Nee bij zo'n klein sportschooltje in Meerzicht. Gewoon nog zonder toeters en bellen en zo.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah....jij sport bij Snowworld, of niet![]()
Nou, in je uppie op van die crosstrainers of loopbanden is geen ruk aan, zal ik je zeggen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:26 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Alleen is ook echt niet leuk nee... Als degene met wie ik heb afgesproken om te gaan sporten niet gaat ga ik meestal zelf ook niet.Maar of het alleen leuk is ligt er een beetje aan welke sport het is.
Fitness, nee, dat is met z'n tweeën al weinig aan, laat staan in je eentje!quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:27 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nou, in je uppie op van die crosstrainers of loopbanden is geen ruk aan, zal ik je zeggen.
Zet een iPod of discman op je kopquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:27 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nou, in je uppie op van die crosstrainers of loopbanden is geen ruk aan, zal ik je zeggen.
Helpt niet, de fitness waar ik een tijdje heengegaan ben (zelfs met z'n tweeën of drieën) daar hebben ze radio maar nog vond ik er niks aan.quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:29 schreef fraubitch het volgende:
ik moet ook maar weer eens gaan trainen.. ik krijg een buikje
CSI kijken.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:28 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Fitness, nee, dat is met z'n tweeën al weinig aan, laat staan in je eentje!Blijf maar lekker thuis.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ach joh...ik zal zondag dat buikje wel eens beoordelen
Foto's!quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:33 schreef Toeps het volgende:
Geniaal Plan: Ik ga nu, hier, mijn oefeningen doen. Scheelt me een trip sportschool. Wel zonde van dat abonnement, maja.
moonwalkquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:35 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Foto's!
Ben benieuwd wat je gaat gebruiken als loopband!
Ik geloof er geen zak vanquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:33 schreef fraubitch het volgende:
[..]
heb je door
ik heb er echt een!vraag maar aan re
![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak vanEn Re is ook niet geloofwaardig
Dus dat wordt toch echt een controle zondag
quote:
bierquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]We duiken wel ergens een kroeg in
Krijg je een biertje van me
quote:
Vriendje langs geweest?quote:
Heb je je analoge resultaten nu al van de Hema? Digitaal?quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:03 schreef Kleintje het volgende:
Ben ik weer... zo eens kijken naar de resultaten die ik met digi had geschoten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |