartij is nog niets bekend. 15 rechercheurs onderzoeken de zaak.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:06 schreef Camplo het volgende:
Ach geef die VMBO'ertjes ook een kans. Er zijn er deze week weer 2 van school getrapt. Oh the internet jalalalalala
Gefeliciteerd, hoe heet hij/zij?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:07 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
Ken er eentje van 16 die met een kinderwagen loopt..
En ze neukt nog lekker ook..![]()
SK is de mooiste wijk van Amersfoort. De mensen zijn daar een stuk socialer dan je denkt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:25 schreef Kogando het volgende:
Jaja, Soesterkwartier Amersfoort.. de zogenaamde Soesterkwartiersletjes.
Dat ze bij de sociale dienst lopen zegt niets over de socialiteit van de mensen zelf hoorquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:17 schreef GSi het volgende:
[..]
De mensen zijn daar een stuk socialer dan je denkt.
Ja wat denk je nou zelf?!quote:
Als daar een kind bij hoort, dan laat maarquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:20 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
[..]
Ja wat denk je nou zelf?!
Ga ff lekker je eigen achterstands-sletje zoeken!!![]()
Hmn, sinds 2 jaar draai je zelf op voor die pil, zit niet meer in ziekenfonds enzo..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:43 schreef MLF het volgende:
[..]
dan begrijp ik niet waarom ze dan geen pil nemen of condooms
pil kost nada niks niente
Enig idee hoe duur een kind isquote:Op zondag 26 maart 2006 13:31 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Hmn, sinds 2 jaar draai je zelf op voor die pil, zit niet meer in ziekenfonds enzo..
'Hun' liggen de hele dag te krikken maar jij bent anders ook een boerehufter.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
![]()
![]()
want anders?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Idd, die machtsgeile persoon mag wel eens gaan dimmen met die edit knop van hem.
Voor 6 jaar terug nog 180k in guldens. Zal nu dus wel rond de ¤100k liggen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |