Wij hebben ook een irritant rooster (met vele uren wachten)....quote:Op donderdag 6 april 2006 13:10 schreef intoxicated het volgende:
Bah, 3 uur niksen in het LUMC is echt kuttig![]()
ik zou zeggen ga lekker 3 uurtjes naar huisquote:Op donderdag 6 april 2006 13:10 schreef intoxicated het volgende:
Bah, 3 uur niksen in het LUMC is echt kuttig![]()
musculus cervisiaquote:Op woensdag 5 april 2006 22:40 schreef Repeat het volgende:
doe dan het latijnse woord voor bier ofzo
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:22 schreef McCarthy het volgende:
he een geneeskunde student
ik praat er wel eens mee en ze beamen dat elke debiel het kan studeren, het is alleen veel stampen. Kortom: jij kan problemen die je kent oplossen, ik kan nieuwe onbekende problemen oplossen.
ik het denkwerk, jij de handarbeid.
Ach gewoon zorgen dat je hem plaatselijk niet goed genoeg verdoofd en dan gaan snijden en dan pas vragen of hij nog wat voeltquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:28 schreef intoxicated het volgende:
Ach, klik voor de grap eens op z'n homepage-icoontje, volgens mij spoort 'ie gewoon niet. Weinig aandacht aan besteden (en hopen dat je 'm nooit als patient krijgt... of juist wel)
Je alternatieve studie zal je toch echt zelf moeten bepalen. Dat ligt helemaal aan je eigen interesses.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:10 schreef kikisantema het volgende:
Ik ben niet door wat betreft de decentrale selectie VU...
En nu? Ik kom in een lage lotingsklasse en weet (zeker) niet wat ik anders moet studeren, kortom een kleine ramp... Iemand advies? Ik zat te denken aan bedrijfskunde.... Maar niet definiitief, ik wil geneeskunde!!!!
Ga, iets doen waardoor je meer kans maakt volgend bij de decentrale selectie in Rotterdam.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:10 schreef kikisantema het volgende:
En nu? Ik kom in een lage lotingsklasse en weet (zeker) niet wat ik anders moet studeren, kortom een kleine ramp... Iemand advies? Ik zat te denken aan bedrijfskunde.... Maar niet definiitief, ik wil geneeskunde!!!!
Yup volgens de website van de universiteit utrecht bijvoorbeeld geef biomedische wetenschappen toegang tot de decentrale selectie van summa, de verkorte geneeskunde studie in utrecht, dit zal ook wel zo zijn in rotterdam lijkt mequote:Op vrijdag 7 april 2006 15:34 schreef Singa het volgende:
[..]
Ga, iets doen waardoor je meer kans maakt volgend bij de decentrale selectie in Rotterdam.
Er zijn max 48 plaatsen in Utrecht. Je moet er niet vanuit gaan. Je moet iets kiezen wat je leuk lijkt/vind. Straks wordt je uitgeloot en zit je met BMW, terwijl je het niet leuk vind. Ik ken 2 mensen die BMW zijn gaan doen ipv geneeskunde. Die vonden het beiden niet leuk. Een is ingeloot en ander is in belgie gaan studeren. Die ander zou ook naar Belgie gaan in geval van uitloting. Er zullen vast gevallen zijn die het erg leuk vinden, maar je moet niet verwachten dat biomedischewetenschappen een soort geneeskundestudie is.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:40 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Yup volgens de website van de universiteit utrecht bijvoorbeeld geef biomedische wetenschappen toegang tot de decentrale selectie van summa, de verkorte geneeskunde studie in utrecht, dit zal ook wel zo zijn in rotterdam lijkt me
Als je echt geneeskunde wil gaan studeren, dan zal je er wat voor over moeten hebben
Ik denk dat je je zowieso ook moet afvragen waarom je geneeskunde wil gaan studeren? Is het omdat je nu al weet dat je chirurg wil worden? Of is het omdat je graag zieke mensen wil verzorgen?quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:45 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Er zijn max 48 plaatsen in Utrecht. Je moet er niet vanuit gaan. Je moet iets kiezen wat je leuk lijkt/vind. Straks wordt je uitgeloot en zit je met BMW, terwijl je het niet leuk vind. Ik ken 2 mensen die BMW zijn gaan doen ipv geneeskunde. Die vonden het beiden niet leuk. Een is ingeloot en ander is in belgie gaan studeren. Die ander zou ook naar Belgie gaan in geval van uitloting. Er zullen vast gevallen zijn die het erg leuk vinden, maar je moet niet verwachten dat biomedischewetenschappen een soort geneeskundestudie is.
beter je best doen op schoolquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:10 schreef kikisantema het volgende:
dat mensen helpen is bij mij iig niet de redenquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:03 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Ik denk dat je je zowieso ook moet afvragen waarom je geneeskunde wil gaan studeren? Is het omdat je nu al weet dat je chirurg wil worden? Of is het omdat je graag zieke mensen wil verzorgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |