Ik had het ook niet echt serieus opgevat hoorquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:24 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Tuurlijk begrijp ik dat!Het was ook als grapje bedoeld.
Ik heb gereageerd in het topic, hoop dat je er wat aan hebt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik had het ook niet echt serieus opgevat hoor
Feliquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:27 schreef Kleintje het volgende:
Uit die shoot van gisteren zijn, zonder dat ze de foto's hebben gezien, al 2 nieuwe opdrachten gekomen. 1 vrouw met een iets grotere maat wil graag S&G
En 1 van een stelletje.
misschien maar het zijn er best veel, als je die bovenaan zet onder de sticky's beginnen de gewone topics wel heel erg laag niet?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:29 schreef Re het volgende:
ik vind het nog steeds RUK dat die centrale topics onderaan staan
Ik ga er gelijk even achteraan dat onze topiclijst wat ingekort wordt, zodat ze ietsje minder ver onderaan staan.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:29 schreef Re het volgende:
Ook hier wil/gaat men het afsluiten.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:44 schreef Puckzzz het volgende:
ook ff een huishoudelijke mededeling aan de mensen waarmee ik regelmatig MSN, ik zal het even op een ietwat lager pitje moeten zetten. Ik geloof dat de baas het niet zo leuk vind
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:34 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik ga er gelijk even achteraan dat onze topiclijst wat ingekort wordt, zodat ze ietsje minder ver onderaan staan.
Is het een idee als we achter vragen om de lijst met actieve topics in te korten naar een week, in plaats van twee zoals nu?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:29 schreef Re het volgende:
ach dan is er altijd nog webmessengerquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:34 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ook hier wil/gaat men het afsluiten.
centrale topicsquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:29 schreef Re het volgende:
weet niet, hier zijn toch altijd topics die wat minder bezocht worden en al snel afzakken en met die brakke search is het moeilijk ouwere topics te vindenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Is het een idee als we achter vragen om de lijst met actieve topics in te korten naar een week, in plaats van twee zoals nu?
tsja t'is dat hier ff een melding was gemaakt dat iemand er wat in had gepost,, ik zie die topics nooit meer dus vergeet ze dan ook...quote:
geloof dat ik koffie nodig hebquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:37 schreef Re het volgende:
[..]
weet niet, hier zijn toch altijd topics die wat minder bezocht worden en al snel afzakken en met die brakke search is het moeilijk ouwere topics te vinden
zou een stuk beter worden denk ikquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Is het een idee als we achter vragen om de lijst met actieve topics in te korten naar een week, in plaats van twee zoals nu?
edit: Sub was me voor
Welke brakke search? Deze werkt prima!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:37 schreef Re het volgende:
weet niet, hier zijn toch altijd topics die wat minder bezocht worden en al snel afzakken en met die brakke search is het moeilijk ouwere topics te vinden
Batterijen of accu. Dat hangt er helemaal vanaf wat je met de camera gaat doen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:42 schreef Troel het volgende:
Ik gooi het toch maar even hier.
Ik zit dus nu een review te bekijken van die Samsung, en die scoort een 6,6
http://www.fotocentraal.nl/review.php?id=173
Maar de Canon PS A520 scoort dus vele malen hoger.
http://www.fotocentraal.nl/review.php?id=135
Ik zie dat die laatste ook een metalen behuizing heeft, dus eigenlijk zou het voordeel dan alleen nog zijn de grootte van de camera en de accu in de Samsung.
Maar is het echt zo dat een accu prettiger en makkelijker werkt dan gewone batterijen?
sowwie.....kwas beetje dood. FTP account heb ik wel gecreeerd.quote:
Ik heb mijn Powershot (inmiddels alweer verkocht) ook uitgezocht op het feit dat-ie met penlites overweg kan. Let wel....je kan hier niet de allergoedkoopste batterijen instoppen want die zijn zo leeg, maar een beetje merk (duracell of zo) moet het wel uit kunnen houden denk ikquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:45 schreef Mauro het volgende:
[..]
Batterijen of accu. Dat hangt er helemaal vanaf wat je met de camera gaat doen.
Ik heb 2 weken terug een vriendin van me geadviseerd om een camera met batterijen te nemen. Dit omdat ze een jaar lang naar Australië wilde en batterijen overal te koop zijn. Accu's moet je weer opladen en dat is lastig als je ergens midden in de bush-bush zit.
Volgens mij is het merk ondergeschikt aan het aantal milli-amps. Maar ook voor mij was de beschikbaarheid van penlites leidend.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb mijn Powershot (inmiddels alweer verkocht) ook uitgezocht op het feit dat-ie met penlites overweg kan. Let wel....je kan hier niet de allergoedkoopste batterijen instoppen want die zijn zo leeg, maar een beetje merk (duracell of zo) moet het wel uit kunnen houden denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |