abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 april 2006 @ 18:41:57 #176
1239 Singa
Fear me!
  woensdag 5 april 2006 @ 18:53:48 #177
139820 mol_air
Jus ex injuria non oritur
pi_36683395
a.k.a. "de bierspier" oftewel, de pens
  woensdag 5 april 2006 @ 18:54:15 #178
139820 mol_air
pi_36683406
hoe zet ik zo'n url in mn sig? zoals Singa heeft.
edit: hij doet 't! thanx tox

[ Bericht 26% gewijzigd door mol_air op 05-04-2006 19:12:36 ]
pi_36692160
doe dan het latijnse woord voor bier ofzo
pi_36697598
Bollen is cool!
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_36703094
totdat ie tentamens gaat maken
pi_36705230
Bah, 3 uur niksen in het LUMC is echt kuttig
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
  donderdag 6 april 2006 @ 13:20:03 #183
119987 Bhai
Quidquid discis, tibi discis!
pi_36705570
quote:
Op donderdag 6 april 2006 13:10 schreef intoxicated het volgende:
Wij hebben ook een irritant rooster (met vele uren wachten)....
Volgens mij alleen maar omdat Pasen en Hemelvaart in dit blok valt
pi_36705672
quote:
Op donderdag 6 april 2006 13:10 schreef intoxicated het volgende:
ik zou zeggen ga lekker 3 uurtjes naar huis
pi_36705677
quote:
Op woensdag 5 april 2006 22:40 schreef Repeat het volgende:
doe dan het latijnse woord voor bier ofzo
musculus cervisia
pi_36720447
Mwhehe, dit blok is leuk:
"De definitie houdt er tevens rekening mee dat, hoewel de meeste verdrinkingen in water plaatsvinden, er ook gevallen beschreven zijn van verdrinking in olie, bier, benzine en teer."
pi_36731028
Wie helpt even om McCarthy op z'n nummer te zetten in Ingegroeide teennagel?
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:22 schreef McCarthy het volgende:

he een geneeskunde student

ik praat er wel eens mee en ze beamen dat elke debiel het kan studeren, het is alleen veel stampen. Kortom: jij kan problemen die je kent oplossen, ik kan nieuwe onbekende problemen oplossen.

ik het denkwerk, jij de handarbeid.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_36733254
Ach, klik voor de grap eens op z'n homepage-icoontje, volgens mij spoort 'ie gewoon niet. Weinig aandacht aan besteden (en hopen dat je 'm nooit als patient krijgt... of juist wel )
pi_36734149
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:28 schreef intoxicated het volgende:
Ach, klik voor de grap eens op z'n homepage-icoontje, volgens mij spoort 'ie gewoon niet. Weinig aandacht aan besteden (en hopen dat je 'm nooit als patient krijgt... of juist wel )
Ach gewoon zorgen dat je hem plaatselijk niet goed genoeg verdoofd en dan gaan snijden en dan pas vragen of hij nog wat voelt
pi_36737898
Ik ben niet door wat betreft de decentrale selectie VU...
En nu? Ik kom in een lage lotingsklasse en weet (zeker) niet wat ik anders moet studeren, kortom een kleine ramp... Iemand advies? Ik zat te denken aan bedrijfskunde.... Maar niet definiitief, ik wil geneeskunde!!!!
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:58:39 #191
139820 mol_air
pi_36739437
lekker een jaartje naar Australië ofzo. hartstikke leuk joh
pi_36739544
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:10 schreef kikisantema het volgende:
En nu? Ik kom in een lage lotingsklasse en weet (zeker) niet wat ik anders moet studeren, kortom een kleine ramp... Iemand advies? Ik zat te denken aan bedrijfskunde.... Maar niet definiitief, ik wil geneeskunde!!!!
Je alternatieve studie zal je toch echt zelf moeten bepalen. Dat ligt helemaal aan je eigen interesses.
Studies als "biomedische wetenschappen" en "life science" zijn in deze topicreeks meerdere malen voorbijgekomen, maar de conclusie is toch altijd dat het niet op geneeskunde lijkt.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  vrijdag 7 april 2006 @ 15:34:50 #193
1239 Singa
Fear me!
pi_36740580
quote:
Ga, iets doen waardoor je meer kans maakt volgend bij de decentrale selectie in Rotterdam.
pi_36740765
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 15:34 schreef Singa het volgende:

[..]

Ga, iets doen waardoor je meer kans maakt volgend bij de decentrale selectie in Rotterdam.
Yup volgens de website van de universiteit utrecht bijvoorbeeld geef biomedische wetenschappen toegang tot de decentrale selectie van summa, de verkorte geneeskunde studie in utrecht, dit zal ook wel zo zijn in rotterdam lijkt me

Als je echt geneeskunde wil gaan studeren, dan zal je er wat voor over moeten hebben
  vrijdag 7 april 2006 @ 15:45:07 #195
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_36740927
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 15:40 schreef Spyronius het volgende:

[..]

Yup volgens de website van de universiteit utrecht bijvoorbeeld geef biomedische wetenschappen toegang tot de decentrale selectie van summa, de verkorte geneeskunde studie in utrecht, dit zal ook wel zo zijn in rotterdam lijkt me

Als je echt geneeskunde wil gaan studeren, dan zal je er wat voor over moeten hebben
Er zijn max 48 plaatsen in Utrecht. Je moet er niet vanuit gaan. Je moet iets kiezen wat je leuk lijkt/vind. Straks wordt je uitgeloot en zit je met BMW, terwijl je het niet leuk vind. Ik ken 2 mensen die BMW zijn gaan doen ipv geneeskunde. Die vonden het beiden niet leuk. Een is ingeloot en ander is in belgie gaan studeren. Die ander zou ook naar Belgie gaan in geval van uitloting. Er zullen vast gevallen zijn die het erg leuk vinden, maar je moet niet verwachten dat biomedischewetenschappen een soort geneeskundestudie is.

[ Bericht 8% gewijzigd door gohan16 op 07-04-2006 15:51:04 ]
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_36741576
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 15:45 schreef gohan16 het volgende:

[..]

Er zijn max 48 plaatsen in Utrecht. Je moet er niet vanuit gaan. Je moet iets kiezen wat je leuk lijkt/vind. Straks wordt je uitgeloot en zit je met BMW, terwijl je het niet leuk vind. Ik ken 2 mensen die BMW zijn gaan doen ipv geneeskunde. Die vonden het beiden niet leuk. Een is ingeloot en ander is in belgie gaan studeren. Die ander zou ook naar Belgie gaan in geval van uitloting. Er zullen vast gevallen zijn die het erg leuk vinden, maar je moet niet verwachten dat biomedischewetenschappen een soort geneeskundestudie is.
Ik denk dat je je zowieso ook moet afvragen waarom je geneeskunde wil gaan studeren? Is het omdat je nu al weet dat je chirurg wil worden? Of is het omdat je graag zieke mensen wil verzorgen?
pi_36741834
quote:
beter je best doen op school
pi_36741874
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 16:03 schreef Spyronius het volgende:

[..]

Ik denk dat je je zowieso ook moet afvragen waarom je geneeskunde wil gaan studeren? Is het omdat je nu al weet dat je chirurg wil worden? Of is het omdat je graag zieke mensen wil verzorgen?
dat mensen helpen is bij mij iig niet de reden is dat erg?
beetje actie lijkt me gewoon tof, schotwonden ed. Dan ga ik dus maar voor chirurgie, ookal zie je hier netzoveel actie in je hele carriere als in de VS in een grote stad in een week....
pi_36741884
Omdat ik huisarts of trauma arts (ja, nogal verschillend) wil worden, summa lijkt me ook wel wat, biomedisch? Moet je die studie dan helemaal afmaken? Of alleen eerste jaar?
pi_36741965
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 16:10 schreef Repeat het volgende:

[..]

beter je best doen op school
En ik doe mijn best wel op school. Alleen cijfers zijn niet zo hoog, ik ben nog wel jong, die namelijk in 5 jaar mijn VWO.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')