en al je foto's in fobo ookquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat betekent dus ook heel simpel dat, als je als gebruiker gebruik gaat maken van de FOK-upload-service (die er aan zit te komen volgens mij), je expliciet toestemming geeft voor dit soort praktijken![]()
Beetje jammer dit soort acties
Beter lezen hequote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:43 schreef Xilantof het volgende:
[..]
nee hoor...
Gewoon gelinkte foto's mogen ze niets mee.
Die stonden er niet en die gaan nu niet meer komen ookquote:
Publiekelijk toegankelijk ja... maar het auteursrecht ligt dan toch nog steeds bij mij?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Beter lezen heDie mogen ze ook gewoon gebruiken want het is publiekelijk toegankelijk bla bla bla. Ze veranderen hooguit IMG in URL (bij klachten that is). Toestemming vragen doen ze niet
Van goed fatsoen hebben ze hier blijkbaar ook niet gehoord
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:39 schreef ScienceFriction het volgende:
[afbeelding]
Tsja... er is nog ruimte voor eventuele sponsors...
Ik zou er wel even een (c) bijzetten want hij is nog best grappigquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dit is ook een mogelijkheid:
[afbeelding]
Dat blijf je houden hoorquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:53 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Publiekelijk toegankelijk ja... maar het auteursrecht ligt dan toch nog steeds bij mij?
er staan nog genoeg foto's van mij in de diverse fobo'squote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die stonden er niet en die gaan nu niet meer komen ookOverigens wordt dat niet gemeld bij het uploaden en volgens mij stond die hele regel er niet in toen ik me registreerde. Ze hebben dit later toegevoegd en dus de gebruikersovereenkomst eenzijdig gewijzigd zonder daarover de gebruikers te informeren volgens mij
Degenen die die foto's geplaatst hebben, bezitten het copyright op die foto's niet (wel een gerbuiksrecht) en zijn dus niet gerechtigd dat copyright over te dragen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:58 schreef Re het volgende:
[..]
er staan nog genoeg foto's van mij in de diverse fobo's
klopt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:59 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Degenen die die foto's geplaatst hebben, bezitten het copyright op die foto's niet (wel een gerbuiksrecht) en zijn dus niet gerechtigd dat copyright over te dragen.
Wil jij eens niet zeggen wat ik aan het typen wasquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:58 schreef Re het volgende:
[..]
er staan nog genoeg foto's van mij in de diverse fobo's
er was nog niet eens een userovereenkomst en een fobo toen ik me registreerde trouwens
Dat is precies waar je toestemming voor geeft: het gebruiksrecht door Fok. Je draagt niet de copyrights over.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:59 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Degenen die die foto's geplaatst hebben, bezitten het copyright op die foto's niet (wel een gerbuiksrecht) en zijn dus niet gerechtigd dat copyright over te dragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |